reima on yliarvostettu merkki

• Viestiketjun aloittaja ei hyvä
  • Ensimmäinen viesti
ei hyvä
muutaman vaatteen reimalta erehtynyt ostaan ja en ole tyytyväinen. välikausipukukin meni rikki jo kuukauden käytön jälkeen. en enää ikinä osta.
lisäksi ihmettelen kuka ostaa kirpputorilta näitä ylihinnoiteltuja reiman haalareita...

nojaa
satasen reimatec siirtyi 1,5v käytön jälkeen ehjänä ja vettäpitävänä pikkuveljelle. Ei tartte kuriksia, kun oikeesti pitää vettä eikä kakkoshaalaria kun saa rumpukuivata(tää on mulle ehdoton). Mä voin vaan kiitellä, halpa ja hyvä ostos:)

hyväseon
satasen reimatec siirtyi 1,5v käytön jälkeen ehjänä ja vettäpitävänä pikkuveljelle. Ei tartte kuriksia, kun oikeesti pitää vettä eikä kakkoshaalaria kun saa rumpukuivata(tää on mulle ehdoton). Mä voin vaan kiitellä, halpa ja hyvä ostos:)
mulla oli viime talvena esikoisella kahden tytön vanha reimatec joka oli kuin uusi silti, nytkin mun esikon jälkeen menee vielä kuopukselle ens talvena... Ja tosiaan, kun katsoin ni ei karheumaa, tms.

halpaa laatua
jep, mainontaa tai ei niin parhaiten käyttöä kestäneet ulkovaatteet on lapsillani ollut tarjoustalon peuhu-merkkisiä vaatteita... monta kallista reiman, travellen yms. haalaria olen tyhmyyksissäni ostanut- mutta onneksi tulin järkiini...

Mä olen kyllä kans tyytyväinen Reimateciin, kuten myös Remuun. Ostin muutama vuosi sitten esikoiselle alesta ensin Reimatecin välikausihaalarin ja myöhemmin sitten Remun talvihaalarin ja molemmat ovat ihan mielettömän hyvässä kunnossa nyt kun ne ovat siirtyneet/siirtymässä kuopuksen käyttöön.

Välikausihaalarista maksoin muistaakseni kuutisenkymppiä ja se on nyt käytössä (ja vieläpä päiväkodissa, jossa ulkoillaan useimmiten 2 krt päivässä) neljättä kautta (syksy, kevät, syksy esikoisella ja nyt syksy kuopuksella ja varmasti mahtuu vielä keväälläkin), joten jos samaa haalaria käytetään 5-6 kautta ja se pysyy ehjänä, niin on kyllä hintansa väärti todellakin. :)

Muoks. Ja kuopukselle olen ostanut varahaalariksi kirppikseltä hivenen polvista ja pepusta karheutuneen Reimatecin 8 eurolla; siinä oli hinta kohdallaan!

Viimeksi muokattu:
"shihtzu"
No mikä vaan vaate hajoaa, jos lapsi pusikoissa rymyää, oli se sitten reimaa tai jotain muuta. Ja kaikissa sattuu aina olemaan niitä sekundakappaleitakin, kun liukuhihnatyönähän nuo vaatteet tehdään.

Merkki se on mikä noissa vaatteissa maksaa, monissa tehtaissa tehdään useamman merkin vaatteita ja toiset on kalliimpia ja toiset halvempia, mutta periaatteessa ihan samaa tavaraa ovat.

Meillä on esikoisella ollut useampi reiman puku ja yksikään niistä ei ole hajonnut ja on myös jonathanin ja lassien pukuja ja ihan yhtälailla ehjinä pysyneet, mutta tuo poitsu onkin aika rauhallinen menijä ulkona, ei rymyä pusikoissa vaan enempikin tallustelee ja katselee tuolla pihalle ollessa.

...
Meidän lapsilla on ollut käytössä kavereilta perimiäni kahdella vilkkaalla lapsella käytettyjä reimateceja, eikä niissä ollut edes karheumaa. Mä olin tyytyväinen ja aina jos varaa on, sellaisen ostan.

Beep
No pitääkö sitä ostaa kaikkein kalleinta tecciä sitten?

(Mä oon totaalisen pihalla näistä haalarikeskusteLUISTA, mä ostan marketista tai tavaratalosta ja hyviä on lähes kaikki olleet, paras haalari ollu henkalta tähän mennessä)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"vieras"
Yliarvostuksesta en tiedä, mutta ihan tyytyväinen olen ollut. Jos uusi haalari hajoaa heti (ilman omaa syytä), niin kuitin kanssa vaan kauppaan, niin lähettävät tehtaalle korjattavaksi. Kerran oli yhdessä uudessa haalarissa kauluksen ommel purkautunut ja huomasin sen vasta kotona. Vika korjattiin ja sain vielä asuun sopivan lakin hyvitykseksi.

"mari"
En kuvittele. Reimatec ei oo enään niin laadukas merkki mitä kuvitellaan.
Mun pojilla kyllä Reimatec kestänyt. Isompi ollut aina rauhallinen, mutta toi pienempi kova könyämään joka paikkaa tuolla ulkona. Reimatec oli 1v ja 2v sillä käytössä, viime talvena oli Ticektin haalari ja siihen ei myöskään saanut minkäänlaista kuluman jälkeä.
Nyt katselin taas noita Reimareckejä, mutta en kyllä enää osta, ovat niin kamalan rumia kuosiltaana.
Ens talveks sit käytössä Minymon haalari, saa nähdä miten kestää.

Yhteistyössä