Nyt, arvon leidit. Mulle listaa!

Tänä iltana on aivotoiminta ihan nollissa, mutta hyväksi havaittuja vinkkejä mulle nyt kiitos siitä, mitä kaikkea kersan mukaan päiväkotiin tungen. Ja miten saan nimikoitua kaikki :kieh:

*niiaa nätisti*

Tussi käteen ja kynä sauhuamaan.

Tossut, harja, vaihtosisävaatteet, kuravaatteet ja kumpparit, reppu johon nuo pakkaat. Ei sinne vissiin muuta tarvita. Niin ja vaippoja jos niitä käyttää.

"mie"
Ai nii ja mukaan tarvii vaatteet+vaihtovaatekerta eli samat ku päälle toinen satsi reppuun. Kurikset+sadetakki+kumpparit. Unikaveri päikkäreitä varten. Hiusharja jos on pitkät hiukset.

Nimikoitteks te kaikki kledjut mitä siellä käy? :O
Ihan kaikki.

Just oli päiväkodilla vanhempainilta ja penkillä läjä vaatteita: sukkia, housuja, paitoja, sukkiksia, kenkiä jne. joissa ei nimeä ollu ja yllä lappu, jossa vanhempia pyydettiin valkkaaamaan siitä lapsensa omat ja NIMIKOIMAAN NE.

Siis tuo oli isolla. =)

Mun lapsi on pph:lla, mukaan laitan vaihtovaatteet sisälle (taitaa olla uloskin tällä hetkellä), kurikset, vaippoja (on paketti siellä), hammastabletit (on hoitajalla), tutti, unilelu, tossut. Niin ja kurahanskat sekä vielä toiset vk-rukkaset (toiset on kädessä). Nenäliinoja.

Yhteistyössä