Hienoa.Alkuperäinen kirjoittaja 4xäippä;22119315:13pvää..vajaa 400 ja siitä on jo pöytämaksut pois...
Mitä pieneksi jääneille vaatteille sitten tulisi sun mielestä tehdä? Lapset kasvaa ja silleen..Alkuperäinen kirjoittaja häh;22119490:MUTTA SE JOKA PALJON MYY MYÖS PALJON OSTAA... en oo yhtään kateellinen jos joku shoppaile hullun lailla ja laittaa sitten osan ylimääräisistä kirpparille halvalla!
Niin totta. Mä ostan ihan hirmuisesti ja sitä kautta mulla on paljon myytävää...mutta mä kyllä ostan pääsääntöisesti kirppikseltä, joten sinänsä mun ostoista ei kukaan hyödy kun ne olisi voinut ostaa jo pari kuukautta aiemmin kirppikseltä, jollen minä olisi niitä sieltä silloin ostanutAlkuperäinen kirjoittaja häh;22119490:MUTTA SE JOKA PALJON MYY MYÖS PALJON OSTAA... en oo yhtään kateellinen jos joku shoppaile hullun lailla ja laittaa sitten osan ylimääräisistä kirpparille halvalla!
Ai sieltä voi kysyä myyntiä kesken kaiken? hmm.. pitäisköhän itekin uskaltaa kysyä, kun tänään käyn siellä kurkkaamassa ja siivoamassa pöytääKiva kuulla ihmisten hyvästä myynnistä
Mulla on ollut pöytä nyt 10 päivää Turun lastenkirppiksellä ja tänään kun kyselin, oli myynti runsaat 380. Nyt mulla on ollut myynnissä pääsääntöisesti vaatteita...leluja on ollut vissiin 3 ja yhdet kengät.
Mulla oli samassa apikassa pöytä heinäkuussa, jolloin sain 3 viikosta käteen muistaakseni 560, mutta tuolloin mulla oli myös turvaistuin, jumppalelu yms. vähän isompaa.
Mihkä aikaa olit...ei meinaan törmätty vaikka mäkin siellä tänään keikuin reilun tunninAi sieltä voi kysyä myyntiä kesken kaiken? hmm.. pitäisköhän itekin uskaltaa kysyä, kun tänään käyn siellä kurkkaamassa ja siivoamassa pöytää
Ei meillä ainakaan mitään itsellä enää käytettävää myydä. Ajattelin isomman pojan vaatteitakin myydä, tuskin niitä 7 v:n ikäerolla olevilla viitsi enää käyttää tai ei niin vanhat enää juuri pikkumurkulle tule kelpaamaan. Luistimiakin on myynnissä useat, ei ne enää kenellekäään meidän lapsista mahdu, yksi välikoko pitäisi vielä ostaa lisää. Samaten liian pienet monot ovat turhia meillä.Alkuperäinen kirjoittaja häh;22119490:MUTTA SE JOKA PALJON MYY MYÖS PALJON OSTAA... en oo yhtään kateellinen jos joku shoppaile hullun lailla ja laittaa sitten osan ylimääräisistä kirpparille halvalla!