oma vai toisen elämä...?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voihan vaikeus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voihan vaikeus

Vieras
Kaipaisin apua tilanteeseeni!
Olen käynyt katsomassa ennen nykyisen seurusteluni alkua erästä bändiä, pidän todella kovasti heidän musiikistaan ja sen vuoksi haluaisin käydä jatkossakin kuuntelemassa keikkoja.
Ongelman tästä tekee se, että mieheni ei todellakaan pidä ajatuksesta. Ja ymmärrän kyllä miksi, itse olen sen hänelle kertonut, mutta toisaalta en ymmärrä miten se liittyy tähän päivään....
Minulla oli yhden illan juttu yhden bändin jäsenen kanssa.
Kamalan vaikea tilanne miettiä lähteekö keikalle ja loukkaa toista vai eikö lähde ja on itse harmissaan....kyse siis 1-2 keikkaa vuodessa lähistöllä.
Mitä mieltä olette asiasta? Mielipiteitä kiitos!!

Kaikilla meillä on (kaiketi) menneisyys, enkä näe mitään syytä sille, mikset voisi keikoille mennä.

Oletan siis, että et ole aikeissa toistaa yhden illan juttuasi bändin jäsenen kanssa, vaan aiot vain nauttia musiikista :)

Mä en näe mitään syytä sille, että et voisi mennä keikalle. Ota vaikka mies mukaan, jos ei muuta.

Mitäs sitten, jos sun pomo palkkaa sun työkaveriksi sun entisen hoidon...pitääkö sun vaihtaa työpaikkaa, jottei mies pahoita mieltään?

Eli hyspois tuommoiset ylimustasukkaisuudet, joille ei ole aihetta.

Siis onko sulla ollut tämä yhden illan juttu ennen teidän seurustelua? Silloin en ymmärrä turhaa mustasukkaisuutta. Jos taas olet pettänyt miestäsi, on tietty reaktio ihan ymmärrettävä. Luottamusta on suhteessa pakko olla eikä tuossa ole mitään järkeä että se on valmiiksi "menetetty" jos ei ole tehnyt mitään sitä menettääkseen. Miehelläsi ei ilmeisesti ole paljoakaan luottoa teidän suhteeseen jos ajattelee että heti hyppäät sänkyyn entisen ihastuksen kanssa vai häiritseekö häntä muuten vaan että sä näkisit tyypin edes kauempaa?

Eipä todellakaan ole aikomusta toistaa tilannetta! Mies on ollut mukana parilla keikalla enkä ole ollut edes puheväleissä kyseisen henkilön kanssa, tervehtinyt vain kauempaa.
Haluan vain nauttia hyvästä musiikista ja tanssia!! :)
Miten selitän asian miehelle?!

Eipä todellakaan ole aikomusta toistaa tilannetta! Mies on ollut mukana parilla keikalla enkä ole ollut edes puheväleissä kyseisen henkilön kanssa, tervehtinyt vain kauempaa.
Haluan vain nauttia hyvästä musiikista ja tanssia!! :)
Miten selitän asian miehelle?!

No vaikka siten, että suhteessa on se olettamus, että luottamus pelaa, ellei olla toisin osoitettu. Mikäli mies suuttuu lähdöstäsi, niin sehän tarkoittaa ettei hän luota sinuun. Ja se on sitten puolestaan sinun mielestäsi loukkaavaa, koska epäluottamukseen ei ole syytä.

Siis onko sulla ollut tämä yhden illan juttu ennen teidän seurustelua? Silloin en ymmärrä turhaa mustasukkaisuutta. Jos taas olet pettänyt miestäsi, on tietty reaktio ihan ymmärrettävä. Luottamusta on suhteessa pakko olla eikä tuossa ole mitään järkeä että se on valmiiksi "menetetty" jos ei ole tehnyt mitään sitä menettääkseen. Miehelläsi ei ilmeisesti ole paljoakaan luottoa teidän suhteeseen jos ajattelee että heti hyppäät sänkyyn entisen ihastuksen kanssa vai häiritseekö häntä muuten vaan että sä näkisit tyypin edes kauempaa?

Tämä tapahtui ennen meidän seurustelua...kesällä, ja syksyllä alkoi suhde. Kohta ollaan oltu kolme vuotta yhdessä. Keikoilla olen käynyt muutaman kerran (ja mieskin mukana), mutta aina sama ongelma...

Minä en koe olevani ylimustasukkainen, mutta mua harmittaa, jos mies lähtisi meidän harvinaisten yhteisten iltojen sijaan jotain entistä hoitoa katsomaan. Minua ei kyllä haittaa, että hän lähtisi miespuolisten kavereiden kanssa ryypiskelemään. Miesten jutut on erikseen. Tiedän kyllä varsin hyvin, ettei mies pettäisi tai muuta vastaavaa, mutta silti ajatus ei kiehdo. Luulen, että mies varsin hyvin ymmärtää tämän, eikä edes aikoisi mennä. Joka tapauksessa, en olisi yhtään innoissani asiasta, jos hän olisi tuollaiseen tilaisuuteen menossa, mutten tiedä viitsisinkö kieltääkään. Kyllä asiasta jotain sanoisin.

Minä en koe olevani ylimustasukkainen, mutta mua harmittaa, jos mies lähtisi meidän harvinaisten yhteisten iltojen sijaan jotain entistä hoitoa katsomaan. Minua ei kyllä haittaa, että hän lähtisi miespuolisten kavereiden kanssa ryypiskelemään. Miesten jutut on erikseen. Tiedän kyllä varsin hyvin, ettei mies pettäisi tai muuta vastaavaa, mutta silti ajatus ei kiehdo. Luulen, että mies varsin hyvin ymmärtää tämän, eikä edes aikoisi mennä. Joka tapauksessa, en olisi yhtään innoissani asiasta, jos hän olisi tuollaiseen tilaisuuteen menossa, mutten tiedä viitsisinkö kieltääkään. Kyllä asiasta jotain sanoisin.

Juuri näin miehenikin ajattelee, että menen katsomaan entistä panoa! Mutta sehän on ollut ja mennyt ja EN VARMASTI menisi katsomaan häntä jos ei kyseessä olisi bändi! Saattahan hän törmätä entisiin panoihinsa omilla kylilläkin!
Toisaalta ymmärrän kantasi ja mieheni mielipiteen asiasta myös.....siksipä tämä onkin niin päätä rassaavaa, jos keikka olisi lähellä ja mieli tekisi mennä...
Kiitos teille kuitenkin mielipiteistä! Ei kai auta kun yrittää purkaa asiaa miehen kanssa, jotenkin vaan epäilen että se miksikään muutu..

Kyllä toi vähän oudolta tuntuu että on mustasukkainen siitä että kumppanilla on ollut elämä ennen teidän suhdetta. Tuntuu jotenkin pahalta että pitäisi varoa liikkeitään ja lakata tykkäämästä vaikka juuri bändistä jos on jotain historiaa kuitenkin ajalta ennen sinua, eli ei mistään pettämisestä kyse, milloin ymmärtäisin enemmän kuin hyvin. Mutta jos olette yhteisillä linjoilla asioista niin mikäs siinä sitten :)

Yhteistyössä