T
"tuu"
Vieras
Minä menen AINA vaikka lapsia ei ole mukana. SYY: parkkipaikat ovat samanlevyisiä kuin 60-luvulla vaikka autokoko kasvanut. Ja kun laitat leveän auton normiparkkiin niin aina joku pallopää kolhii ovella.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitäs nasevaa sitä vois sanoa niille perheettömille joiden näkee parkkeeraavan perhepaikalle?
No mutta sehän oli aivan selkeästi aivoinvalidi!Pidän perhepaikoille ja invapaikoille ilman "lupaa" pysäköiviä ihmisiä totaaliluusereina. Ei se että jotain ei ole lailla osoitettu tarkoita etteikö siitä tarvitsisi välittää.
Muiden ihmisten kunnioitus ja huomioiminen, sitä se on.
Kerran olen eräälle invapaikalle pysäköineelle jupille sanonut että hyvinhän sä kävelet, ei taida olla sinulla invalupaa? Haistatti mulle paskat ja jatkoi matkaansa, ihana ihminenOlisipa joku naarmuttanut hänen Audiaan vähän, olisin tullut paremmalle mielelle.
Pidän perhepaikoille ja invapaikoille ilman "lupaa" pysäköiviä ihmisiä totaaliluusereina. Ei se että jotain ei ole lailla osoitettu tarkoita etteikö siitä tarvitsisi välittää.
Kerran olen eräälle invapaikalle pysäköineelle jupille sanonut että hyvinhän sä kävelet, ei taida olla sinulla invalupaa? Haistatti mulle paskat ja jatkoi matkaansa, ihana ihminenOlisipa joku naarmuttanut hänen Audiaan vähän, olisin tullut paremmalle mielelle.
Haha, naurettavaa. Kyllä joo kannattaa työntekijä laittaa sinne seisoskelemaan. Invapaikoille ajo on selkeä KIELTO, täytyy olla kortti. Perhepaikat on vaan plussaa ja mahdollisuus mikäli ne ovat vapaana.
Pidän perhepaikoille ja invapaikoille ilman "lupaa" pysäköiviä ihmisiä totaaliluusereina. Ei se että jotain ei ole lailla osoitettu tarkoita etteikö siitä tarvitsisi välittää.
Haha, naurettavaa. Kyllä joo kannattaa työntekijä laittaa sinne seisoskelemaan. Invapaikoille ajo on selkeä KIELTO, täytyy olla kortti. Perhepaikat on vaan plussaa ja mahdollisuus mikäli ne ovat vapaana.
Ai helvettiMiten ihmeessä perheelliset ihmiset on kyenneet vuosikymmeniä käymään kaupoissa autoilla ennen perheparkkeja.
No, hyvähän se tietty on, ettei isompia murheita elämässä ole.