Mikä mielestäsi sopisi Aadalle toiseksi nimeksi?
ap. 13.09.2010 #8 Alkuperäinen kirjoittaja Ys: Näytä alkuperäinen viesti Yoda Click to expand... siis? Enkö nyt ymmärtäny jotain..
Alkuperäinen kirjoittaja Ys: Näytä alkuperäinen viesti Yoda Click to expand... siis? Enkö nyt ymmärtäny jotain..
ap. 13.09.2010 #10 [QUOTE="mammma";22023427]Aada Eveliina, Aada Olivia[/QUOTE] kumpikin nuista jo minun sisarusten lapsilla. Kauniita kylläkin.
[QUOTE="mammma";22023427]Aada Eveliina, Aada Olivia[/QUOTE] kumpikin nuista jo minun sisarusten lapsilla. Kauniita kylläkin.
"vakkari harmaana" 13.09.2010 #15 Emilia onkin jo sanottu, joten.. Hannele, Marjaana, Orvokki, Ilona, Violet, Marianne, Karoliina, Tuulia, Johanna, Eerika, Helmiina
Emilia onkin jo sanottu, joten.. Hannele, Marjaana, Orvokki, Ilona, Violet, Marianne, Karoliina, Tuulia, Johanna, Eerika, Helmiina
alkuperäinen 13.09.2010 #16 [QUOTE="myy";22023604]Matilda[/QUOTE] Sofia on siskon tyttö, taas Matilda on meidän tytön toinen nimi. Nyt onkin sitten lähisuku lueteltuna
[QUOTE="myy";22023604]Matilda[/QUOTE] Sofia on siskon tyttö, taas Matilda on meidän tytön toinen nimi. Nyt onkin sitten lähisuku lueteltuna
SininenSatutar 13.09.2010 #18 [QUOTE="vieras";22023525]miten olis Sofia?[/QUOTE] Sofiaa olisin minäkin ehdottanut. Minusta Aada Sofia on vaan kaunis. (Tosin molemmat sellaisia nimiä joista pidän tosi tosi paljon)
[QUOTE="vieras";22023525]miten olis Sofia?[/QUOTE] Sofiaa olisin minäkin ehdottanut. Minusta Aada Sofia on vaan kaunis. (Tosin molemmat sellaisia nimiä joista pidän tosi tosi paljon)
"vieras" 13.09.2010 #19 Alkuperäinen kirjoittaja ...: Näytä alkuperäinen viesti Emilia tuli heti mieleen, mut joku ehti sen jo sanoa Click to expand... kuin myös
Alkuperäinen kirjoittaja ...: Näytä alkuperäinen viesti Emilia tuli heti mieleen, mut joku ehti sen jo sanoa Click to expand... kuin myös
"hassu" 13.09.2010 #21 Mulle tuli ekana mieleen Elina. Tuo Emiliakin olisi hyvä mitä moni oli ehdottanut.