E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hehee, mä olenkin superniuho.
Saunon mieheni kanssa. No, siinä se. Pari kertaa vuodessa äitini kanssa. Kerran ystäväni kanssa.
Sekasaunat eivät kuulu elämääni missään kokoonpanossa. Ei tulisi mieleenikään mennä saunaan isäni, veljeni tai appiukkoni kanssa, tiukkaa tekee joskus naispuolistenkin kanssa.
Mutta eipä ole ongelma mulle.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen;22128435:Mä olen mielelläni superniuho enkä sauno edes äitini kanssa![]()
No mut mites ne työkavereiden sukukalleudet? Näkyy kai nekin. Mä en kyllä kattele kenenkään jalkoväliä saunassa, en miesten enkä naisten. Jos ei silmiin kehtaa kattoa niin sitten vaikka kiuaskiviä...
Kiuaskiviä!Ei siellä kukaan jalkoväliä katso (ainahan on tietysti pakko liioitella?) mutta kullä se luonto vaan on asian hoitanut niin, että ennen kuin aivot rekisteröi niin katse on jo käväissyt, huom. käväissyt. Ei saunassa nyt muutenkaan koko aikaa silmiin tuijoteta.
Aika naiivia kenenkään edes väittää etteikö kukaan koskaan vilkaisisi. Olen ihan varma että jokainen mies meidän porukasta on rekisteröinyt kaikkien naisten vartalot. Eikä haittaa.![]()
En kyllä menisi saunaan omien veljienikään kanssa, enkä isäni..
Kiuaskiviä!Ei siellä kukaan jalkoväliä katso (ainahan on tietysti pakko liioitella?) mutta kullä se luonto vaan on asian hoitanut niin, että ennen kuin aivot rekisteröi niin katse on jo käväissyt, huom. käväissyt. Ei saunassa nyt muutenkaan koko aikaa silmiin tuijoteta.
Aika naiivia kenenkään edes väittää etteikö kukaan koskaan vilkaisisi. Olen ihan varma että jokainen mies meidän porukasta on rekisteröinyt kaikkien naisten vartalot. Eikä haittaa.![]()
Kyllä sitä on tullu sekasaunottua eikä se minusta mikää paha asia ole..Ja musta miehet kuitenkin joutuu näyttää enemmän kun naiset, niillä on kaikki kokoajan esillä, nainen saa toooosi helposti ittensä saunassa niin hyvin piiloon ettei juuri mitää näy..![]()