Mä oon niiiin kiitollinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orion-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Orion-

Aktiivinen jäsen
18.05.2007
21 085
4
38
että voisin melkeen itkeä. En mä tienny ennen että kiitollisuus voi olla näin suurta. Ihanaa, kun on tyhjyyden, tylsyyden ja epätoivon sijasta iloa, rakkautta ja kiitollisuutta. :heart: :heart: :heart: Vaikka vauvan alku on vasta niiiiin pieni, pari senttinen. Pikkunen rakas. :heart:

Ei mulla muuta. Halusin vaan hehkuttaa. =)

:heart:

Ja odotas kun hän syntyy ja pääset nuuhkuttamaan pientä vastasyntynyttä. Ai että, ei ole maailmassa upeampaa kuin oma pienokainen, oli sitten masussa tai sylissä :)

En ehkä sanois erityisen vaikeaksi, mutta pitkä kyllä, 4 vuotta johon mahtuu yks km.

No ihan riittävän vaikea, varsinkin keskenmeno :( Olen niin onnellinen että pitkästä yrityksestä huolimatta en sellaisia joutunut kokemaan, toivottavasti ei tulevaisuudessakaan..

Ihanaa ja onnellista odotusta sinulle ja nauti todella täysin rinnoin pienestä ihmeestäsi :) :heart:

:heart:

Ja odotas kun hän syntyy ja pääset nuuhkuttamaan pientä vastasyntynyttä. Ai että, ei ole maailmassa upeampaa kuin oma pienokainen, oli sitten masussa tai sylissä :)

No niinpä!
Ei malttais millään odottaa kaikkea potkuja ja mahan kasvua ja sitte syntymä. Nautin silti nytkin täysillä joka hetkestä kun saan odottaa pientä vaikka sitä ei kunnolla vielä tajuakaan. :)

Helppoa ja ihanaahan se nyt on mutta odotapa sitä aikaa kun se kakara huutaa ja paskoo yötä myöten, raskausarpinen mahasi ja tissisi roikkuvat, äijäsi käy vieraissa ja jatkuva unenpuute ajaa sinut harkitsemaan jojoon ripustautumista.

Helppoa ja ihanaahan se nyt on mutta odotapa sitä aikaa kun se kakara huutaa ja paskoo yötä myöten, raskausarpinen mahasi ja tissisi roikkuvat, äijäsi käy vieraissa ja jatkuva unenpuute ajaa sinut harkitsemaan jojoon ripustautumista.

Odotan sitä aikaa, vauva-arjen haasteita. Paitsi että se ei oo inhottava kakara, vaan oma rakas lapsi. :heart: Raskausarpia mulla on ja tissit roikkuu valmiiksi, joten ne ei pelota. ;) Äijä saa vapaasti käydä vieraissa nytkin (mikä mä olisin sitä estämään jos haluais mennä). Unen eteen täytyy toki tehdä kaikkensa jotta kaikki sais mahdollisimman hyvin nukuttua.
Ennen raskautta kyllä joskus tuntui että ois parempi olla sielä narun jatkeena...

Viimeksi muokattu:
mäkin haluaisin kauheesti taas vauvaa kun ne on niin ihania :heart: Mut pitäis vissiin välillä tehdä jotain muutakin, blaah.

Susta tulee varmaan hyvä äiti, juttujes perusteella :) Onnea vielä, vaikka taisin aiemmin jo onnitellakin :flower: