Minusta on jännää, että te...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mietin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mietin

Vieras
Kehuisitte kilvan Johanna Tukiaista ei-ollenkaan-lihavaksi jos hän olisi tavallinen palstamamma. Saattaisittepa myös kauniiksikin mainita. Mutta koska hän on julkisuudenhenkilö, niin irvailette täällä hänen painolleen. MINUSTA on vain hyvä, että mediassa on myös nainen joka ei ole anorektisen laiha. Ehkä hän on hieman ylipainoinen, mutta ei kyllä paljoa ihannepainon ylärajalta yli hupsahda. Olen myös sitä mieltä, että naisellisuudessaan hän varmasti voittaa monetkin lyhyttukkaiset kotiäidit. Mutta kateuttehan se kai teiltä on...

Minusta on jännää, että sinä näet Johanna Tukiaisen ulkonäön kadehdittavana.
Hän näyttää lievästi ylipainoiselta eikä siinä mitään, siihen tuskin hirveästi kiinnitettäisiin huomiota jos hän ei itse valehtelisi julkisuudessa niin räikeästi painostaan.
Hän myös voisi olla ihan siedettävän näköinen ilman niitä kamalia,övereitä,parin sentin pakkeleita ja liian pieniä ja mauttomia vaatteita.
Kuka tahansa täyspäinen näkee ettei Jossulla ole kaikki inkkarit kanootissa, enkä usko että kukaan täyspäinen kykenee kadehtimaan häntä..

Totta puhuen minä ainankin alkaisin paljon ennemmin totiseen tai leikkimieliseenkin suhteeseen sen lyhyt tukkaisen yh-äidin kanssa kuin tukiaisen, se luonne yksinkertaisesti tekee sen vastenmieliseksi, jos tuntematon olisi ja tapaisin ravintolassa niin voisin yön viettää hänen kanssaan jos ei alkaisi snobaileen.

No mä en oo kyllä sen kropasta mitään sanonutkaan, mutta mun mielestä on hirveetä, mitä sen naamalle on tehty, kun vertaa, mimmoinen se on ollut. Selkeä huononnus. Kauhistuttaa myös, ettei se itse tunnu olevan oikein ajan tasalla, vaan sitä käytetään hyväksi.

Joissain kuvissa jopa Tukiainen on ihan normaalin näkönen. Eniten mua siinä ihmisessä häiritsee sen puheet ja käsittämättömät kuvitelmat itsestään ja elämästä ylipäätään. Ei pelkästään kamalat meikit, huulien täytteet ja hiustenpidennykset. Mun puolesta saa sekin olla ihan rauhassa sellanen kun on, mutta ei sillä naisella päässä kaikki ole ihan kohdallaan.

Eihän Johannan paino siitä hirveää tee vaan se kulunut, viinan ja lääkkeiden turvottama naama. Silmät aina ihan huurussa, koska ties viimeksi selvän päivän nähnyt, raasu. Juorulehdet ruokkii toisen kuvitelmia ja viinaa tarjotaan joka välissä.. Hoitoonhan tuo ihmisraunio pitäisi toimittaa eikä alastonkuviin...

En usko, että mahdolliset liikakilot ovat se todellisin syy, miksi avauksessa esiinnostettua julkkista tai ehkä julkkiseksi hinnallal millä hyvänsä itsensä asemaansa singahtanutta palstalla arvostellaan tai kummeksutaan.

Ei se paino mitään, mutta se että ei osaa pukeutua oikian kokoosiin vaatteisiin ja muutenkin tyyli on muutenkin kaikkia muuta kuin nättiä. Helvataan se blondattu moppi päästä ja oikiat hiukset nätiksi, meikki erilaaseksi ja sopivat nätit vaatteet niin kyllä näyttääs se nainen täysin erilaaselta!

Yhteistyössä