Mikä väri sopis pähkinän ja valkosen kaveriks?

Turkilmas
Mä tykkään meidän välitilan laatasta ja mun mielestä se sopii siihen mainiosti (omakehu haisee :D). Ja siis meillä on pähkinän väriset tasot ja valkoiset kaapit. Oota, mä etsin sulle kuvan :)

---
Mä laittaisin ehdottomasti valkoiset ja väriä keittiöön sitten muilla tavoin, tekstiileillä ym. Itse ainakin kyllästyn melkoisen nopeasti joten olisi piinaa elää värillisten laattojen kanssa :)

Mä laittaisin ehdottomasti valkoiset ja väriä keittiöön sitten muilla tavoin, tekstiileillä ym. Itse ainakin kyllästyn melkoisen nopeasti joten olisi piinaa elää värillisten laattojen kanssa :)
Neillä ei juurikaan ole keittiössä muuta tekstiilejä keittiössä kun verhot, toi on tavallaan yhdistettynä olkkariin, joten sit täytyis niidenkin toimia yhdessä. Kauhee homma jos täytyy miettiä sohvan vaihdon yhteydessä kaikki laattoja myöden. :LOL:

xx
Meillä on pähkinän väriset lautalattiat ja valkoiset seinät. Keittiössä laatat ja kaapit harmaat, välitilassa veden värinen eli hyvin vaalea turkoosi lasilevy. Jos olisi tarvetta ja intoa sisustaa, lähtisin viemään tuohon turkoosiin suuntaan.

Olohuoneessa myös värit valkoista ja pähkinää, yksi seinä ruskeaan taittuva harmaa. Siellä huonekalut harmaata, valkoista ja punaista.

"Trill"
Mulla on muuten ihan sama ongelma! Samat lähtövärit (tosin lattialaattaa ei oo vielä päätetty, mutta varmaan joku tumma harmaa/harmaaruskea tulee olemaan) Lasia myös mietitty, mutta kun jotenkin vaan ei... Yksi vaihtoehto on valkoinen laatta jossa joku valkoinen kuvio. How boring am I...

Mä tossa kuukkeloin hetken ja tykästyin valkoseen ns. tiilimallin laattaan, luultavasti joku sellanen sit tulee. Ehkä....
Mä just näytin miehelle noita eri variaatioita mitä keittiökaupoista on tullu ja lopputulos tais olla se et mä saan päättää kaiken kunhan hella on keraamisella liedellä :D

"Trill"
Mä tossa kuukkeloin hetken ja tykästyin valkoseen ns. tiilimallin laattaan, luultavasti joku sellanen sit tulee. Ehkä....
Mä just näytin miehelle noita eri variaatioita mitä keittiökaupoista on tullu ja lopputulos tais olla se et mä saan päättää kaiken kunhan hella on keraamisella liedellä :D
Hyvä tilanne, mutta koita saada mies puhuttua vielä induktiolieteen... ;)

Meillä oli 5 vuotta noi, kunnes muutettiin. Jäin ihan kaipaamaan noita. Ei iskeny missään vaiheessa kyllästys ja keittiössä oli lämmin ja pehmeä tunnelma. Mä en tykkää yhtään liian kliinisestä enkä valkoisista välilaatoista.

"iina"
http://www.kaakelikeskus.net/sivu.php?id=96&vari=&hakusana=&sarja=&luokka=L&koko1=&koko2=&cp=6&minfo=149

Tuossa taas vaaleanpaa ruskiaa.. :)
Kaakelikeskuksella on hyviä malleja. Kannattaa selailla noita sivuja. Ei välttämättä ostomielessä, vaan sisustus.. ;)

Yhteistyössä