ärsyttää huutonetissä kun ei saa palautetta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huutis- -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huutis- -

Vieras
Nytkin jo 2 tuotetta peräkkäin myönyt ja kummastakaan ei palautetta. itse olen palautteen laittanut!!! kyllä ottaa päähän,!! murrrr.
Oikeesti laskin tossa että JOS oisin saanut palautteita kaikista, myymistani ja ostamistani tuotteista. Niin olisi puolet enemmn palautteita kun nyt. olisi myynnin, ja ostamisen kannalta hyväkin juttu!! kun näitä palautteita on.
kun ei ole kertynyt satoja, niin kun joillakin on.

Varsinkin jos aijon ostaa tai myydä jotain kalliimpaa jatkossa.

Mä en enää laita kenellekkään palautetta jos en itse saa!! Kun tuntuu tuo palautteen anto olevan niin suuri vaiva. :(

Minä en tajunnut muutamasta ensimmäisestä kaupasta antaa palautetta ihan sillä, etten todellakaan tiennyt siitä. Siitä kun ei tule sähköpostiin kehoitusta ja ilmoitus saatuun palautteeseen taas ei päästä suoraan antamaan palautetta, joten en yksinkertaisesti osannut heti.

Ja minä toisaalta pidän negatiivisena sitä että jollain on satoja palautteita, oli ne sitten positiivista tai negatiivista, se kun antaa helposti ymmärtää että kyse on trokarista.

Mä en enää laita kenellekkään palautetta jos en itse saa!! Kun tuntuu tuo palautteen anto olevan niin suuri vaiva. :(

Siinähän jäätte palautteita molemmat, kun aika monella on tuo sama periaate :laugh:

Myy nyt alkuun halpoja helposti lähetettäviä tuotteita, niin kyllä niistä pisteitä voi jossain vaiheessa ropista. Pääasiahan on, ettei ole negatiivisia.

Aika harva ostajalta vaatii mitään pistearvoja, lähinnä hupihuutajista kärsineet voivat sitä tehdä. Tunnistautuminenkin auttaa myydessä.

Jos ei oo hirveesti huutonettiä käyttäny ja muutenkin pyörii koneella aika vähän, niin ei välttämättä kertakaikkiaan OSAA antaa tuota palautetta. Minulla oli kans tuo tilanne, että en edes tienny mitään palautteen annosta. Inhottavaa on varsinkin se, jos saa NEGATIIVISEN palautteen, kun ei anna myyjälle palautetta!!(?) koska niinkin on minulle käynyt. Kaikkien henki ja elämä, kun ei välttämättä pyöri siellä huuto netissä.
Sinuna olisin vaan tyytyväinen, kun saan tavaroita kaupattua ja antaisin sen palautteen minkä ovat KAUPOISTA ja niiden sujumisesta ansainneet niille kauppakumppaneille enkä hermostuisi siitä, että kaikilta ei tule tuota palautetta. Hyvähän tuo on noinkin.

Mitä väliä sillä palautteella on? Miksi se on niin tärkeä? En ole koskaan ymmärtänyt mitä järkeä siinä palautteessa on vaikka olen huutiksessa alusta asti ja kauppoja tehnyt tuhansia. Ostajana en koskaan edes katso mitä palautteita myyjillä on, ei kiinnosta.

Mitä väliä sillä palautteella on? Miksi se on niin tärkeä? En ole koskaan ymmärtänyt mitä järkeä siinä palautteessa on vaikka olen huutiksessa alusta asti ja kauppoja tehnyt tuhansia. Ostajana en koskaan edes katso mitä palautteita myyjillä on, ei kiinnosta.

Niinpä ja sitten kun kiinnostut niin myyjällä onkin kymmeniä negoja lähettämättömistä tuotteista. Minä tarkistan etukäteen, varsinkin joskalleempaa ajattelen ostaa.

Peesi tälle. Mulle on ihan yksi ja lysti saanko palautetta vai en, paitsi tietty jos tulis aiheeton negatiivinen. Minä en ole huutiksessa keräilemässä palautteita ja kehuja, vaan myymässä ja ostamassa tavaraa. Jos ostamani tavara on sitä mitä pitikin ja vastaavasti jos saan myymästäni tavarasta sen rahan mitä pitikin, niin mulle on ihan sama tuleeko palautetta.

Nega-palautteet on ainoa asia jota edes katson myyjältä/ostajalta. Ei haittaa vaikkei myyjällä ois paljoa palautteita, nollastahan kaikki aloittaa, mutta jos negoja on paljon niin jätän ostamatta. Samaten jätän ostamatta jos joku on niin pahvipää että nillittää palautteiden perään tyyliin "annoin negan kun en saanut palautetta, kaupat oli ihan ok".

Tuo palautejärjestelmä on ihan typerä sikälikin että melkein ainoa hyväksytty palaute on positiivinen. Jo neutraalinkin antamisesta tulee hirveä itku ja huuto, parhaassa tapauksessa kostopalautetta.

Niin ja itselläni on palautteita noin neljäsataa, ja en ole todellakaan trokari. Palautteista noin 350 on ostoista, ei myynnistä.

Mä en anna ikinä palautetta.

Eikä kiinnosta pätkääkään jos ap: kaltainen pelle siitä vetää herneen nenään.

Palautteen antaminen on vapaaehtoista, ei pakollista.

Heh-heh! Jos myyjällä on siis vaikkapa 3 negaa siitä ettei ole toimittanut tavaraa vaikka on maksettu, ostat siltä silmät sumeina tuhannen euron tietokoneen, laitat rahat tilille ja odottelet tuleeko kone vai ei?

[QUOTE="hups";22118857]Heh-heh! Jos myyjällä on siis vaikkapa 3 negaa siitä ettei ole toimittanut tavaraa vaikka on maksettu, ostat siltä silmät sumeina tuhannen euron tietokoneen, laitat rahat tilille ja odottelet tuleeko kone vai ei?[/QUOTE]

Me kaikki emme ole niin pahveja että ostamme tonnin tietokoneen huutiksesta. Se, että myyjällä ei oo negoja, ei todellakaan tarkoita ettäkö ois puhtaat jauhot pussissa. Yleensä huijaukset tehään uusilla tunnuksilla joille on ensin hommailtu sopivasti plussaa tuplatunnuksilla tai jollain pikkukaupoilla.

Ja jos esim. tekee ostoja joissa noutaa tavaran ja maksaa vasta saadessaan, niin miten siinä tulee huijatuksi?

Yhteistyössä