Apua vatsan turvotukseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Mä olen niiiin kyllästynyt tähän jatkuvaan turvotukseen vatsan alueella!!!
Mistä apu?Normaalipainoinen olen,urheilen säännöllisesti ja syön suht terveellisesti.
Paitsi,pastaa ja perunaa tulee syötyä turhan paljon,olisko siitä apua jos vähentäisi radikaalisti
hiilareita?

Olisko jollain omakohtaisia kokemuksia?

otapa pellavansiemenöljyä kulaus ja vaihda kaikki rasvat oikeaan luomuvoihin:-)
oletkos syönyt kaalta? Niissä kun on tähän aikaan vuodessa melkein mitä vaan... jäämiä.
Googlaa myrkkykaali. ei vaan lääkärit usko, vaikka itse tietää syyn ja eviraa ei jäämät kiinnosta:-(

Mulla itellä on sellanen maha että turpoo helposti. Mutta kun jätin pastan ja perunan pois (no, sillon tällön tulee syötyä ja heti huomaa...) niin turvotukset loppu!! Ihana fiilis! Kannattaa kokeilla! :)

[QUOTE="rinkinki";22107592]Mulla itellä on sellanen maha että turpoo helposti. Mutta kun jätin pastan ja perunan pois (no, sillon tällön tulee syötyä ja heti huomaa...) niin turvotukset loppu!! Ihana fiilis! Kannattaa kokeilla! :)[/QUOTE]

niin - luomupastaa vaan voi syödä ja luomuperunaa, mut jotakin rasvaista kaveriksi aina. Nyt söin just omia pottuja kamalan monta luomuvoinkanssa eikä turvota yhtään. Tavallisisa pottuja en voi syödä yhtäkään. Ei se siis yksistään hiilareista johdu, mut turhaa kai niitä ainakaan kipeenäsyö. Lähiruokana peruna on ilmaista ja hyvää, sitä voipottua, mitä miehenmummokin vm1895 teki:-)

Yhteistyössä