kaikki miehen sanomiset kuulostaa mun korvaan nykyään v*ttuilulta tai arvostelulta vaikka kuinka yritän ajatella toisin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suuttuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suuttuja

Vieras
mieskin ihan hämillään et MITEN mä voin KAIKKI sen sanomiset ottaa arvosteluna ja kuittailuna tai muuten negatiiviseen sävyyn, mies sanoi et se ei uskalla enää puhua mulle mitään.
ja mä ymmärrän sen, mutta mä en voi tälle mitään.
mikä mua vaivaa????!!!!

Oot liikaa kotona? Oot katkera sun miehelle, joka käy töissä ja jolla on elämää? Sun mies ei oikeasti tajua, miten paljon teet töitä kotona? Sun mies on jo unohtanut, että tiskit ei peseydy itsekseen, edes koneessa? Tai jotain?

Oot liikaa kotona? Oot katkera sun miehelle, joka käy töissä ja jolla on elämää? Sun mies ei oikeasti tajua, miten paljon teet töitä kotona? Sun mies on jo unohtanut, että tiskit ei peseydy itsekseen, edes koneessa? Tai jotain?

ollaan molemmat työelämässä, mutta totta on, että mies elää omaa elämäänsä ja minä hinkkaan teen täällä kotona kaiken. en saa mitään huomiota tai apua pyynnöistä huolimatta.
mulle tuli jo sellanen epätoivon vaihe, et ihan sama ja sit alko tulla tällasta....
erotaan varmaan kohta :(

Yhteistyössä