Palstalaisten kuvaketjua onko?

  • Viestiketjun aloittaja Salasavolainen
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22081409]Minä uskon että pahin haukkuja on joku miespalstailija. Joka kituu kun ei saa pesää.[/QUOTE]

Nuo kommenttit edustaa kyllä katkeran naisen perussettiä.. vastaavaa näkee missä tahansa missä liikaa naisia yhdessä paikassa.
 
Leukistinen aksolotli
Nuo kommenttit edustaa kyllä katkeran naisen perussettiä.. vastaavaa näkee missä tahansa missä liikaa naisia yhdessä paikassa.
No mulla kyllä on yksi miespalstailijakin avautunut ulkonäköä haukkumaan... Hän tuskin on kade, mulla ei kasva parta. Mikä lie hänellä syynä. Muistat varmaan kuka herrasmies oli kyseessä. ei ihan mun suosikki tääl palstalla se.
 
No mulla kyllä on yksi miespalstailijakin avautunut ulkonäköä haukkumaan... Hän tuskin on kade, mulla ei kasva parta. Mikä lie hänellä syynä. Muistat varmaan kuka herrasmies oli kyseessä. ei ihan mun suosikki tääl palstalla se.
Joo, oli erikoinen hiippaari. Onhan useampikin miespalstailija ollut hätää kärsimässä sun kanssa :D mutta heidän kommentit erilaisia. Tässä ketjussa hyviä esimerkkejä niistä katkerista akoista.
 
[QUOTE="vieras";22082110]Ei ole, mutta siunustelin tuota hänen oikean kätensä käytöstä. Voiko ruskeakielisempää ollakaan?[/QUOTE]

Onhan se joo kamalaa jos joku on positiivinen ja mukava. Ollaan mieluummin kaikki oikein ilkeitä toisillemme, niin maailmasta tulee parempi paikka.
 
[QUOTE="vieras";22081409]Minä uskon että pahin haukkuja on joku miespalstailija. Joka kituu kun ei saa pesää.[/QUOTE]

Mä taas olen hyvinkin varma että suurin osa kaikesta paskasta ketjusta ja aiheesta riippumatta tulee naisilta. Hyvin todennäköisesti vielä äiti-ihmisiltä, jotka jaksavat oman köyhän elämänsä paskassa parisuhteessaan ja kurittomien kakaroidensa kanssa itseään inhoten sillä voimalla, että käyvät iltaisin täällä (ja ehkä muuallakin) haukkumassa tuntemattomia. Sääliä ja psyykelääkkeitä, niitähän riittää tässä maailmassa, jakoon vaan. :saint:
 

Yhteistyössä