Mulle tarjottiin työtä jossa palkka olisi 3200e/kk ja kilometri korvaukset.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ysa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Ysa

Vieras
Nyt mietin onko tuo ok palkka,kun olen palaamassa työelämään muutaman vuoden tauon jälkeen.
Niin ja työaika olisi säännöllinen ma-pe 8-15.30.Ruokatauko 30min ja kahvitauko 2krt10min.

[QUOTE="Vieras";22107792]Riippuu paljon vastuusta, alaisten lukumäärästä... niin ja esimies on sitten 7/24 töissä, vastuu ei lopu vaikka kotiin menisitkin.[/QUOTE]

Olen koko työurani ollu esimies, joten tiedän.Mutta kyllä työajan jälkeen loppuu vastuu ja alkaa taas työajalla. Alaisenikaan eivät tee töitä kuin ma-pe 8-16.Asiakkaat ovat muuna aikana muualla. En ole osastotyöhön matkalla.

Itse myös sossupuolen esimies ja olisi hieman kiinnostanut minkäläinen homma kyseessä. Palkka kuulostaa tosi hyvältä. Onko sullam koulutuksena mikä? kork. koulu vai amk vai opisto :)

Sun työaikaa mietin, oletko sitten toimistotyössä? Meillä kun joka puolella on päivittäinen työaika joko 7h 39 min ja silloin on ruokailu työn lomassa n 20 min tai sitten ollaan paikalla 8 h 9 min ja välissä on 30 min ruokatauko, omaa aikaa. Molemmissa tietty se 10 min kahvitaukoa. Palkka kuullostaa hyvältä.

Nyt mietin onko tuo ok palkka,kun olen palaamassa työelämään muutaman vuoden tauon jälkeen.
Niin ja työaika olisi säännöllinen ma-pe 8-15.30.Ruokatauko 30min ja kahvitauko 2krt10min.

Ei riitä mitenkään ja tauotkin liian lyhyet! Eihän tuolla summalla saa kaikkea mitä ihminen tarvitsee, toisin 417 eurolla/kk.

PS Muistathan tilata desing-kalusteet, että kehtaat kestitä köyhiä ja kaikenmaailman muita luusereita. Ja niin, muista, että kaikkien em. lapset on välittömästi otettava huostaan! Saattavathan he joutua vaikka syömään einesmakaronilaatikkoa ja joutua pukeutumaan Lassien haalareihin! Siis PAKKOHAN lapsen on kärsiä, jos ei vanhempi tienaa vähintään 3200 euroa joka siis sekään ei riitä mihinkään, hei haloo!

Täällä muka jengi on, että "ihan ok palkka" ja "ihan normi palkka". Tuo on todella hyvä palkka, varsinkin, jos olet nuori nainen. Naisten mediaanipalkka Suomessa on n. 2500 euron tietämillä bruttona. Eli tuohan on reippaasti yli mediaanin.

[QUOTE="uula";22108093]Ai tarjottiin työtä?
Ettet ollu edes hakenu ko. työtä...?

Mä oon ollu siinä uskossa että kotoa ei ketään haeta mut oon tainnu olla väärässä...[/QUOTE]
Mulle on useamman kerran tarjottu työtä. Eikä tuo nyt mitään niin erikoista...itsekin juuri koitan miettiä tuttavapiiristäni, kenelle voisin tarjota erästä työtehtävää.

En ottaisi itse vastaan. Kilometrikorvaukset eivät kata auton kuluja. Mutta nuorelle naiselle varmaankin erittäin hyvä alkupalkkaus, jos on aloittelijasta, eli nollavuotisesta kyse. Sitä ei monessa paikassa saa. Ota ihmeessä vastaan, jos siitä voit kohota. Itselläni palkka n. 4000 ja ajan talon autolla, mutta työvuosiakin 20. Ärsyttää nämä palkkavaatimukset. miksi aloittelijan pitäisi saada supersuuri palkka? Aloittelija on aloittelija, ja jos ei kelpaa, niin ei sitten!!! Työnteko kannattaa, mutta nykyään sitä ei ymmärretä, marinaa vain.

ota ihmees kii mutta kato ettei ole kusetusta ja et saat sen paperille .
Mulla ainakin oli kusetusta koska minulle tarjottiin 3500€/kk ja ma-pe 10 h /pv ja ylitunnit pimeenä mutta se olikin täyttä paskaa mun ois pitäny 6 kkn ajan vähintään ajaa 250km/ pv ilmatteeks sekä palkkaa en sais lainkaan ... en kässää et kuinkas se menis yhteen .:mad:

Esimiehelle kuitenkin aika pieni palkka. Rivityöntekijänä sosiaalipuolella on palkka vähän päälle 3000, et siihen nähden alle 200 korostus esimiehen työstä on musta pieni. Vastuu kuitenkin ihan eri luokkaa, samoin tehtävät.

Yhteistyössä