Kirpparimyynti 220e (10pv)

hmmmm
paljonko teillä oli tavaraa myynnissä? mitä hintaluokkaa? missäpäin suomea (pk-seutu, iso kaupunki, keskisuuri kaupunki..?)

itsellä pöytä varattuna ja jännittää.

miss-x
Mitä ihmettä te myytte ku noin hyviä tilejä tulee?? :D Jos jotain isompaa ja "kalliimpaa" niin ymmärrän, mutta että jotku pelkillä vaatteilla saa tollasia rahoja...

"vieras"
Mulla on ollu kans paljon lasten vaatteita, mutta myös muuta ylimäärästä tavaraa, enkä ole päässy noin hyville myynneille koskaan. Viimeks sain kolmen viikon myynneillä 180e ja siitä pöytävuokra 44e pois. Niin ja suuren osan myynnistä toi vanhat rattaat, joista sain 60e ja luistimet 15e ja jotain oli vielä muutakin, josta pyysin vähän enemmän. Mutta kyllä tuosta halvemmastakin silti yllättävän paljon voi tulla.

tytyväine
Mulla oli 13 päivää pöytä Turussa lastentarvikekirppiksellä, lähinnä perusvaatetta. 400 euroa jäi käteen :) Kallein tavara taisi olla leikkimatto 7 euroa ja muutenkin myin hyvin halvalla, ei paljoa tarvinnut takaisin kotiin hakea.. Ihmettelin itsekin miten hyvin kaikki tavara meni, eikä varkauksiakaan pahemmin tullut esille.

Kiva kuulla ihmisten hyvästä myynnistä :)

Mulla on ollut pöytä nyt 10 päivää Turun lastenkirppiksellä ja tänään kun kyselin, oli myynti runsaat 380€. Nyt mulla on ollut myynnissä pääsääntöisesti vaatteita...leluja on ollut vissiin 3 ja yhdet kengät.

Mulla oli samassa apikassa pöytä heinäkuussa, jolloin sain 3 viikosta käteen muistaakseni 560€, mutta tuolloin mulla oli myös turvaistuin, jumppalelu yms. vähän isompaa.

Alkuperäinen kirjoittaja häh;22119490:
MUTTA SE JOKA PALJON MYY MYÖS PALJON OSTAA... en oo yhtään kateellinen jos joku shoppaile hullun lailla ja laittaa sitten osan ylimääräisistä kirpparille halvalla!
Mitä pieneksi jääneille vaatteille sitten tulisi sun mielestä tehdä? :) Lapset kasvaa ja silleen..

MUTTA SE JOKA PALJON MYY MYÖS PALJON OSTAA... en oo yhtään kateellinen jos joku shoppaile hullun lailla ja laittaa sitten osan ylimääräisistä kirpparille halvalla!
Niin totta. Mä ostan ihan hirmuisesti ja sitä kautta mulla on paljon myytävää...mutta mä kyllä ostan pääsääntöisesti kirppikseltä, joten sinänsä mun ostoista ei kukaan hyödy kun ne olisi voinut ostaa jo pari kuukautta aiemmin kirppikseltä, jollen minä olisi niitä sieltä silloin ostanut :D

Kiva kuulla ihmisten hyvästä myynnistä :)

Mulla on ollut pöytä nyt 10 päivää Turun lastenkirppiksellä ja tänään kun kyselin, oli myynti runsaat 380€. Nyt mulla on ollut myynnissä pääsääntöisesti vaatteita...leluja on ollut vissiin 3 ja yhdet kengät.

Mulla oli samassa apikassa pöytä heinäkuussa, jolloin sain 3 viikosta käteen muistaakseni 560€, mutta tuolloin mulla oli myös turvaistuin, jumppalelu yms. vähän isompaa.
Ai sieltä voi kysyä myyntiä kesken kaiken? :D hmm.. pitäisköhän itekin uskaltaa kysyä, kun tänään käyn siellä kurkkaamassa ja siivoamassa pöytää :D

Ai sieltä voi kysyä myyntiä kesken kaiken? :D hmm.. pitäisköhän itekin uskaltaa kysyä, kun tänään käyn siellä kurkkaamassa ja siivoamassa pöytää :D
Mihkä aikaa olit...ei meinaan törmätty vaikka mäkin siellä tänään keikuin reilun tunnin :)

Juu, kassalta kun pyytää myynnin niin ne kyllä kertoo :) Mä yritin olla kysymättä kun meinasin että pidän hullua jännityksessä, mutta en onnistunut :snotty:

Eiku äh,....ootkin vasta menossa :D

"myö"
Voi ei! Miulla kolme viikkoa pöytä ja käteen jäi 40 egee :(. Sen huomasin, että naisten vaatteet ei mene ollenkaan, mutta ei miulla mennyt kaikki lastenvaatteetkaan. Kirppis tosin on vähän syrjässä, johtuisko siitä...

"vieras"
Ei meillä ainakaan mitään itsellä enää käytettävää myydä. Ajattelin isomman pojan vaatteitakin myydä, tuskin niitä 7 v:n ikäerolla olevilla viitsi enää käyttää tai ei niin vanhat enää juuri pikkumurkulle tule kelpaamaan. Luistimiakin on myynnissä useat, ei ne enää kenellekäään meidän lapsista mahdu, yksi välikoko pitäisi vielä ostaa lisää. Samaten liian pienet monot ovat turhia meillä.

Samaten ei meidän lapset enää kokoa tuollaisia alle 20 palan palapelejä tai leiki vauva legoillakaan. Emme tarvitse myöskään enää mitään surffilautaa rattaisiinkaan.

"koo"
taitaa enemmän tienata jos on pienet hinnat.. ite ainakin jätän välistä ne hyllyt joissa suuret hinnat.. ei jaksa ees penkoa semmosia.. sit niistä hyllyistä joissa pienet hinnat ni ottaa paljon jos vaan löytyy mitä tarvitsee

Yhteistyössä