aloittajaäiti
Kehtaatko sinä käyttää? Kyseessä siis se karsee laukku jonka saa synnytysosastolta.
Vaatii tiettyä kyspsyysastetta kestää samankaltaisuutta, vaikkapa sitä että myös muilla voi olla samanalainen hoitolaukku =)Alkuperäinen kirjoittaja aloittajaäiti;22059673:Ei mitään pahaa muuta kuin että se on JÄRKYTTÄVÄ!! Ite en kyllä kehtais... ja sitä paitsi semmonenhan on kaikilla
No voi voi jos se sua haittaa, jokaisissahan vaunuissa ja rattaissa niitä näkee, joten kyllähän niitä kehdataan käyttää. Meillä oli se lila ja kätevä oli monilla reissuilla. No ihan häihin en sitä ottaisi mukaan, mutta muualle kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja aloittajaäiti;22059673:Ei mitään pahaa muuta kuin että se on JÄRKYTTÄVÄ!! Ite en kyllä kehtais... ja sitä paitsi semmonenhan on kaikilla
no eihän tää murhe ollu =) Sulla taitaa olla tosi suuret murheet. Toin vaan ajatukseni julki.Pienet on sulla ap murheet
Mä en taas voisi kuvitellakaan ottavani pakkausta. Niitä samoja vaatteitahan on kaikilla ja ne on ihan järkkyjä. Eräs äiti toi talvivauvansa häihin äitiyspakkauksen toppapuvussa ja mä mietin vaan, että kuinka se kehtaa...Alkuperäinen kirjoittaja aloittajaäiti;22059722:no suurin syy laukun käyttämättömyyteen on se ku se on niin kamala. Juu, olen ottanut pakkauksen kolme kertaa ja se on ollu hyvä. =) Pakkaus ei liene liittyny tähän mitenkään, täysin eri asia.
niinpä...miks ei vois olla kauniimpia, jotenki eri mallinen tai eri materiaaliaTäytyy myöntää, että ruma se on minustakin. Muutaman kerran käytin.
Onneks kuitenkin jotkut käyttää. Se vasta kamalaa oiskin, että sellasia valmistettais ja sitten heitettäis käyttämättömänä roskakoriin. Mutta en kyllä ymmärrä että miksi ei samalla vaivalla valmisteta kauniimman näkösiä niistä..