Yllätysrakasteluyritys Malmilla.

• Viestiketjun aloittaja monikulttuurista säpinää
  • Ensimmäinen viesti
monikulttuurista säpinää
Mies ahdisteli tyttöä kaupan edustalla | Uutiset | Malmi | Oma kaupunki
Mies kävi kiinni 13-vuotiaaseen tyttöön Malmin K-citymarketin edustalla.

Välikohtaus sattui keskiviikkona 15. syyskuuta noin kello 18 aikoihin. Tyttö oli odottamassa kaupan edustalla ystäväänsä, kun tuntematon mies tarttui tyttöä takaapäin halausotteella kiinni. Tämän jälkeen mies sanoi tytön mukaan huonolla suomenkielellä ”Anna pusu”. Omituisesta halauksesta pelästynyt tyttö alkoi kirkua. Ulkopuolinen mies ryntäsi auttamaan tyttöä

Vartti on saanut lukijoilta kuluneella viikolla useita yhteydenottoja Tapanilan ja Tapaninkylän alueella liikkuvasta, lapsia mukaansa houkuttelevasta miehestä.

Erään vinkin mukaan mies liikkuu alueella mustalla 3-ovisella autolla. Noin 30-vuotiaalla miehellä on tummat hiukset ja tumma takki. Miehen kerrotaan liikkuneen sekä kaduilla ja houkutelleen lapsia mukaansa että Hiidenkiven metsässä, jossa mies on yrittänyt houkutella lapsia majaan.

<- 13-vuotias tyttö rikastui! Säpinäkulttuuriin kuuluu että pikkulapsetkin saavat kokea yllätysrakastelua. Kyllä Suomen itsenäisyyden juhlarahasto nyt on tyytyväinen, Suomessa on säpinää! Maahanmuutto on todellakin rikkaus!

"Ihmisille ei saa antaa lupaa muodostaa sellaista harhakäsitystä että heillä on itsellään oikeus muodostaa näkemyksensä maahanmuutosta (minkä hedelmiin kuuluu tämä 13-vuotiaiden yllätysrakasteleminen). "

"vieras"
Joo, mutta koska pari päivää sitten kirjoitin palstalle miten mun lapsen kimppuun kävi joku kebu ja se oli lukijoiden mielestä rasistinen trolli niin varmasti tätäkään ei ole tapahtunut :kieh:

Hirveetä!!! On mun mielipide noihin. Toki monessa maassa 13 vuotiaat on jo naimisissa ja ehkäpä äitejänkin mutta hittovie :kieh: :kieh:

voi ei
Nyt vasta tajusin mistä tuo otsikko ehkä juontaa. Äskettäin nimittäin luin lehdestä, että Suomen lainsäädäntö ei tunne sellaista asiaa kuin lapsen raiskaus. Se on vain jotain seksuaalista ahdistelua tai väärinkäyttöä!

"vieras"
[QUOTE="vieras";22093978]Pakolaistenhan suurin työpanos (ovat työttömiä suurin osa) on Kaisaniemen puistossa suomalaisten ahdistelu ja naisten raiskaaminen.[/QUOTE]

Samaa se on täällä muuallaki etelä-Suomessa :/

"vieras"
[QUOTE="vieras";22094004]Samaa se on täällä muuallaki etelä-Suomessa :/[/QUOTE]
Otan osaa. Muita äänestää ps, että saadaan edes vähän piikkiä kukkahattujen lihaan.

ihme tyyppi
Nyt vasta tajusin mistä tuo otsikko ehkä juontaa. Äskettäin nimittäin luin lehdestä, että Suomen lainsäädäntö ei tunne sellaista asiaa kuin lapsen raiskaus. Se on vain jotain seksuaalista ahdistelua tai väärinkäyttöä!
Sinunko mielestäsi sitten raiskauksessa/ahdistelussa ei ole raskauttava asianhaara, että uhri on lapsi? Samalle viivalleko pitäisi pistää lapsen ja aikuisen raiskaus?

pyytämättä ja yllättäen
[QUOTE="vieras";22093978]Pakolaistenhan suurin työpanos (ovat työttömiä suurin osa) on Kaisaniemen puistossa suomalaisten ahdistelu ja naisten raiskaaminen.[/QUOTE]

Pyytämättä ja yllättäen mamut jakavat erinomaisia geenejänsä sukurutsaisiin suomalaisiin. Se jos mikä on ihailtavaa ja pyyteetöntä työtä =)

Lisää ulkomaalaisia
[QUOTE="vieras";22094018]Otan osaa. Muita äänestää ps, että saadaan edes vähän piikkiä kukkahattujen lihaan.[/QUOTE]

Huomaa, että Suomessa ei ole maahanmuuttokriittistä puoluetta!

"vieras"
[QUOTE="vieras";22094018]Otan osaa. Muita äänestää ps, että saadaan edes vähän piikkiä kukkahattujen lihaan.[/QUOTE]

Joopa joo, vaikka ennen en oo ollu yhtään rasistinen on mun teinitytöön ja hänen ikätovereihin kohdistunut ahdistelu noiden taholta saanut kyllä aika tavalla muuttamaan kantaa maahanmuuttoon :kieh:

Lisää ulkomaalaisia
Alkuperäinen kirjoittaja pyytämättä ja yllättäen;22094038:
Pyytämättä ja yllättäen mamut jakavat erinomaisia geenejänsä sukurutsaisiin suomalaisiin. Se jos mikä on ihailtavaa ja pyyteetöntä työtä =)
Näin on. Suomalainen mies stressaa itsensä duunissa ja dokaa viikonloppuisin. Ne ei kerkee panee! Ulkomaalainen korvaa suomalaisen miehen.

Lisää ulkomaalaisia
[QUOTE="qwerty";22094069]Tässä taas pari tyyppiä keskustelee keskenään ja itsensä kanssa ja tutustuttavat meitä hommafoorumin sanastoon, kiitos tästä.[/QUOTE]

Oikees oot. Suurin osa täällä on naisia, mut muista tää:

Mua ne ei yritä raiskata mä oon mies ja tytär osaa kaikki mahdolliset itsepuolustustemput kun se täyttää kymmenen. isi opettaa.

"vieras"
[QUOTE="qwerty";22094069]Tässä taas pari tyyppiä keskustelee keskenään ja itsensä kanssa ja tutustuttavat meitä hommafoorumin sanastoon, kiitos tästä.[/QUOTE]
Taidat olla aika säälittävä tapaus jos ei lasten ja nuorten ahdistelu sinua kosketa vaan tuollaisen viestin tähän ketjuun sait aikaseksi. No hyväksy sinä vain tämä, minä en hyväksy.

hommalainen?

Taidat olla hommalaisia kun niin hyvin tunnet sanaston...

persu
[QUOTE="vieras";22094084]Taidat olla aika säälittävä tapaus jos ei lasten ja nuorten ahdistelu sinua kosketa vaan tuollaisen viestin tähän ketjuun sait aikaseksi. No hyväksy sinä vain tämä, minä en hyväksy.[/QUOTE]

Itse haluan että lapseni voi liikkua turvallisesti.. en halua lisää joukkoraiskaajia Suomeen...

Yhteistyössä