kun lapsi ei halua kerhoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
meillä 5 v ei haluaisi mennä kerhoon. en oikein tiedä onko tosissaan ja jos on niin mikä on oikea syy. normaalisti kun häntä hakee, tulee iloisena ja innoissaan kotiin ja kertoo mitä on tehty. menee aina mielellään, ei edes vilkuta mennessään kun on niin kiire. onkohan huono päivä tai viikko, kun ei tiistainakaan halunnut mennä??

tädit on kyllä vanhoja ja happamia, mut kavereista on tykännyt tähän asti. pitäskö viedä vaikkei halua, vai antaa olla kotona ja katsoa ens viikolla uudestaan?

Mun kaverin 5v. teki myöskin kerhotenän. Hänelle sanottiin että kerho on hyvää harjoitusta eskaria ja koulua varten, ei niistäkään voi jäädä pois silloin kun haluaa.

ei kotona mitään erityistä ole. hän on ennen ollu päiväkodissa, nyt kotihoidossa kun oon hoitovapaalla. eli on tottunut olemaan itekseen ryhmässä. onkohan uskonnollisuus jo liiallista, ne tädit oikeesti painottaa joka asiassa uskonnollisuutta. sikses en välitä koska ite oon uskossa, mut en oo lapsille "tuputtanu"...

Seurakunnan kerho?
En itse viihtynyt lapsena sellaisessa. Liikaa jeesusjuttuja ja liian hidastempoista toimintaa. Kaverit oli kivoja, mutta kovin tylsää siellä suurimmaksi osaksi oli.

Seurakunnan kerho?
En itse viihtynyt lapsena sellaisessa. Liikaa jeesusjuttuja ja liian hidastempoista toimintaa. Kaverit oli kivoja, mutta kovin tylsää siellä suurimmaksi osaksi oli.

joo, srk:n kerho. mä luulen että noi tädit (ne on paaaljon vanhempia kun tytön mummot) on niin eri henkisiä kun mihin meidän likka on tottunu... ja kun kyse ei oo koulusta tms pakollissesta niin jos vaik annan olla välillä kotona, ja saa mennä kerhoon taas kun haluaa...

Yhteistyössä