Nyt autatte!!! Partakarvoista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vierastus"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vierastus"

Vieras
Joo, minulla kasvaa parta :(
Aluksi vain karva pari ja minä hullu otin tavaksi höylällä sipasta myös leuan aina. Nyt on jo päivän päästä aina sänki! Mitä ihmettä teen? Millä ne sais pysymään pois, ettei tarttis höylää taskussa kuljettaa?
Auttakaa naista!!!!

Kandee mennä kosmetologille, joka ottaa ne veke..

Ja on muuten sit ihan turhaa väittää, että kun aikansa jotain karvaa nyppii juurineen, ettei se kasvais takas. Mulla kasvaa kaksi partakarvaa ja ne lähtee takuulla joka kerta juurineen kaikkineen kun ne pinseteillä nyppään. Ja aina vaan kasvavat takas, jo KYMMENEN VUOTTA...

Ja on muuten sit ihan turhaa väittää, että kun aikansa jotain karvaa nyppii juurineen, ettei se kasvais takas. Mulla kasvaa kaksi partakarvaa ja ne lähtee takuulla joka kerta juurineen kaikkineen kun ne pinseteillä nyppään. Ja aina vaan kasvavat takas, jo KYMMENEN VUOTTA...[/QUOTE]

jep näin on, mulla sama homma.

Mulla kasvaa pari. Nyppäisen ne aina juurineen pinsetillä. Ja sitkeästi ne aina kasvavat takaisin, mutta ei haittaa, kun ei siihen mene kuin minuutti kun ne nyppäisen. Juurineen vetämisen jälkeen kestää kuitenkin useampi viikko ennen kuin ne taas ilmestyvät.

Yhteistyössä