Ette kyllä IKINÄ arvaa kuka kävi meillä tänään?

[QUOTE="vieras";22067607]no sekö oli sit muka joku palstajulkkis, josta ei kukaan ole kuullutkaan. Mäkin luulin et oikeesti joku julkkis mut vaan tollainen.[/QUOTE]

Mut otsikkohan oli et Ette IKINÄ arvaa... Ei mistään palstajulkkiksista ollu missään puhe. Ja oikeessahan Grace oli - kun ei kukaan "julkkis" ollut kyseessä niin ei kukaan arvannu ;)

"vieras"
Siis eikö sulla oo ystäviä ja tuttuja, kun sun pitää palstalla ilmoitella jos kuka tahansa sattuu piipahtamaan? "Arvatkaa, meillä kävi tänään sähkömittarinlukija!"

Leukistinen aksolotli
[QUOTE="vieras";22072297]Siis eikö sulla oo ystäviä ja tuttuja, kun sun pitää palstalla ilmoitella jos kuka tahansa sattuu piipahtamaan? "Arvatkaa, meillä kävi tänään sähkömittarinlukija!"[/QUOTE]

Pah! Entäs ne, kutka näitä lukkee! Se vasta on kaikenhuippu, käyköhän ees se sähkömittarinlukija heillä ikinä.:rolleyes:

Leukistinen aksolotli
Meilläpä kävikin posteljooni. Tosin vaan postilaatikolla. Enkä ole varma siitäkään, kun en ole vielä käynyt postilaatikkoa tsekkaamassa, että onko siellä mitään.
Meilläkin käy joskus postimies. Mä odotan joskus luukun takana, voidakseni äkkiä pyytää sitä jäämään. Sanon, että eiii älä mee, en oo nähnyt ihmisii viikkoihin ja taas viikkoihin! saat pullaa, älä mee hei! eiiii....

[QUOTE="vieras";22072297]Siis eikö sulla oo ystäviä ja tuttuja, kun sun pitää palstalla ilmoitella jos kuka tahansa sattuu piipahtamaan? "Arvatkaa, meillä kävi tänään sähkömittarinlukija!"[/QUOTE]

Mulla on todella paljon ystäviä ja tuttuja, mut se on totta ettei tässä ihan lähistöllä paljoa asu heistä joten jos meillä joku käy niin tottahan mä siitä täälläkin ilmotan kun se on niin mieletön juttu.:p Haluan sen jakaa kaikkien kanssa ja etenkin tällainen erittäin harvinainen vieras jos käy.
Kiva kun kävit lukemassa ja vastailemassa tässä mun ketjussani:xmas:

Yhteistyössä