Peppari, uskotko että hyytis on tuhat kertaa viihdyttävämpi kuin sinä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
V

"vieras"

Vieras
Ei se ainakaan vittuile täällä muille päivät pitkät. Ja hyytis sentään näyttää sen huumorinsa, toisin kuin sinä, enkä varmasti ole ainoa jonka saa nauramaan. Kerroithan jossain ketjussa olevasi niin viihdyttävä ja rakastettava persoona irl, mutta luulen että tuo katkeruus ja ilkeily on tulosta siitä, että olet hyvin yksinäinen ihminen. Tiedä monenko harmaan päänaukojan takana oletkaan. Toivon todella ettei sinun lapset ole kasvaneet samanlaisiksi kiusaajiksi kuin äitinsä.

[QUOTE="vieras";22077468]Ei se ainakaan vittuile täällä muille päivät pitkät. Ja hyytis sentään näyttää sen huumorinsa, toisin kuin sinä, enkä varmasti ole ainoa jonka saa nauramaan. Kerroithan jossain ketjussa olevasi niin viihdyttävä ja rakastettava persoona irl, mutta luulen että tuo katkeruus ja ilkeily on tulosta siitä, että olet hyvin yksinäinen ihminen. Tiedä monenko harmaan päänaukojan takana oletkaan. Toivon todella ettei sinun lapset ole kasvaneet samanlaisiksi kiusaajiksi kuin äitinsä.[/QUOTE]

Onko tylsä elämä tai jotain?

Ehkä peppari ei halua viihdyttää mutta silti haluaa tuoda esille uudestaan ja uudestaan oman erinomaisuutensa ja lytätä muita, uskomaton tapaus. Sama mihin ketjuun vastaa on joka toisessa lauseessa vittu ja viittaus jonkun, yleensä aloittajan typeryyteen. Vaikea uskoa että sellainen ihminen oikeassa elämässäkään kovin kummoinen keskustelija on.

Ei kun TIEDÄN ja oon vuosia jo ollu huvittunut tämän trollin jatkokertomuksista :laugh:

Ai että oikein tiiät. No miepäs voin sanoa sulle että selvästikkään et tiiä. Koska jos sie tietäisit, mie en kirjottais ikinä missään mittään, minua ei ois. Onneksi en lakkaa olemasta jonku pikku possun takia jonka mielestä olen trolli, ne on muutenki rumia.

Joo ei, mutta hyytis on ehdottoman viihdyttävä ja juurikin sen fiktiivisyyden vuoksi :D

Nii. No mut tiiäkkö, että joskus vois ottaa huomioon sellasen seikan että ehkäpä en olekaan mitään fiktiota. Vaan ihan oikea ihminen. Ajatella, että kun mie jotain kirjotan ja sinunlainen pälli tullee sinne aukomaan sitä turpaansa, mie saatan loukkaantua. Arvaas montako miljoonaa kolhua mie olen jo saanu täällä? Aika monta. Se nimittäin oikeasti tuntuu pahalta että joku epäilee minun sanoja, kuitenki ihmiset tuntee minut erittäin rehellisenä ihmisenä. Ja yhtäkkiä täällä en olekkaan muuta ko valehteleva feikki. On aikasta yksinäinen olo. Samalta tuntu kakarana koulussa ko kiusattiin ja jätettiin yksin. Samapa tuo, onneksi tämän palstan saa aina kiinni ja voi palata oikeaan elämäänsä ja onneksi näin aikusena ei tarvi ennää juurikkaan olla kiusanhenkien kans tekemisissä jos siltä tuntuu ettei halua.

No mut kiitos nyt kuitenki, että sait mulle pahan mielen. Rauhallista iltaa sulle....

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä