G: Mikä on kipurajasi käytetystä REIMATECISTA?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;22126641:
näkeekö sen päälle jos on pesussa käytetty esim huuhteluainetta?

ja jos mä haluan lapselle reimatec vaatteen niin kyllä mä sen kaupasta haen, alesta saa tolla 50-60€ tai sit maksan sen täyden hinnan.Käytetty vaate on käytetty vaate, enkä niistä maksa tuota 10€ enempää.
mut tää on vain mun mielipide, ei tarvii kenenkään siitä hermostua, varmasti sen puvun saa myytyä isommallakin summalla, mut ei mulle:)
Justiinsa näin minäkin ajattelen.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;22126641:
näkeekö sen päälle jos on pesussa käytetty esim huuhteluainetta?
Saako kysyä mitä se huuhteluaine sitten tekee Reimatecille? En ole tällaisesta kuullut, tosin en itse käytä huuhteluaineita kuin lakanapyykille?

Minä voin maksaa käytetystä erittäin hyväkuntoisesta 50-60 euroa jos haalari on myös mun silmääni miellyttävää kuosia ja mallia. Mieluummin ostan kyl sitten uuden kaupasta jos ei ole.
 
Käytetty on käytetty,vaikka olissi uudenveroinen mul meni kirpparilla t2h ticketin viime kevään käytössä ollut haalari 35e:llä käyttökertoja ei montaa. Ite maksan max sen 30e. Haalarin ovh oli 129e. Mä kanssa haen kaupsta haalarin,tai joltain hyvältä ystävältä.
 
Suzyanne
[QUOTE="vieras";22126604]Taitaa täällä joku järjen äänikin olla paikalla. Kumma kun tällä palstalla kukaan ei maksaisi mitään ja silti huonokuntoisetkin viedään huutiksesta tapellen käsistä korkeaan hintaan :whistle:[/QUOTE]

Samaa mieltä. Itse kyselin samanlaiselle puvulle täältä hintaa, tuli 10-20 e, juuri kukaan ei sanonut enempää. Sitten kun katsoin huutiksesta, siellä oli hurjasti ko. puvuilla huutoja, vaikka hintaa oli jo 40-60 e. Ja niihin hintoihin ne olivat menneetkin kaikki. Itse maksoin kaverille 40 puvusta jossa ei ollut minkäänlaisia kulumisen merkkejä. Ihan tyytyväinen olen.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;22126686:
En muuten nähnyt eilen ensimmäistäkään Reiman haalaria kirppiksellä, missä hinta olisi ollut yli 35e.
Minä bongasin eilen 55€ kalleimmassa Reimatec haalarissa, siinä ei kyllä käytön jälkiä näkynyt. Itse vein Reimatecin myyntiin 20€:lla. Monta kympinkin maksavaa haalaria näin, mitkä itse olisin saattanut heittää roskiin käyttökelvottomana.
 
"vieras"
No, käytetty kuitenkin on käytetty, eikä niistä ominaisuuksien säilymisistä voi olla takuita, eli ihan max on 15 - 20€, sillä niitä saa Reimalta poistoinakin välillä 30 - 50€:lla ja ovat sentään UUSIA...
 
"Tiina"
[QUOTE="vieras";22126526]Jossa ominaisuudet tallella.
Juu, eikä sitten mitään "3 € "- vastauksia :D

Ei karheumaa polvilla tai pepulla, ei tahroja tmv. Uuutta vastaavasta siis.[/QUOTE]

Huusin huutonetistä "uudenveroisen", jossa mukana fleecehattu. Maksoin 47e...harmittaa. Polvissa karheumaa ja vaaleat osat ikilikaiset. En olisi koskaan maksanut moista hintaa sen kuntoisesta, enkä koskaan tule maksamaan. Oppia ikä kaikki =).

Mutta siis OIKEASTI uudenveroisesta voisin maksaa 40e.
 
[QUOTE="vieras";22126711]Saako kysyä mitä se huuhteluaine sitten tekee Reimatecille? En ole tällaisesta kuullut, tosin en itse käytä huuhteluaineita kuin lakanapyykille?

Minä voin maksaa käytetystä erittäin hyväkuntoisesta 50-60 euroa jos haalari on myös mun silmääni miellyttävää kuosia ja mallia. Mieluummin ostan kyl sitten uuden kaupasta jos ei ole.[/QUOTE]

ainakin joskus on sanottu et se huuhteluaine tukkii ne huokoset siinä puvussa ja se vedenkestävyys kärsii..tosin, en tiedä pitääkö se enää paikkansa, joka vuosihan ne parantelee niitä kankaita ja niiden ominaisuuksia.
 
hhg
[QUOTE="Tiina";22126764]Huusin huutonetistä "uudenveroisen", jossa mukana fleecehattu. Maksoin 47e...harmittaa. Polvissa karheumaa ja vaaleat osat ikilikaiset. En olisi koskaan maksanut moista hintaa sen kuntoisesta, enkä koskaan tule maksamaan. Oppia ikä kaikki =).

Mutta siis OIKEASTI uudenveroisesta voisin maksaa 40e.[/QUOTE]Kai pyysit myyjältä vähintään hinnanalennusta koska tuote ei ollutkaan kuvauksen kaltainen?
 
Suzyanne
[QUOTE="ööö";22126774]Ehdoton maksimi on 40e. Yleensä ostan haalarit alennuksesta, ja Reimatecin saa 60-70 eurolla.[/QUOTE]

Minä ostin eilen Reimatecin vk-haalarin. Maksoi 49 e. Alerekissä oli. :cool:
 
"poikia3"
[QUOTE="vieras";22126582]Uusi maksaa 119 € ja sinä maksaisit UUTTA VASTAAVASTA 20 €...Just![/QUOTE]

Käytetty on aina käytetty, vaikka näyttäisi hyvältä, niin empä silti tiedä miten se vaate on esim. pesty tai kuivattu 20 - 25 euroa on myös mun maksimi.

Jos en löydä tuolla rahalla, ostan sitten mielummin varmasti toimivan kalliimmalla.
 
Hyvä, ku ap kysyy mikä on kipuraja mut sit ku ihmiset sanoo sen mikä on maksimi niin ap:n mielestä se on liian alhanen ja alkaa sättiä vastaajia :D Selkeesti huomaa, että on laittamassa lastensa haalaria myyntiin ja halus vaan tosi korkeita hintoja kuulla, että voi hyvällä omalla tunnolla laittaa kalliilla myyntiin :D Jos kysyy, täytyy olla valmis ottamaan ne vastaukset mitä saa, asiallisesti vastaan.

millon saa noin hyvillä alennuksilla reimatecia? :D Mä ku kävin vk-haalarin ostamassa niin reimatecit oli kaikki yli 100e, ei ollu yhtään alessa. olin ilmeisesti liikkeellä liian aikaisin? :D
 
"Jaiks"
Mä maksoin pari vuotta sitten vauvamallisesta haalarista 60 euroa ja tyhmä olin!! Oli kiva katsella alessa niitä samoja samaan hintaan ja täysin uusia. Tämä minkä ostin oli talven pidetty. Nyt maksaisin korkeintaan 35 euroa.
 
"vieras"
Pyörittelin juuri kirppiksellä käsissäni pitkään ja hartaasti erästä reimateckiä, jossa oli hintana 25 euroa. Vein jo välillä takaisin pöytäänkin, mutta poimin takaisin ja mietin kirppistä kiertäessäni pitkään, että otanko vai enkö. Ostin sen sitten pitkän pohdinnan jälkeen kun olihan se sentään melkein kuin uusi - ei siis harhentumaa tai muuta.
 
"mamm"
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;22126779:
ainakin joskus on sanottu et se huuhteluaine tukkii ne huokoset siinä puvussa ja se vedenkestävyys kärsii..tosin, en tiedä pitääkö se enää paikkansa, joka vuosihan ne parantelee niitä kankaita ja niiden ominaisuuksia.
niin, "parantelee".
 
Jaa,a. Vastasin tossa kerran toiseen kyselyyn, että tietystä ticketin kuosista maksaisin 60e - lähtöhinta on kuitenkin ihan eri reimateceillä. 25% ovh:sta olisi kauniista ja erittäin hyvässä kunnossa olevasta passeli hinta. 40euroa olisi siis mulla aika äärirajoilla.

Itse olen tainnut myydä 35eurolla reimatecin, mikä oli aika hyvin, sillä se ei maksanut satastakaan uutena normihinnalla :D

Kyllähän noita pukuja saa tosiaan alesta. Kärppänä vaan kannattaa tsekata nettikauppojen alet kun se aika on. Toki vaihtoehdot vähenevät, jos kelpuuttaa tasan yhden merkin tai mallin ostoslistalleen, silloin varmaan ei kyllä kirppikseltäkään osta.
 

Yhteistyössä