Miten noi kaikki on todettu? siis onko oikeesti jotain muutakin tuntumaan kun lekurin mutufiilis? ja arvaanpa vielä että oisko yksityinen lekuri? Niillä tuntuu olevan tapana väittää lasta maitoallergiseksikin ennen kuin se edes on sitä.
Eiköhän kaikilla pienillä ole ahdas suoli ja painetta sielä perässä, mutta jotenkin mun korvaan kuulostaa oudolta.
Kauanko oli ilman d-vitamiinia??
Annatko joka päivä jotain lääkettä? Jos annat, niin ei kyllä ole mielestäni ihme että toinen valittaa.
Mä sain synnytyksen jälkeen käskyn käyttää levolacia, ja otinkin sitä aikuisten annoksen, joka pisti mut makaamaan lattialle tuskissani. Sitten vähensin puoleen, sekin oli liikaa. Vähensin vielä ihan pikkulasten annokseen, ja sekin sattui mahaan. Että siksi sanoin että voi olla että jo ne pelkät lääkkeet aiheuttaa semmosta huutoa lapsellesi.
Anna lapsesi köllötellä masullaan paljon, anna hänen olla pystyasennossa, vaikka kantoliinassa, ja jumppaa jalkoja koukkuun masun päälle, käytä lämpimässä kylvyssä vaikka päivittäin, ja katso netistä ohjeet vauvahierontaan. ne pitäs rentouttaa jos sielä suolessa joku kakka nyt on.
Mutta ymmärräthän sä nainen, että jos sillä vauvalla ei ole siellä varmuudella kakkaa, niin ei sitä sieltä uloskaan tule.
pyydä sieltä yksityiseltä sitten se ultraäänikin niin voivat sitten katsoa kuinka paljon sitä ulostemassaa sielä suolessa on, veikkaanpa ettei mitään suuria määriä.
Mutta jos jatkat tolla hysteerikkolinjalla niin auta armias mitä on edessä.
Sä saat vielä itse vatsahaavan jos noin stressaat.