Tulee tartuttua mahdottomaankin...;(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miuku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"miuku"

Vieras
Eli ehkäpä kaukaa haettua mutta voiko tyttö ja poika alkioilla olla eroa kuinka paljon muodostuu "raskaushormonia" sitä siis mitä testi mittaa virtsasta??
Yritän vaan keksiä syytä miksi testi näyttää yhä vain hyvin haaleaa plussaa..
menkat siis jo neljättä viikkoa myöhässä :O
Onko muilla ollu vastaavaa???

Mulla näytti haaleeta vielä muutaman viikon päästä ekasta plussasta, en sen jälkeen edes jaksanut tehdä uusia, kunhan luotin siihen että kaikki on ok. On se hailakka plussa kohta 2v tyttö :)

[QUOTE="miuku";22061630];( Niin arvelinkin, ja mitä oon lukenu niin usein on ollu kyseessä kohdun ulkoinen tai tuulimuna.. Voihan itku..[/QUOTE]

Mä olen puolestani kyllä törmännyt siihen, että kyseessä on ihan normaali raskaus, joka vaan jostain syystä ei anna kovin tummaa plussaa. Mutta että mitään häikkää ei ole.

Miksi muuten olet alunperinkin lähtenyt testaamaan uudestaan ja uudestaan. Esim mä en edes tiedä näkyykö mulla ikinä vahvaa plussaa, koska alkuun olen saanut haaleat mutta koska olen kuitenkin plussat saanut, en ole lähtenyt enää myöhemmässä vaiheessa testaamaan. Mun mielestä sä siis olet vähän hassu, kun itsellesi ihan turhaan aiheutat päänvaivaa.

Mikäli kyseessä on epänormaali raskaus, et sille mitään voi. Mutta miksi edes lähteä siitä ottamaan tuota kautta selvää, koska ei se tuolla keinoin selviä. Varaa aika ultraan, niin ei tarvitse huolehtia :)

Heh... niin siis ensin ei testiin tullut mitään, sit 42/30 tuli tosi haalea viiva. Ja sit piti uudestaan testata ettei se ollut vaan viivan paikka, jne..
Nyt tosiaan kun miettii niin ehkä mie nyt luotan et se on ihan normi plussa ja katson mitä tulevan pitää.

Yhteistyössä