Kirpparilöytöjä :))

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karvapallo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Karvapallo

Aktiivinen jäsen
27.06.2008
4 377
0
36
Tänään kävin viemässä kirpparille tytön pieneksi menneitä vaatteita. Kattelin siinä sitten samalla josko näkyis jotain ostettavaa. Käyn tuolla kirpparilla n. kerran 1-2viikossa ja yleensä mukaan tulee 0-3vaatetta.
Nyt sitten löysin hyväkuntoisen me&i turkoosin siilihaalarin hintaan 0,60e :D Ei mitään vikaa siinä. Oon huutonetistä noita kattellut, kun oon halunnut tytölle sellasen ostaa mutta ne nousee niin älyttömiin hintoihin. Nyt löyty! :)
Lisäks löyty eurolla/kpl hello kityn tunikoita ja body, ja 0,50e h&m:n bodeja. Oli kyllä yllättävän hyvä saalis, jäi oikein hyvä mieli. :D

Sitten vielä toivotaan, että omastakin pöydästä joku kelpuuttais vaatteita :)

[QUOTE="vieras";22137590]Mä löysin esikoiselle KIVAT-villahaalarin 6€:lla. Kuin uusi! Oon ihan älyttömän onnellinen tuosta löydöstäni. :)[/QUOTE]

Mukava kuulla että oli iloinen löytö :)

L&B laadukkaat, todella siistit collegehousut 2e (koko 110cm) ja siisti kirja toka luokkalaiselle 3e. (sininen banaani-sarjaa, jossa on sopivassa suhteessa tekstiä ja kuvia).

muita ostoksia... cittarista ostin 5 kpl pikkareita tytölle 3 eurolla ja itselle todella mukavat rintsikat 5e.
:D

[QUOTE="miuu";22137630]L&B laadukkaat, todella siistit collegehousut 2e (koko 110cm) ja siisti kirja toka luokkalaiselle 3e. (sininen banaani-sarjaa, jossa on sopivassa suhteessa tekstiä ja kuvia).

muita ostoksia... cittarista ostin 5 kpl pikkareita tytölle 3 eurolla ja itselle todella mukavat rintsikat 5e.
:D[/QUOTE]

No sittarissapa vasta halpaa oli! :D Itekin pitäisi mennä katsomaan mitä mammutti tarjoaa.

unohtui vielä todellinen löytö: koululaiselle luistimet karvavuorella 8 euroa. Aivan kuin uudet. Olin jo henkisesti valmistautunut hakemaan luistimet kaupasta 50 euron hintaan.

Mulla kävi vaan semmoinen juttu, että luulin ettei ne kaikki vaatteet mahdu kerralla pöytään. Nyt ku vein vaatteet kirpparille niin kyllähän ne kaikki siihen mahtuikin.. nyt harmittaa ku ei oo enää mitään lisättävää jos pöytä alkaa tyhjetä (toivottavasti alkaa) :cool: Pitäs vielä kaivaa kaappeja mutta epäilen ettei tuolta enää mitään vietävää löydy.. Kun kyseessä on lastenvaate ja -tarvikekirppari.

Mulla kävi vaan semmoinen juttu, että luulin ettei ne kaikki vaatteet mahdu kerralla pöytään. Nyt ku vein vaatteet kirpparille niin kyllähän ne kaikki siihen mahtuikin.. nyt harmittaa ku ei oo enää mitään lisättävää jos pöytä alkaa tyhjetä (toivottavasti alkaa) :cool: Pitäs vielä kaivaa kaappeja mutta epäilen ettei tuolta enää mitään vietävää löydy.. Kun kyseessä on lastenvaate ja -tarvikekirppari.

Mäkin luulin vieneeni kaiken, mutta kummasti sitä kamaa kuitenkin kaapinperältä sen parin viikon aikana lisättäväksi löytyi. Ja mulla siis oli myös lastenkirppiksellä paikka :)

minusta sellainen hiukan vajaa pöytä on kivempi katsoa läpi kuin sellainen, joka on tungettu ääriään myöten täyteen. eihän sellaisesta pysty ollenkaan selaamaan henkari-vaatteita ja pinotut vaatteet ovat oikeita pisan kaltevia torneja. siihen lisäksi vielä se, että itsellä on toisessa kädessä jo jotain löytynyttä (koska koriahan ei voi ottaa, koska käy vaan pikaisesti vilkaisemassa löytyisikö jotain... tarkoitus ei ole tonkia tunti tolkulla..)

Jos sulla loppuu omat myytävät, niin ainahan sitä voi parilta kaverilta kysyä haluavatko tuoda omiaan myyntiin (ja osallistuvat hiukan pöydän vuokraan)

Mäkin luulin vieneeni kaiken, mutta kummasti sitä kamaa kuitenkin kaapinperältä sen parin viikon aikana lisättäväksi löytyi. Ja mulla siis oli myös lastenkirppiksellä paikka :)

Pahoin pelkään että mulla ihan aikuisten oikeasti ei ole enää mitään :D Joitakin vaatteita olin ehtinyt viime keväänä myydä huutonetissä. Ja leluja ja sen semmoisia ei ole myytäväksi, kun tyttö on vasta vuoden, joten nyt vasta alkaa ymmärtää oikeasti lelujen päälle :D Mulla oli nyt kaikki 74cm vaatteet, mitkä vein ja parikymmentä kappaletta sitten pienempiä vaatteita. Kaikki mulla oli samassa laatikossa säilössä. Mutta täytyy nyt vielä kaivella, käydä vaikka vintillä läpi jos jotain tavaraa olis... :)

[QUOTE="miuu";22137744]minusta sellainen hiukan vajaa pöytä on kivempi katsoa läpi kuin sellainen, joka on tungettu ääriään myöten täyteen. eihän sellaisesta pysty ollenkaan selaamaan henkari-vaatteita ja pinotut vaatteet ovat oikeita pisan kaltevia torneja. siihen lisäksi vielä se, että itsellä on toisessa kädessä jo jotain löytynyttä (koska koriahan ei voi ottaa, koska käy vaan pikaisesti vilkaisemassa löytyisikö jotain... tarkoitus ei ole tonkia tunti tolkulla..)

Jos sulla loppuu omat myytävät, niin ainahan sitä voi parilta kaverilta kysyä haluavatko tuoda omiaan myyntiin (ja osallistuvat hiukan pöydän vuokraan)[/QUOTE]

Joo kyllä sen katsoin ettei pöytä tule liian täyteen. Ite myös vihaan niitä ylitäyteen tungettuja henkaritankoja ja vaatekasoja, jotka on lopulta pöydällä sikin sokin. Joskus skippaan suosiolla tämmöset pöydät. Joten ei mielestäni tullut edes liian täyteen.

Löysin tänään kirpparilta 4€:lla tytölle H&M:n toppahousut kokoa 92 (liian isot vielä, nyt käytössä koko 80/86). Pinkit, joissa aika paljon erilaisia kuvioita. Oli ihan käyttämättömän näköiset ja muutenkin kivat, en voinut olla ottamatta vaikka menevätkin varmaan vasta seuraavana talvena =)

Pakko päästä kirpparille pitkästä aikaa kun lukee teidän juttuja :D Talvivaatteet olen jo ostellut mutta jospa jotain kivaa sisävaatetta löytys :) Pojille vaan löytyy harmittavan huonosti täällä meillä päin mun pojat on 6 ja kohta 3 ja asutaan Pohjois-Karjalassa

[QUOTE="Vieras";22141357]Löysin tänään kirpparilta 4€:lla tytölle H&M:n toppahousut kokoa 92 (liian isot vielä, nyt käytössä koko 80/86). Pinkit, joissa aika paljon erilaisia kuvioita. Oli ihan käyttämättömän näköiset ja muutenkin kivat, en voinut olla ottamatta vaikka menevätkin varmaan vasta seuraavana talvena =)[/QUOTE]

Mä ostan juuri kokoon 92 siirtyneelle tytölle varastoon jopa kokoa 116 :D Jotta osta pois vaan jos saat hyvää halvalla vaikka ei vielä passaiskaan päälle :)

Mä ostan juuri kokoon 92 siirtyneelle tytölle varastoon jopa kokoa 116 :D Jotta osta pois vaan jos saat hyvää halvalla vaikka ei vielä passaiskaan päälle :)

Kyllä tosiaan aina välillä pakko ostaa kun löytyy jotain ihanaa! Meillä vaan on niin vähän säilytystilaa että saa aina etsiä jonkin kolon mihin tavaraa työntää xD Mutta lahjoitan kuitenkin pois suurimman osan pieneksi menneistä vaateista, eipähän ole ne nurkissa pyörimässä.

Miten sä ehdit käydä noin paljon kirppiksellä, kun sulla on kaksi pientä lasta (ja yksi vähän isompi)?
Siis mulla on suunnilleen saman ikäiset pienet kuin sulla enkä ikinä oikein ehdi kirppikselle! Mulla on niin paljon kaikkea tekemistä ja mies paljon töissä ym. Lapsia en jaksa raahata mukaan, koska siitä ei nauti sitten enää erkkikään.
Siis miten teet tämän?
Anteeksi, jos liian henk.koht.kysymys.

Mä luulin olevani ainoa tällainen! Tytöt käyttävät nyt isompi kokoa 92 ja pienempi 80/86, mulla on jo oikeestaan koko arsenaali 98 ja 104cm kokoa kaapissa, hankkinut myös jo 110cm ja 116cm vaatteita, välil vaan pakko jos löytää.....

Mä kans :)
Kävin alkuviikolla kirppiksellä ja tein kivoja löytöjä.
Naperolle samettihousuja 2kpl á 0,5e ja reisitaskuhousut 1e. Kassillinen sukkia 0,5e.
Vanhimmalle pojalle remmihousut ja toppatakki, yhteensä 11e.
Tytölle Ed Hardy t-paita 3e (paikallinen Spirit Store myy ko. paitaa 139e).

Tyytyväisyydestä kehräten kävin vielä piipahtamassa huuto.netissä ja sieltä tarttui upouusi Jonathanin tähti-toppahaalari 29e :)

Miten sä ehdit käydä noin paljon kirppiksellä, kun sulla on kaksi pientä lasta (ja yksi vähän isompi)?
Siis mulla on suunnilleen saman ikäiset pienet kuin sulla enkä ikinä oikein ehdi kirppikselle! Mulla on niin paljon kaikkea tekemistä ja mies paljon töissä ym. Lapsia en jaksa raahata mukaan, koska siitä ei nauti sitten enää erkkikään.
Siis miten teet tämän?
Anteeksi, jos liian henk.koht.kysymys.

Mä olen höyryjuna :D

Milla on 2756 rautaa samaan aikaan tulessa ja mä ehkä kuolisin tylsyyteen jos mulla ei ois PALJON tekemistä jatkuvasti. Kirppiksillä mä käyn normaalisti varmaankin 2-6 kertaa kuukaudessa, mutta nyt oli taas tiheämpi kausi kun mulla oli oma myyntipöytä.

Mä menen kirppiksille lähes aina yksin. Lapset jää siis kotiin siksi aikaa isänsä hoiviin. Mulla on erittäin lapsille omistautunut mies jolle ei siis tee tiukkaa katsoa lastensa perään siinä missä minäkin niiden perään katson. Joskus otan 2 isointa mukaan jolloin he leikkivät innoissaan kirppiksen leikkipaikassa.

Jos pitäis ottaa lapset aina mukaan, kävisin kirppiksellä paljon harvemmin...ei hermo kestäis :D

Mä luulin olevani ainoa tällainen! Tytöt käyttävät nyt isompi kokoa 92 ja pienempi 80/86, mulla on jo oikeestaan koko arsenaali 98 ja 104cm kokoa kaapissa, hankkinut myös jo 110cm ja 116cm vaatteita, välil vaan pakko jos löytää.....

Meilläkin on jo kokoa 98 riittävösti, mutta kokoa 104 kaivataan vielä lisää. Näitä isompia kokoja löytyy vähemmän joten pitää olla hyvissä ajoin liikkeellä :D

Kuumimmat

Yhteistyössä