Mistä ulkomaiset kaupat toimittaa Suomeen? Turvaistuin pitäisi saada...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusimmatavaukset
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uusimmatavaukset

Vieras
Ja juu olen googlannut ja juu olen löytänyt monestakin nettikaupasta haluamani istuimen mutta yksikään ei toimita Suomeen. Mitkä kaupat toimittaa ja mistä olette tilanneet ja onko toiminta ollut sujuvaa ja kaupankäynti miellyttävää?

[QUOTE="vielä";22074378]kerran korjaan eli babyparadies-shop.de, jospa kolmas kerta toden sanoisi:=)[/QUOTE]

:D ahaa, mutta tuollahan voi vaihtaa kielen. Kiitti!

Ja sitten kun sulla tulee ongelma sen turvaistuimen kanssa, mitä teet? Tai jos kauppa lähettää sulle tiesmitäsattuu väriä, luuletko että sulla on samanlainen mahdollisuus hoitaa asia kuntoon ku mitä Suomessa. Ehei. Mun shoppailut on ainakin menneet niin persistoriin, että en kyllä ketään suosittele ostamaan ulkomailta. Kidsroomista sain mm. turvaistuimen ilman siihen kuuluvaa alustaa. Siinä sitten pähkäilin kiinnitystä kunnes tarkempi tutustuminen (saksankielisiin) manuaalin pisti miettimään notta joskohan jotain puuttuis. Sai kyllä vääntää enemmä ku pitkään, ennenkuin tuli osia kotiin. <:((

Ja sitten kun sulla tulee ongelma sen turvaistuimen kanssa, mitä teet? Tai jos kauppa lähettää sulle tiesmitäsattuu väriä, luuletko että sulla on samanlainen mahdollisuus hoitaa asia kuntoon ku mitä Suomessa. Ehei. (

Kyllä muuten on. Ja mun hyvällä kaverilla on kokemusta asiasta. Tosin meni siinä viikko aikaa, mut voi siinä se viikko mennä Suomessakin.

Yhteistyössä