Keksiskö joku näppärän niksin millä saada farkkujen vyötärö isommaksi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Tää on niin tätä. Jos löydän vyötäröltä sopivat housut, niin sitten on roikkuvaa kangasta reisissä ja takapuolessa. Jos taas istuu reisistä ja takalistosta, niin sitten ei mee napit kiinni vyötäröltä :kieh:.

Ostin kirpparilta ihanat farkut ja ne istuu kuin unelma... paitsi että napit ei tosiaan mene kiinni :|. Miten saisin sitä vyötäröä isonnettua, osaisko joku neuvoa?
 
[QUOTE="viiraska";22097471]Kuminauhalenkki napinreiästä nappiin (jos vyötärön voi peittää). Muistan että äidilläni oli joskus tällainen viritelmä :)[/QUOTE]

Tommosia mullakin on joskus ollut :D. Noissa farkuissa vaan on harmillisen matala vyötärö, joten aika helposti näkyy viritykset paidan alta. Tai sitte tursuu läskit häiritsevästi farkun reunojen yli :x
 
Joo, mä mietin ihan samaa tai sitten semmoista äitiyshousuista leikattua mahakaistaletta. Mutta olis vaan niin kiva jos ne itse housut mahtuis, jos sais vaikka sivusaumoista jotenkin isonnettua tai jotain.

No kun isontaminen on aina hankalampaa kuin pienentäminen. Siksi on se sanonta, et isoa on helpompi pienentää kuin pientä isontaa. ;)

Et saa sitä isommaksi, jos siellä ei ole riittäviä saumanvaroja, ja tuota epäilen. Ei niissä yleensä kovin suuria ole. Plus se vaatii melkoisen purkamisen sen vyötärökaistaleen takia. Voithan laittaa siihen sivuun lisäkiilan, mutta ei sekään mun mielestä ulkonäöllisesti hyvä ratkaisu ole.

Tuo äitiysjuttu alkuun ja sit jos laihdut lisää niin.. ;)
 
[QUOTE="Jenis";22097535]Laihdutus? Ei oo kyllä kovin nopeaa, mutta muuten näppärää :)[/QUOTE]

No kas kun laihduttamisen jälkeen nuo housut ei enää istu takapuolesta eikä reisistä :D. Toki sitten mä pystyn niitä housuja kaventamaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;22097521:
No kun isontaminen on aina hankalampaa kuin pienentäminen. Siksi on se sanonta, et isoa on helpompi pienentää kuin pientä isontaa. ;)

Et saa sitä isommaksi, jos siellä ei ole riittäviä saumanvaroja, ja tuota epäilen. Ei niissä yleensä kovin suuria ole. Plus se vaatii melkoisen purkamisen sen vyötärökaistaleen takia. Voithan laittaa siihen sivuun lisäkiilan, mutta ei sekään mun mielestä ulkonäöllisesti hyvä ratkaisu ole.

Tuo äitiysjuttu alkuun ja sit jos laihdut lisää niin.. ;)

Jotain tommosta kiilajuttua mä mietinkin, mutta enpä mä taitais edes osata tehdä sitä. Täytyy varmaan koittaa viritellä ja peittää paidalla. Hitto, sitten menee hieno farkkupylly piiloon :rolleyes:
 

Yhteistyössä