Hyvät yhdistelmävaunut, vai kuomurattaat kantokopalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Avun tarpeessa...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Avun tarpeessa...

Vieras
Hakusessa vaunut hintaa alle 500e. Yhdistelmävaunut, joku vinkkas et hyvät kuomurattaat kantokopallaki ajas saman asian ja menisivät pienempään tilaan?
(Meillä kyllä on farkkuauto)

*Olis kiva et kantokoppa olis suht iso, jotta vauva sopis siinä nukkumaan mahd. pitkään

*Neljällä renkaalla, talvella täytys päästä eteenpäin...

*Kääntyviä isoja eturenkaita ei taija olla näillä hinnoilla saati että pääsis talvelle eteenpäin?

*Heittoaisa olis kans kätevä

Kuomurattaita suosittelen. Jos rattaissa on heittoaisa, tulee kokoakin heti lisää. Meillä on Teutonian Timmyt. iissä saa kuomun kiepautettua puolelta toselle, jolloin kantokoppaikäisen saa kasvot työntäjään päin. Kaupunkiin ihanteelliset. Jokakelin rattaat, kevyet ja pienet. Mutta tosiaan heittoaisattomat.

Tosiaan mietin tuotakin että onko käännettävä ratasosa/vaunuosa yhtä kätevä kuin heittoaisa?

Yks asia mikä olis hyvä olla niin aisan korkeuden säätö!

Mulla on Skidi Herkules yhdistelmät ja niissä on aika isot kääntyvät etupyörät. Oon ollu ihan tyytyväinen niihin. Maksoivat 429e. Vielä en oo lumikeleillä kyllä ehtiny testaamaan, mutta luulisin että ihan hyvin kulkevat, kun etupyörät saa myös lukittua suoraan kulkemaan.

Mulla on Skidi Herkules yhdistelmät ja niissä on aika isot kääntyvät etupyörät. Oon ollu ihan tyytyväinen niihin. Maksoivat 429e. Vielä en oo lumikeleillä kyllä ehtiny testaamaan, mutta luulisin että ihan hyvin kulkevat, kun etupyörät saa myös lukittua suoraan kulkemaan.

saako noita herkules vaunuja vielä ku kuullu että valmistaminen olis lopetettu?

Minä vasta tilasin babytownilta. En tiijä onko niitä nyt enää. Linkkiä en laittanut kun googlelta yleensä löytyy. Vähän kyllä olin tyytymätön palveluun kun ne oli loppuneet enkä saanut siitä mitään ilmotusta vaan piti alkaa ite niitten perään kyselemään. Kuulemma olivat laittaneet mulle sähköpostia, mutta se sähköposti ei vaan mystísesti ollu tullut mulle perille. Vaunut sitten sain kolmen viikon jälkeen tilaamisesta, enkä saanut mitään hyvitystä myöhästymisestä.

Minä vasta tilasin babytownilta. En tiijä onko niitä nyt enää. Linkkiä en laittanut kun googlelta yleensä löytyy. Vähän kyllä olin tyytymätön palveluun kun ne oli loppuneet enkä saanut siitä mitään ilmotusta vaan piti alkaa ite niitten perään kyselemään. Kuulemma olivat laittaneet mulle sähköpostia, mutta se sähköposti ei vaan mystísesti ollu tullut mulle perille. Vaunut sitten sain kolmen viikon jälkeen tilaamisesta, enkä saanut mitään hyvitystä myöhästymisestä.

Aika kurjaa asiakaspalvelua :o

Tommoset löysin, kivoilta ja käteviltä vaikutti mut hintaa aivan liikaa :(

Vaunuaitan kauppa

Emmaljungat ! Ja mun mielestä talvivauvalle ehdottomasti yhdistelmät, niin vauva mahtuu paljon paremmin toppavaatteineen ja makuupusseineen koppaan nukkumaan ja on paljon lämpimämpi kuin mikään kantokassi.

[QUOTE="Lila";22107039]Herqules-vaunujen valmistus on lopetettu. Huutiksessa on ainakin myynnissä. Sveitsiläinen merkki. Herkules on eri merkki.[/QUOTE]

Niinpäs muuten olikin, mun moka :D

[QUOTE="mama";22107047]Emmaljungat ! Ja mun mielestä talvivauvalle ehdottomasti yhdistelmät, niin vauva mahtuu paljon paremmin toppavaatteineen ja makuupusseineen koppaan nukkumaan ja on paljon lämpimämpi kuin mikään kantokassi.[/QUOTE]

vaan taitanee olla liikaa hintaa...

Onkohan kellään kokemusta tommosista... Turvakaukaloa en noihin kyllä ottas ku meillä on jo hyvä maxi-cosin kaukalo...

http://www.babytown.fi/553-babyboom-cr-v-turkoosi.html

Ehdottomasti kuomurattaat kantokopalla!

Itse ainakin inhosin sitä yhdistelmävaunujen ratasosaa kun oli niin iso ja kömpelö :(

Jos mulle olis nyt tulossa vauva niin hommaisin varmaan teutonian timmyt kantokopalla :)

Eikös vain Emmeljungalla oo niitä älyttömiä irrallisia vaunu/istuinosia tarjolla. Muilla merkeillä on taas yhdistelmät == monipuoliset rattaat+kantokoppa.

Yhteistyössä