naisten rintaliiveistä!

• Viestiketjun aloittaja hermostumisen partaalla
  • Ensimmäinen viesti
hermostumisen partaalla
Minkä kokoisia rintaliivejä te käytätte?

Kyllä jumankauta menee hermot ku yrittää tuolla etsiä itselleen sopivia. Mun koko 65E ja tuota ympärysmittaa ei vaan löydy. Hyvin harvassa mallissa löytyy erikoisliikkeissä ja nekään ei tosiaankaan aina ole muuten istuvat.

Mielenkiinnosta katsoin läpi Anttilat yms. ja ei ensimmäisiäkään mun koon liivejä ole. Ympärysmittaa 100 ja siitä yli löytyy kyllä. Mä en vaan usko että suomalaiset ovat niin lihavia että rinnanympärystä löytyy helpommin metrin mittaisena kuin pienempänä.

yleisin on 75 ja 80 ympärysmitoissa ja yleensä 70 on pienin. Käsittämätöntä.

Välillä vituttaa että laihdutin kun enää ei löydy liivejä :(

85DD
Oikeassa olet, tuota sun kokoa ei taida saada juuri mistään. Käypäs jossain putiikissa missä tuota compoksen mainitsemaan Changea myydään niin saat varmasti liivisi.

"hmm"
uskon, itsellä vain 65C ja elämä nytkin vaikeaa. kaverilla taas 80A tai AA, eikä käy häntäkään kateeksi. nää vaan tuntuu luulevat, että tissien koko on aina suhteessa lihavuuteen.

65 G ja changesta. oon löytänyt parit liivit netistä,mutta ympärys on toisissa liian iso,vaikka mukamas oikeeta kokoo onkin. pitäs korjailla itse.
valitettavasti kauniita tai seksikkäitä liivejä ei oikein tälle koolle ole tarjolla. mistähän niitä sais mitä kuvissakin julkimoilla näkee? ameriikkaan vaan shoppaileen.

Taidat olla aika siro, jos rinnan alta olet alle 70cm. Eri merkeillä voi olla niin, että sopiva liivi löytyykin koosta 70cm. Ainakin itselläni ei jokaisesta merkistä ole samankokoinen liivi ok, sillä niissä on pieniä eroja. Mulla on 75E.

Patricialla oli muistaakseni tiukka mitoitus ja ainakin heidän nettisivut tunnistavat 65 koon. Usein kannattaa kysyä, että voiko jotain mallia tilata kauppaan.

Changen mitoitus on sitten ihan outo. Kuppikoot on tositositosi pienet.

a.p
[QUOTE="hmm";22128317]uskon, itsellä vain 65C ja elämä nytkin vaikeaa. kaverilla taas 80A tai AA, eikä käy häntäkään kateeksi. nää vaan tuntuu luulevat, että tissien koko on aina suhteessa lihavuuteen.[/QUOTE]

no sanos muuta. Mä en vaan ikinä tuu käsittämään että miksei liivejä voida tehdä kunnolla kaikenkokoisille naisille :/

a.p
Taidat olla aika siro, jos rinnan alta olet alle 70cm. Eri merkeillä voi olla niin, että sopiva liivi löytyykin koosta 70cm. Ainakin itselläni ei jokaisesta merkistä ole samankokoinen liivi ok, sillä niissä on pieniä eroja. Mulla on 75E.

Patricialla oli muistaakseni tiukka mitoitus ja ainakin heidän nettisivut tunnistavat 65 koon. Usein kannattaa kysyä, että voiko jotain mallia tilata kauppaan.

Changen mitoitus on sitten ihan outo. Kuppikoot on tositositosi pienet.
Oon kyllä kokeillu monesta mallista tuota 70cm, toivoen että jos löytyisikin sopiva. Mutta ei niin ei..

se
on totta että Changen mitotukset on pienempiä kuin esim Patricia jne, mutta kokoja kuitenkin löytyy aika kattavasti. Itse tykkkään Primadonnan liiveistä, mutta en tiedä onko niissäkään 65 ympärysmittaa.

Entäs kotikutsujen (PXC) liivit, löytyisikö niistä kokoja?

Tästä löytyy liikkeet: http://www.change.com/da/butikker/

Oletko
kokeillut rinnakkaiskokoja? Eli 60F=65E=70D, vaikkakin tiedän ettei helppoa olekkaan, saati edullista mennä erikoisliikkeeseen. :(

Mistähän löytyisi 75J-K kokoiset imetysliivit?

sanoivat changen liikkeessä,että heillä on kupit yhden koon pienempiä kun muissa.
Musta ne oli enemmän 2-3kuppia ja siinä kohtaa meni hermot. Ei ollut niin halpoja ja kauniita :D

jos on koko juuri 65:sen kohdalla niin tuskin rinnakkaskoot tosiaan käy. mutta jos onkin lähempänä 70:tä, niin sitten se voi olla jompi kumpi, riippuen merkistä.

Viimeksi muokattu:
"vieras"
http://www.lumingerie.fi/PublishedService?file=page&pageID=3&action=view&groupID=315

Tuolla näyttäis olevan myös 65,mut koita tosiaan tuota 70F.Se on ton rinnakkaiskoko

[QUOTE="vieras";22128544]Changelta juu. Henkkamaukallakin pienin ympärysmitta ärsyttävästi 70, eikä niitä liikkeissä silti juurikaan näy, ainakaan isommissa kuppikoissa.[/QUOTE]

Juu ei perus henkkamaukalta tarvi kattella tollaisia kokoja kun ei ole edes 75D tai 80D. Itse olen ennen raskautta ollut normi 75A/B ja haluan sen takas, oli huomattavasti helpompaa tää elämä rintaliivien kanssa. Ei siis käy kateeksi sinua.

no joo
KAksi kysymystö:

1. Miksi kysyt naisten rintaliiveistä? onko niitä olemassa miehillekin? :xmas:

2. Mistä johtuu että palsta on pullollaan naisia joiden rinnanympärsys on 65-70 cm ja kuppikoko g-f-h kun oikeassa elämässä sellaisa ei näy koskaan? :D

[QUOTE="höh";22128496]Siis miksi ei kävis?
Ihan samoinhan ne toimii tuossa koossa ku muissakin.[/QUOTE]

Kyllä ainakin mulla oli 80cm liivit järjestäin ihan liian isoja kun 75cm oli ympärys tasan tai sitten kuppi ei sopinut yhtään rintojen muotoon. Nyt mä enemmän häilyn kahden koon välimailla.

mä oon tasan varma siitä että B80 ja C75 eivät ole identtiset vaikka ne ovatkin lähellä toisiaan. Vaikka se kuppi olisikin sama tilavuudeltaan, niin muoto on eri ja toisen ympärys on minusta yhä isompi kuin toisen.

Yhteistyössä