kysyn vaan
Vai saako/kannattaako siitä valittaa eteenpäin? Työpaikallani sairaalassa on hlö, joka ei tervehdi meitä laitoshuoltajia, mulkaisee vaan jos sanoo vaikka huomenta. Lisäksi ihan avoimesti suhtautuu meihin alentuvasti, mm. naureskelee meidän koulutuksillemme, (sanoi ettei mopin heilutukseen tarvita koulutuksia) ja tiuskii meille.
Esim. itse olen saanut työhöni ammattikoulutuksen. Olen myös käynyt lukion, mutta huomasin sen virheeksi, se ei ollut juttuni yhtään, tykkään enemmän fyyisestä työstä joka ei kuormita henkisesti. Ihan omasta tahdostani olen ammatissani, laitoshuoltajana sairaalan vuodeosastolla. Tykkään aidosti työstäni ja sovellun siihen loistaasti. Palkkakaan ei ole kokemus-ja vuorolisineen pöllömpi. ( N. 2500 e/ kk brutto )
Loukkaa kyllä tuollaiset dissaajat. :-(
Esim. itse olen saanut työhöni ammattikoulutuksen. Olen myös käynyt lukion, mutta huomasin sen virheeksi, se ei ollut juttuni yhtään, tykkään enemmän fyyisestä työstä joka ei kuormita henkisesti. Ihan omasta tahdostani olen ammatissani, laitoshuoltajana sairaalan vuodeosastolla. Tykkään aidosti työstäni ja sovellun siihen loistaasti. Palkkakaan ei ole kokemus-ja vuorolisineen pöllömpi. ( N. 2500 e/ kk brutto )
Loukkaa kyllä tuollaiset dissaajat. :-(