9v ei hyväksy ollenkaan sitä, että minulla on mies. Olen eronnut kun oli 2v

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitä tehdä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mitä tehdä

Vieras
Eikä miehiä ole ollut. Tulee tosi hyvin juttuun miehen kanssa, mutta välillä saa ihan ihme kohtauksia, jolloin kertoo kuinka vihaa miestä JA MINUA. Ihan ihme juttuja selittää miksi ei tykkää miehestä, kertoo miten haluaa että tämä lähtee. Kiva miehen varmaan kuunnella sellaista. Ei siedä ollenkaan pussailun näkemistä. Mä oon ihan loppu tähän, rikkoo käytöksellään vielä meidän suhteen, mikä taitaakin olla hänen tarkoituksensa. Miten toimia? Koitettiin olla välittämättä rumista sanoista, mutta mä vihaan teitä vaan jatkui kunnes käskin nukkumaan.

Voi hyvänen aika, se on lapsi!!!

Kuvittelisin, että kyse on mustasukkaisuudesta. On mustasukkianen sinusta.

Ja kyllä teidänkin aikuisina tulee ymmärtää, että ei tuo tilanne ole lapselle helppo.

Ikävä tilanne...Ootte ollut kauan kaksin, joten lapselle on kova paikka nähdä kun sinulla on mies. Hän ei saa täyttä huomiota enään! Jos kerta tulee miehen kaa hyvin juttuun, niin itse uskoisin, että antaa ajan myöten periksi!

Muistan tuon lapsen tunteen hyvin. Olin 8v. kun äidin uusi mies tuli kuvioihin ja olisin halunnut tappaa miehen, vihasin aivan silmittömästi häntä ja olin niin vihainen kun mies vei äidin minulta.
Aikanaan siihen sopeutui, vaikken ikinä tullut häntä hyväksymään.

Mä oon ihan loppu tähän, rikkoo käytöksellään vielä meidän suhteen, mikä taitaakin olla hänen tarkoituksensa. Miten toimia?

niin tuossa näkee kuinka omahyväinen äiti olet ja todella itsekäs..tietääkseni poikasi pitäisi olla se ykkönen ja tämä mies kakkonen ? tuo on vain karu touus meillä yksinhuoltajilla, ja pitääkö heti laittaa kimpsut ja kampsut yhteen? ( ja en ole katkeroitunut ja vanha ruma ämmä, mutta itselle on lapseni etusijalla ) on ja ollut aina.

Mä oon ihan loppu tähän, rikkoo käytöksellään vielä meidän suhteen, mikä taitaakin olla hänen tarkoituksensa. Miten toimia?

niin tuossa näkee kuinka omahyväinen äiti olet ja todella itsekäs..tietääkseni poikasi pitäisi olla se ykkönen ja tämä mies kakkonen ? tuo on vain karu touus meillä yksinhuoltajilla, ja pitääkö heti laittaa kimpsut ja kampsut yhteen? ( ja en ole katkeroitunut ja vanha ruma ämmä, mutta itselle on lapseni etusijalla ) on ja ollut aina.

Missä ap kertoi, että kyseessä on poika?

No voi jee. Varmaan ap osasi jo itsekin päätellä, että lapsi on mustis. Ihan ymmärrettävää sinänsä, jos kahden olette olleet pitkän ajan. Nyt tulee joku ulkopuolinen viemään osan. Jos niitä miehiä olisi aiemmin ollut, olisi ehkä jo tottunut asiaan. Nyt kyseessä uusi asia, joka ei ole tullut ennen eteen.

Jos tuntuu menevän niin pahaksi, että vaikuttaa sinun ja miehen suhteeseen, jostain -muualta kuin täältä- kannattaa hakea apua. Saisko koulun terkkarin kautta? Onko teillä koulupsykologia? En tiedä kuuluuko asia hänelle, kun ei suoraan liity koulunkäyntiin, mutta luulisin kuitenkin ja saisitte ainakin vinkkiä kuka osaa auttaa.

isäpuolet- äitipuolet ovat mailman ällöttävämpiä otuksia, niitä ei saisi olla koko maan päällä !! ne tunkee kuin luteet äitin elämään- ja lapset jää sivulle. kas kun tämä ap- ei harrasta vielä sexiä lapsensa nähden tämän uuden äijänsä kera kun puussailukin on edennyt siihen suhteeseen--ymmärrän oikein hyvin sinua kuka olet nyt joutunut ulkopuoliseksi !! minullekkin järjestettiin" yhtäkkiä oma huone! olen kärsinyt tästä itse jo 4 vuotta, kunnes yhtäkkinen" sairaus" vei tämän miehen..

Onko suhde kestänyt minkä aikaa? Parasta olisi että mies pitkän aikaa vain piipahtelee teillä, sitten aikaa pidennetään ja vasta pitkön ajan kuluttua on ensimmäisen yökyläilyn aika.

Muistan tuon lapsen tunteen hyvin. Olin 8v. kun äidin uusi mies tuli kuvioihin ja olisin halunnut tappaa miehen, vihasin aivan silmittömästi häntä ja olin niin vihainen kun mies vei äidin minulta.
Aikanaan siihen sopeutui, vaikken ikinä tullut häntä hyväksymään.

Mulla oli ihan samoin,tosin onnituttiin rikkoon veljeni kanssa se suhde.
Näin aikuis iällä harmittaa oma käytös mutta toisaalta jos se olis ollut se oikea äidille niin olis sinnitellyt ja kai mekin ajan kanssa oltas asiaan totuttu.Mekin oltiin kymmenisen vuotta kolmin äidin kanssa niin oli kova pala.

Kun mies on paikalla huomioitteko poikaa mitenkään erityisesti vai meneekö hän siinä sivussa, kun on jo niin "iso"?

Harvasta lapsesta on kiva katsella vanhempien pussailua ja kiehnäämistä.

Oletko enemmän huolissasi aikuisen miehen loukkaantumisesta pienelle pojalle? Kuin siitä pienestä pojasta?

[QUOTE="vieras";22035056]Kun mies on paikalla huomioitteko poikaa mitenkään erityisesti vai meneekö hän siinä sivussa, kun on jo niin "iso"?

Oletko enemmän huolissasi aikuisen miehen loukkaantumisesta pienelle pojalle? Kuin siitä pienestä pojasta?[/QUOTE]

Poikaa? Enkö mä tosiaan osaa lukea kun en näe, että ap olisi kertonut lapsen olevan poika?

[QUOTE="eve";22035068]Poikaa? Enkö mä tosiaan osaa lukea kun en näe, että ap olisi kertonut lapsen olevan poika?[/QUOTE]

Ehkä olettamus että tyttö sopeutuisi helpommin kuin poika.
Mutta joo ei ap maininnut missään että kumpi.

[QUOTE="vieras";22035080]Ehkä olettamus että tyttö sopeutuisi helpommin kuin poika.
Mutta joo ei ap maininnut missään että kumpi.[/QUOTE]

Mä taas oletin ilmanmuuta kyseessä olevan tytön juuri tuon takia.

[QUOTE="eve";22035068]Poikaa? Enkö mä tosiaan osaa lukea kun en näe, että ap olisi kertonut lapsen olevan poika?[/QUOTE]

Kun mies on paikalla huomioitteko lasta mitenkään erityisesti vai meneekö hän siinä sivussa, kun on jo niin "iso"?

Oletko enemmän huolissasi aikuisen miehen loukkaantumisesta pienelle lapselle? Kuin siitä pienestä lapsesta?

[QUOTE="eve";22035093]Mä taas oletin ilmanmuuta kyseessä olevan tytön juuri tuon takia.[/QUOTE]

jaa,no itsellä se käsitys että pojat enemmän kiinni äidissään kuin tytöt.

Ihan oikeesti! Ei lapsella saa olla tuollasta valtaa kontrolloida koko perheen tekemisiä. Ei varmaan ole helppo tilanne lapsella eikä muillekaan. Silti se ei oikeuta lasta kävelemään äidin yli. Kannattaa hakea sitä keskusteluapua, joko itselle tai lapselle.

[QUOTE="eve";22034973]Missä ap kertoi, että kyseessä on poika?[/QUOTE]

Hih vähän asian vierestä, mutta mä taas luulin, että lapsi on tyttö, piti oikein lukea aloitus että ei siinä mainittu : )

[QUOTE="eve";22035106]Ja minulla ihan eri käsitys =)[/QUOTE]

Mut perinteisestihän jo freudin mukaan lapsi rakastuu salaa vastakkaiseen sukupuoleen. Eli tässä tapauksessa olis poika, kun on noin mustis äidistä. Vieras mies vie häneltä miehen paikan.

Mut perinteisestihän jo freudin mukaan lapsi rakastuu salaa vastakkaiseen sukupuoleen. Eli tässä tapauksessa olis poika, kun on noin mustis äidistä. Vieras mies vie häneltä miehen paikan.

Mä puhun vain omasta puolestani. Itse olin 9v ja isoveljeni 12v kun isäpuoli astui kuvioihin. Minulle tilanne oli erittäin vaikea ja voisin kuvitella ap:n kertoneen minusta. Olin todella mustasukkainen äidistäni. Veljelleni taas tilanne oli helppo.

Isän naisystävän taas otin vastaan hyvillä mielin.

Itselläni oli lapsena tyttökaveri, joka käyttäytyi juuri tuolla lailla uusia isäpuoliehdokkaita kohtaan. Meni aivan mahdottomaksi touhu, paljon pahemmaksi kuin tässä ap:n tapauksessa!

Yhteistyössä