voehan vitura, miten seksikkääksi tunnen oloni juuri nyt !! hilsettä, huuliherpes, punaiset silmät ja silmäpussit

ja keskustaan pitäisi lähteä asioita hoitamaan! :whistle:
sikeän yskän häivyttyä sain sitkeän nuhan ja nyt sitten on ärhäkkä huuliherpes kolmessa kohtaa naamaa. silmät punoittavat kuin pultsarilla, silmien alla loistivat tänä aamuna järkyttävät lihapiirakat (ruoka ei ole juuri maistunut, joten syy ei ole telkan ääresssä vedetyssä sipsipussissa) ja kaikenkukkuraksi havaitsin eilen, että juurikasvun lisäksi miulla on nyt sitten hilsettäkin! :headwall: |O |O että kyllä on niiin upea ja itsevarma olo lähteä tuonne ihmisten ilmoille, ei viddu..

Ego
No, täytyyhän sitä jotaa vitutuksen aihetta olla joka päivälle.:D. ja onhan sitä muilla sitten kattelemista sussa ellet lähe paperipussi päässä sitten asioille....Tosin sua tuijotettaisi sitten enemmän:whistle:. No, kulje silleen pää alaspäin ettei naama näy vastaantulijoille ja älä kompastele ettei hilseet lennä päästä.
:hug:

No, täytyyhän sitä jotaa vitutuksen aihetta olla joka päivälle.:D. ja onhan sitä muilla sitten kattelemista sussa ellet lähe paperipussi päässä sitten asioille....Tosin sua tuijotettaisi sitten enemmän:whistle:. No, kulje silleen pää alaspäin ettei naama näy vastaantulijoille ja älä kompastele ettei hilseet lennä päästä.
:hug:
olisi pidemmät hiukset, niin raahustaisin kuin mikäkin the ringistä repäisty pää kumarassa ja tukka naamalla.. juu ja en ala moshata, niin ei lennä hilseet vastaantulevien suuhun :D

Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;22085446:
ja keskustaan pitäisi lähteä asioita hoitamaan! :whistle:
sikeän yskän häivyttyä sain sitkeän nuhan ja nyt sitten on ärhäkkä huuliherpes kolmessa kohtaa naamaa. silmät punoittavat kuin pultsarilla, silmien alla loistivat tänä aamuna järkyttävät lihapiirakat (ruoka ei ole juuri maistunut, joten syy ei ole telkan ääresssä vedetyssä sipsipussissa) ja kaikenkukkuraksi havaitsin eilen, että juurikasvun lisäksi miulla on nyt sitten hilsettäkin! :headwall: |O |O että kyllä on niiin upea ja itsevarma olo lähteä tuonne ihmisten ilmoille, ei viddu..
Mä luulin että huuliherpes tulee vaan huuliin. Laita huivi päähän niin hilse ei näy :D

Neytiri harmaana
I feel you! Melko samanlainen olo täälläkin päässä.
Tosin mulla on naama ja kaula tosi kuivana, en tiedä miksi, rasvat ei auta, ja iho punoittaa, sieltä sun täältä, ei edes tasasesti ja Silmien ympärillä on punoitusta enemmän ja vähemmän, ja mitäs muuta, nenä vuotaa ja joka paikkaa kutisee. Ah niin ihanat kosteat kelit.

Mä oon jumittanut sisätiloissa maanantaista lähtien, verkkarit jalassa ja räkänen paita päällä. Tukka vetästy vaan jotenkin kiinni ja erehdyin hetki sitten katsomaan itteäni peilistä. Voi helvetti mikä näky! :kieh:

Huomenna pitäis taas liikkua ihmisten ilmoilla, pitää varmaan yrittää tehdä ittelleni jotain ennen sitä..

eniten ärsyttää se, että kaikki tämä samaan aikaan..! hilsettä ollut viimeeksi jotain 10v sitten, edellisestä huuliherpeksestäkin jo vuosia.. ja sitten eräänä aamuna, ilman varoitusta kaikki ovat tehneet yhtäaikaa comebackin :kieh:

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä