No en asumaan jääny, poikkesin vaan pikasesti.Oliko kivaa? Ja eikö olekin Grace tosi sädehtivän kaunis? Musta on.
Kaunishan hän on, mut eihän se mikään ylläri ollut kun kuvia on nähnyt.
No en asumaan jääny, poikkesin vaan pikasesti.Oliko kivaa? Ja eikö olekin Grace tosi sädehtivän kaunis? Musta on.
:wave:Eipä tätä taida kukaan arvata
Kiva oli poiketa, olet ihan yhtä symppiksen olonen luonnossakin kun täälläkin :wave:
Miten kummassa tuli mieleen et Lunis? Hän ei varmaan tulis vaikka olisi kyllä tervetullut.Ekana tuli mieleen lunatic mut ei se ollut se niin sitte savanna
No niinpä eli tää oli kyllä turhista turhin aloitus mut ihmeen paljon lukukertojaMut otsikkohan oli et Ette IKINÄ arvaa... Ei mistään palstajulkkiksista ollu missään puhe. Ja oikeessahan Grace oli - kun ei kukaan "julkkis" ollut kyseessä niin ei kukaan arvannu
Jaa miten niin uteliasta porukkaa? :xmas:No niinpä eli tää oli kyllä turhista turhin aloitus mut ihmeen paljon lukukertoja
Meilläpä kävikin posteljooni. Tosin vaan postilaatikolla. Enkä ole varma siitäkään, kun en ole vielä käynyt postilaatikkoa tsekkaamassa, että onko siellä mitään.Pah! Entäs ne, kutka näitä lukkee! Se vasta on kaikenhuippu, käyköhän ees se sähkömittarinlukija heillä ikinä.
Meilläkin käy joskus postimies. Mä odotan joskus luukun takana, voidakseni äkkiä pyytää sitä jäämään. Sanon, että eiii älä mee, en oo nähnyt ihmisii viikkoihin ja taas viikkoihin! saat pullaa, älä mee hei! eiiii....Meilläpä kävikin posteljooni. Tosin vaan postilaatikolla. Enkä ole varma siitäkään, kun en ole vielä käynyt postilaatikkoa tsekkaamassa, että onko siellä mitään.
Asiasta toiseen, ooksä entinen sirkkis? Ja mikä toi Leukistinen aksolotli on? Tuo kala vai?Meilläkin käy joskus postimies. Mä odotan joskus luukun takana, voidakseni äkkiä pyytää sitä jäämään. Sanon, että eiii älä mee, en oo nähnyt ihmisii viikkoihin ja taas viikkoihin! saat pullaa, älä mee hei! eiiii....
Meilläkin käy joskus postimies. Mä odotan joskus luukun takana, voidakseni äkkiä pyytää sitä jäämään. Sanon, että eiii älä mee, en oo nähnyt ihmisii viikkoihin ja taas viikkoihin! saat pullaa, älä mee hei! eiiii....
Ei ollut ja se kuka se oli kävi jo ketjussa ilmi. Päätön ei ole mun mielestä mikään vonkaaja.Päätön?
Jos ei ollut hän niin veikkaan sitten Savannaa?Ei ollut ja se kuka se oli kävi jo ketjussa ilmi. Päätön ei ole mun mielestä mikään vonkaaja.
Ei ollut ei, vastaus löytyy 2. sivultaJos ei ollut hän niin veikkaan sitten Savannaa?
No tätä ei kukaan ainakaan uskois, oliko kävijä Vislbp?Ei ollut ei, vastaus löytyy 2. sivulta
Ei, Minerva McGarmiwa =)No tätä ei kukaan ainakaan uskois, oliko kävijä Vislbp?