Lasten synttäripaikat Turussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saraldo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Saraldo

Vieras
Taas alkaa pikku hiljaa lähenemään se aika, kun pitäisi miettiä seuraavia synttäreitä. Mä olen kyllä löytänyt vaikka millaisia paikkoja, missä synttäreitä voi pitää, mutta olisi kiva kuulla ihan oikeita kokemuksia niistä :).
Eli turkulaiset (ja ymäpäristö): suositelkaa synttäreiden pitopaikkoja!

Raisiossa on joku Hop Loppia vastaava paikka jossa tyttäreni oli synttärivieraana.

Muutoin ihan ok, mutta paikan turvallisuus jäi pohdituttamaan, sillä yksi lapsista putosi jostakin jonka seurauksena sääreen tuli iso haava joka vuoti tietenkin todella paljon. Ambulanssilla vietiin poika sairaalaan, joten tuskin mistään ihan pikkujutusta kyse.

Muita kokemuksia mulla ei ole.

Itse voisin ajatella synttäreiden viettoa Puuhapirtissä (Aninkaistenkadulla) mikäli kyse on alta kouluikäisestä lapsesta.

Tyttö haluaisi viettää synttärit HopLopissa, mutta jotenkin haluaisin kartoittaa vähän muitakin vaihtoehtoja. Etenkin kun HopLopissa ja Lasten maailmassa tulee muutenkin käytyä aina silloin tällöin. Ja jotenkin hermostuttaa se, että siellä on sitten ainakin kymmenkunta puolivierasta lasta, joita olisi varmaan hyvä vähän vahtiakin....

Meillä oli just viime viikolla pojan synttärit Megazonessa, ihan sairaan hauskaa (me vanhemmatkin pelattiin mukana) ja vieraana olleet tytötkin tykkäsivät kyllä :D
Muutaman kerran ollaan pidetty Kaarinan Kilosportissa, sieltä saa synttärihuoneen ja tunnin sählykentän ihan kohtuuhintaan :D

Mitä he tykkäs Kuralasta ja Turun linnasta? Ne olis mulla myös harkinnassa... Olis kiva kun siellä synttäreillä olis muutakin kuin riehumista :).

Tyttö 8v tykkäs tosta Kuralasta tosi paljon, mutta ne juhlat oli kesällä ihanalla säällä että en sit tiedä miten jos on kamala keli kun olivat olleet aika paljon ulkona.
Turun linnan ritarisyndet oli silloisen 7v-pojan mieleen :)

Tyttö 8v tykkäs tosta Kuralasta tosi paljon, mutta ne juhlat oli kesällä ihanalla säällä että en sit tiedä miten jos on kamala keli kun olivat olleet aika paljon ulkona.
Turun linnan ritarisyndet oli silloisen 7v-pojan mieleen :)

Niin, meidän synttärit on talvella... tiedä sitten millaista siellä Kuralassa on sellaiseen aikaan. Tyttö on ollut kahdesti Turun linnassa ritarikierroksella ja mietin nyt, että muistaako se vähän liiankin hyvin sen linnan...

Aboa Vetuskin näemmä järjestää synttäreitä, mahtaiskohan kellään olla niihin mitään kommentoitavaa :)?

No todellakin!

Mä olen tainnut olla tuolla viimeksi noin 5 vuotta sitten...ja ikää oli silloin jo aikuisen verran ja hyvin siis viihdyin :D Siellä sai ihan rauhassa lapsettaa oikein kunnolla :D :D

Mä kävin joskus ennen lapsia melkein joka päivä, sit mulla oli sellainen "jäsenyysnappi" että oli ihan oma nimi (olin tietenkin Babe... niinkuin urhea possu) ja pelin aikana pystyi olemaan kolmesti kuolematon yms. extroja :laugh:

Siinä Julia- taloa vastapäätä on sirkuskoulu, joka on ollut kovasti lasten mieleen. Riehumista sekin tietty tavallaan on, mutta kuitenkin ohjatumpaa ja motoriikkaa vaativampaa. Seinäkiipeilyä taas järjestetään Tyksin lähellä (sori, en muista paikkojen nimiä) ja sekin on ollut ainakin meidän pojan mieleen.

Siinä Julia- taloa vastapäätä on sirkuskoulu, joka on ollut kovasti lasten mieleen. Riehumista sekin tietty tavallaan on, mutta kuitenkin ohjatumpaa ja motoriikkaa vaativampaa. Seinäkiipeilyä taas järjestetään Tyksin lähellä (sori, en muista paikkojen nimiä) ja sekin on ollut ainakin meidän pojan mieleen.

Seinäkiipeilyä on Yliopistonmäellä Kiipeilypalatsissa :)

Se on Kiipeilypalatsi, meidänkin muksut on ollut siellä vieraana ja vaikuttaa kivalta paikalta! =)

www.bouldertehdas.fi nummessa lapset saa kiivetä vapaasti, paksut patjat alla. Valvoja/ohjaaja kuuluu hintaan. Tarjoiluineen 2h synttärit 170e. Kaikenikäiset tykkäävät, eikä korkeanpaikan kammo haittaa. Suosittelen.

Juuri oli 5v synttärit Turun Urheiluliiton Jumppalassa Räntämäessä. http://www.tuul.fi/voli Oikein kivat ja halvat, omat eväät mukaan. Meillä oli 13 lasta ja hinta 57 euroa. Temppurataa ja musiikkiliikuntaa, ohjaaja mukana. Kaikki tykkäs.

Niin joo, ja sirkuskoulussa tyttö kävi synttäreillä ja tykkäs hirveesti... Taitaa olla vaan kova jono. Sitä samaista taloahan rempattiin, en tiedä oliko sitten vaan kuntosalin tilat mitä rempattiin vai koko talo.

Enpä voi puuhapirttiä suositella!! Järjestäjänä outo nainen, ketä ei antanut lapsen vanhemman tulla puolta tuntia ennen synttäreiden loppumista odottamaan eteisaulaan.. en tajua mikä siinä olisi ollut niin kamalaa!

Yhteistyössä