Kaverin FB päivitykset: Onko aitoa vai ei....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nimetönnä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nimetönnä

Vieras
Olen nyt pitemmän aikaa miettinyt, että voiko ihmisellä olla kaikki oikeasti hyvin, jos sitä viisi kertaa päivässä mainostetaan esim. facebookissa.
Yksi kaverini on tähän mennessä tätä päivää laittanut statukseensa mm. kuinka hirveästi hänen tyttönsä uhmailee, sotkee kämpää ja nauraa kielloille. Lopuksi päivitykseen kirjoittaa tyyliin: Rakkaus ei sammu vaikka kuinka pelleilee <3
Äidillä ei oo hiuksia enään päässä, muttä tätähän se perheglamour on parhaimmillaan <3
Olen niin ONNELLINEN että ihan sattuu <3 Villikkomuruseni <3
Ihanasti alkoi päivä kun sai laittaa verhoja ikkunoihin kun rakkasupakkaustyttäreni vanhat repaisi alas, hän on siis sitä mieltä että laitetaan eri väriset <3
Jos joku ei tiennyt vielä, niin yksinhuoltajallakin voi olla elämä mallillaan ja kaikki onnelllisesti hyvin <3

Tälläisiä ainakin VIISI kertaa päivässä.... Mie en käsitä :/ Onkohan mussa jotain vikaa.... Jos on oikeasti asiat hyvin niin ei se mitään :) Mie vaan kummastelen kun mulla saattais olla hellittelyt ja lellittelyt itsellä vähissä moisissa tilanteissa...

epäilemättäkin on hermot oikeesti kireellä, mutta kun se tilanne on ohi, kuittailen itsekkin tollasilla lausahduksilla niitä pöllöilyitä. Eikai sitä muuten hermo kestäisi?

Jälkeenpäinhän voi todeta et on se rakas vaikka toimiikin tyhmästi.. =D

No eihän tolla nyt niin väliä. Jotkut jaksaa olla negatiivisia, jotkut jaksaa olla edes vähän positiivisia. Toi tyyppi ehkä kuulostaa vähän siltä, että se palvoo ehkä liikaa lastaan ja siitä saattaa tulla jatkossa ongelmia, mutta ne taas on sitten uusi aihe... Negatiivinen ajattelu kuluttaa kuitenkin 7 krt enemmän energiaa kuin positiivinen, joten kannattaa ajatella positiivisesti. :)

Toinen fb "ärsykki" on kun tietyt ihmiset päivittelee statustaan "voi että kun toi mun mies "Reijo" on niin ihana ja rakastan sitä niiin paljon!!" ja kirjottelee "Reijon" seinälle vielä että, mä niin rakastan sua! Reijo varmaan tietää se ilman että sitä fbssä kokoajan informoi!!:D

ja mä ihmettelen miten jotkut jaksaa päivitellä siivoomisesta jatkuvasti...ykskin siivoo joka päivä ja sitten sillä on kerran viikossa viikkosiivouspäivä. Miten siellä ehtii paikat edes likaantumaan tolla siivoustahdilla?!
Ja toinen jolla ei muuta päivitettävää ole kuin mies, kynttilät, leffa ja sauna. Joka ikinen päivä jotain näistä, tai kaikki yhdessä. Ei siis ikinä mitään muuta tämän parin vuoden kaverina olon aikana. Ja kyllä- olen piilottanut hänen uutiset etusivultani;)

Kuulostaa ihan tavalliselta optimistilta ja positiivisen elämänasenteen omaavalta ihmiseltä, itselläni voisi olla vastaavia päivityksiä mutta harvemmin viittä kertaa mitään päivitän.. en edes joka päivä. Ja negatiivisia synkistelijöitähän nuo ärsyttää, tiedän.

voi olla,kun elämään osaa suhtautua oikealla asenteella.negatiivisuus on ylensä itsekkäiden ihmisten vaiva,joten jos haluat että itse kykenisit samaan ajatteluun niin opettele empatiaa ja jätä itsekäs ajattelu taka-alalle:)

Jotkut vaan höpsähtävät täysin.

Joku mies oli kyllästynyt minun kaverin jatkuviin statuspäivityksiin ja oli kommentoinut tälle jotain tämän tyylistä " Kas kummaa kun et listaa myös ne kun harrastat seksiä " :D
Toisaalta hieman nauratti, mutta toisaalta myös hiukan säälitti.

jos se fb on niin ärsyttävä mesta niin miks ootte liittyny siihen.kukaan ei pakota siihen kuulumaan.itse heivasin fb:n sen takia pois kun osa oli vaan sellasia kyttäreitä ja takanapäin paskan puhujia.muutenkin fb;hen jää herkästi riippuvaiseksi

Aina näihin fb keskusteluihin löytyy joku joka tulee pätemään, että "miksi et eroa fb.stä jos noin ärsyttää?" Eikai omaa bookkaamista tarvitse lopettaa sen takia, jos jotkut muut käyttää sitä tyhmästi. Sama kuin oma autolla ajaminen pitäisi lopetttaa muiden liikenteessä törttöilijöiden vuoksi.