Vaikka vaan pätkissä, mutta koko ajan tulee lisää työkuukausia, hyvällä tuurilla työt jatkuu vielä pitkään=)
Toivotaan näin, kun työpaikka on vielä toistaiseksi pystyssä, saa nähdä kuinka kauan.=)
Joskus jotain positiivistakin täältä saa lukea ja toivotaan että miehellä ne työ saa jatkoa vielä.
Asutaan vielä eri asunnoissa, kuinka niin:xmas:oletteko jo yhdessä miehen kanssa:xmas:
Toi on niin totta. Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.Toivotaan näin, kun työpaikka on vielä toistaiseksi pystyssä, saa nähdä kuinka kauan.
Kerranhan se jo sieltä irtisanottiin, että mikään ei ole varmaa..
Onnea työnhakuun:hug:Toi on niin totta. Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Mutta toivottavasti pulju pysyy pystyssä ja työt jatkuu.
Mä odottelen pääsenkö edes haastatteluun.... Jos sais uuden duunin....
kysyn vaan, miks vielä näin? Muutatteko yhteen ennen kun vauva synty, ei pakko kertoaAsutaan vielä eri asunnoissa, kuinka niin:xmas:
Riippuu ihan siitä että löytyykö meille sopivaa asuntoa ennen vauvan syntymää, asutaan niin kauan erillään ennenkuin löytyy. Kalliiksihan se tulee maksella 2 asunnosta vuokraa, mutta silloin oli pakko päästä pois yhteisestä asunnosta kun asiat meni huonosti.kysyn vaan, miks vielä näin? Muutatteko yhteen ennen kun vauva synty, ei pakko kertoa
mut toivottavasti päätätte kuitenkin olla yhdessä, teillä on kuitenkin lapsia mut toki pääasia on myös että vanhemmat olisivat onnellisiaRiippuu ihan siitä että löytyykö meille sopivaa asuntoa ennen vauvan syntymää, asutaan niin kauan erillään ennenkuin löytyy. Kalliiksihan se tulee maksella 2 asunnosta vuokraa, mutta silloin oli pakko päästä pois yhteisestä asunnosta kun asiat meni huonosti.
Jep, kyllähän tää elämä on nykyisin täysin erilaista kuin vuosi sitten=)mut toivottavasti päätätte kuitenkin olla yhdessä, teillä on kuitenkin lapsia mut toki pääasia on myös että vanhemmat olisivat onnellisia
eli parempaan suntaan menee? Jos niin, niin ei muuta kun onnea vaanJep, kyllähän tää elämä on nykyisin täysin erilaista kuin vuosi sitten=)
Pieni ero tekee hyvää.eli parempaan suntaan menee? Jos niin, niin ei muuta kun onnea vaan
kriisi on jokaisella, oli meilläkin miehen kanssa, mut se ei lähe vaan mihinkään ja mäkin sellainen jos lähden niin palan tai se aina menee etsimään mua
sit kun osaat niin vaihdat. en mäkään oo tähän uuteen palstaan tottunut vielä.en mä osa nikkia vaihta:/