Kumpaan testiin luotan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kp nyt 36/27, viikonloppuna testasin Pregent Stickillä (olikohan se ton niminen, kuitenkin S-Marketista ostettu) haamun joka oli ihan selvästi nähtävissä. Seuraavana aamuna kuitenkin RFSU:n testi nega/toooodella haalea haamu, ei sitä kyllä siitä erottanut jos ei oikein käännellyt ja väännellyt testiä. Ovulaatio saattoi olla hieman myöhemmin kuin normaalisti tässä kierrossa mutta onko toivoa kun testit näytti noin.
Tilasin netistä uusia testejä ja testailen kunhan ne saapuvat, nyt kuitenkin pitäisi jo näkyä mutta tässä odotellessani kyselen kokemuksianne :)

huoh..mä en tajua näitä stn haamuja!!
sitten kun testissä ON KUNNON VIIVAT NIIN SE ON PLUSSAA!
HAAMUT VOI TULLA TIES MISTÄ HORMOONI HEITTELYSTÄ niiden varaan kannata laskea..tajua mikä kiire on testailla ja arvailla onko jotain viivaa kun kääntää ja suurennuslasilla pitää testiä kyylätä!

Minun mielestäni edes haamua (vaaleaa punaista viivaa) ei tule jos ei raskaushormonia ole virtsassa. Ehkä olen sitten ymmärtänyt jotain väärin. Enkä kiirehtinyt, menkathan on mulla myöhässä jo yli viikon...

Positiivista toivon minäkin, tänään se sitten selviää jossain vaiheessa kun posti tuo testit :) Jos on varhainen keskenmeno, milloin vuoto sitten suunnilleen alkaa? Mulla ollut jo parisen viikkoa tosi kovia menkkakipuja ja olenkin ollut joka päivä varma että nyt se vuoto alkaa mutta ei ole näkynyt!

[QUOTE="vieras";22083907]Positiivista toivon minäkin, tänään se sitten selviää jossain vaiheessa kun posti tuo testit :) Jos on varhainen keskenmeno, milloin vuoto sitten suunnilleen alkaa? Mulla ollut jo parisen viikkoa tosi kovia menkkakipuja ja olenkin ollut joka päivä varma että nyt se vuoto alkaa mutta ei ole näkynyt![/QUOTE]

Menkkakipuja on aina alkuraskaudessa. Itse asiassa niistä tiesinkin, että raskaus on alkanut (juili heti kiinnittymisestä lähtien eli jo viikon verran ennen kuin menkkojen ois pitäny alkaa. Mulla ei normaalisti ole noin).

Jos on mennyt kesken, niin vuoto alkanee viikon sisään. Tai sit ei... Kun ei sitä koskaan tiiä, jotkut ei vuoda itsekseen pois.

Mutta toivotaan nyt kuitenkin vielä, että uudet testit on varmempia. :) Jos värillisen viivan on saanut, niin silloin se raskaus on kyllä alkanut. Kukaan ei vaan voi tässä vaiheessa vielä sulle vastata siihen, jatkuuko se yhä. Tsemppiä ja peukut pystyssä. :)

Kiitos sinulle vastauksesta :) Minullakaan ei normaalisti tällaista kipua ole, vaan menkkakivut alkaa yleensä edellisenä päivänä kuin itse menkat. Tätä on jatkunut jo pitkään päivittäin, kipua alaselässä ja välillä nippailee jännästi mahaa. Mutta katsotaan nyt :) Ihanaa että täällä saa asiallisia ja rohkaiseviakin vastauksia!! Kiitos teille!

Niin ja se pitää vielä lisätä, että noin 1,5 viikkoa sitten yhtenä päivänä tuli kerran pikkutippa verta/ruskeaa vuotoa ja sen jälkeen ei mitään! Mulla ei koskaan tule mitään välivuotoja niin toi kyllä mietityttää kans...

Mulla viimeksi testatessa heitteli tulokset. Ensin pari epäselvää haamua, sitten yksi selvempi haamu ja epäselvä haamu, jonka jälkeen digitaalinen testi sanoi nega ja sitten tulikin kaksi ihan selvää viivaa parin päivän kuluttua. Eli noi muut testit oli liuskatestejä, paitsi digitaalinen.

Yhteistyössä