ompeluapua

ostin noita kukkaron kehyksiä ja nyt kun aloin hakemaan ohjetta ni eipä löydy ja vapaal kädel piirtämisest ei tuu yhtikäs mitää :'( tähänkö tää ny sit kaatu vai löytyykö netistä tulostettavaa kaavaa tai oisko kellään et vois lähettää mul vaik sähköpostii????aivan kaikki muutkin vinkit ym otetaan kiitollisina vastaan :D
 
"wiivi"
Yritäpä tehdä taittamalla paperiarkki kahteen osaan ja piirtämällä puolikas... vaikka sitä varmaan kokeilit jo. Kannattaa tehdä reilun kokoinen, minun ekasta tuli inhottavan kinnaava. Myös puristus on pikkuisen henkimaailman hommia. Jos puristat suoraan pihdeillä jää ikävät lommot, joten kannattaa kehitellä jokin leveä metallipalikka puristimien ja kehyksen väliin. Tsemppiä :)
 
joo tosta sain sovellettua oikeen kokosii kehyksii kaavan!!tost kehyksie laittamisest oonki paljo lukenu..toiset suosittelee nahkaa ja entä sit kantsiiko laittaa liimaa?
Mä olen laittanut pienesti liimaa jos kangas on ollut ohutta.
Tai sitten olen ommellut sauman sisään puuvillalangan siksakilla I*I (tuossa on 'kuva' eli kankaiden väliin heti saumanvaran reunaan, reunasta tulee pyöreä)
 

Yhteistyössä