Voi luoja... Vähänkö tunsin myötähäpeää?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja as if
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

as if

Aktiivinen jäsen
23.08.2007
18 068
4
38
Kuntosalin saunassa oli samaan aikaan puistotäti mun muksun varapuistosta (en oo koskaan nähnyt mutta kovaan ääneen mainitsi työpaikkansa moneen kertaan)... 45 minuuttia kuuntelin kun hän läyhäsi päiväkodissa työskentelevän kaverinsa kanssa:

-Valitti miten on kamalaa asua työpaikan lähellä kun joutuu katselemaan puiston lapsia vapaa-aikanaan ja kun joku lapsi oli bussissa tullut hänen viereensä niin oli bussimatka ja koko päivä mennyt pilalle.
-Puhui ihan nimillä näistä mun lapsen puiston tädeistä (joista toinen sattuu olemaan myös mun esikoisen parhaan kaverin äiti), ei suoraan haukkunut mutta aika negatiivisesti kuitenkin.
-Kovaan ääneen kritisoivat äitejä jotka vievät isomman lapsen hoitoon ollessaan äitiyslomalla yms yms yms.

Mun poika ei oo vielä koskaan ollut tuolla varapuistossa mutta ei se taida mennäkään...:O

Jotenkin tuli tosi inhottava olo kuunnella (ja en voinut olla kuulematta, puhuivat niin kovaan ääneen), mietin että ois pitänyt heittää jotain nasevaa pois lähtiessä mut en sit keksinyt mitään.

Tiedätkö että aika usea päiväkodin aikuisikään ehtineistä hoitajista on sellasia, kai se kuuluu ammattietiikkaan että vapaa-aikanaan puhuvat mitä sattuu mutta töissä kyllä tekevät hyvin työnsä ja ovat useimmiten auttavaisia ja kohteliaita vanhempia kohtaan. Sanopas jotain rivoa niille niin kyllä alkaa poskea kuumottaan ja hihitys kuulumaan.

Huh. Kauheaa kun noin tyhmät naiset saa hoitaa toisten lapsia jossain puistossa. eikö ne tajua, että aina on joku joka kuulee, jonka ei pitäisi kuulla? Ja ihan ihme asenne lapsiin. Menis kortistoon, jos täissä on niin kauheeta.

Olipa typerää. Miten ei ihminen tajua, että kun on tuollaisessa työssä ei julkisella paikalla kannata kertoa kaikenlaista... Tulee siinä vähän epäluottamusta häntä ja taas kerran koko ammattikuntaa kohtaan.. :( Vaikka toivottavasti tästä ei voi yleistää ja nää marisijat on vähemmistönä)

Itse olisin ihan vittumaisuuttani esittäytynyt niille, että no hei vaan, se ja se, te olettekin meidän villen varapuiston tätejä. Olisi varmaan tullut vähän tukala olo niille.

Kuntosalin saunassa oli samaan aikaan puistotäti mun muksun varapuistosta (en oo koskaan nähnyt mutta kovaan ääneen mainitsi työpaikkansa moneen kertaan)... 45 minuuttia kuuntelin kun hän läyhäsi päiväkodissa työskentelevän kaverinsa kanssa:

-Valitti miten on kamalaa asua työpaikan lähellä kun joutuu katselemaan puiston lapsia vapaa-aikanaan ja kun joku lapsi oli bussissa tullut hänen viereensä niin oli bussimatka ja koko päivä mennyt pilalle.
-Puhui ihan nimillä näistä mun lapsen puiston tädeistä (joista toinen sattuu olemaan myös mun esikoisen parhaan kaverin äiti), ei suoraan haukkunut mutta aika negatiivisesti kuitenkin.
-Kovaan ääneen kritisoivat äitejä jotka vievät isomman lapsen hoitoon ollessaan äitiyslomalla yms yms yms.

Mun poika ei oo vielä koskaan ollut tuolla varapuistossa mutta ei se taida mennäkään...:O

Jotenkin tuli tosi inhottava olo kuunnella (ja en voinut olla kuulematta, puhuivat niin kovaan ääneen), mietin että ois pitänyt heittää jotain nasevaa pois lähtiessä mut en sit keksinyt mitään.

Olisit huikannut kerro "Marjalle" terveisiä =)

"Marja" = esikoisen parhaan kaverin äiti

[QUOTE="harmaa";22089582]siis puistotäti?! Tarkoittaa minkäalan työntekijää vai äitiä vai mitä?[/QUOTE]

Siis ihan puistotäti. Ovat aamupäivisin puistossa ja sinne voi kotihoidossa olevat lapset viedä leikkimään päivittäin :)

Yhteistyössä