Joo, olisi se varmaan paras. Mä oon nukkunut tuossa joskus kun on ollut vieraita (antanut oman sänkyni heille) ja joskus kun mies kuorsaa... Ok siinä on muutama yö nukkua. Se on semmoinen, jossa on metallijalat jotka rullautuu sinne sohvan sisään ja suht paksu patja.
Mutta en tiedä rupeaisko ottamaan selkään tms. jos se nukkuminen siinä jatkuisi kuukausia, vuosia.
Jonkun runkopatjan voisin hommata, tehdä siitä sohvamaisemman päiviksi tyynyillä ja muulla ja nukkua siinä. Tai jos olkkari on pitkän mallinen, eristää jollain tilanjakaja-kirjahyllyllä itselle nukkumapaikka ja loppu olisi sitten "perinteinen" olohuone.
ap
[QUOTE="mantelisuklaa";22022563]Kyllä mä olen enemmän kun tyytyväinen, että päädyin kolmioon. Molemmilla omat huoneet ja varsinkin ne lelut on sitten neidin huoneessa, eikä mun kintuissa ympäri kämppää. Tosin hetkellisesti niitä löytyy olkkaristakin, mutta itse tykkään, että pitää kyllä olla myös se olkkari, että jos joku tulee käymään, että saa istua kunnolla sohvilla ja seurustella, ettei ole sitä "makkaritunnelmaa". Mä ku tarviin kunnon sängyn, enkä pysty nukkumaan sellasilla vuodesohvilla, niin mulla jotenkin tökii pitää sellasta olkkarissa. Ja sitten taas en halua nukkua niiden lelujen kanssakaan.. Ja tietsikkapöydät sun muut, niin tilanahtaus olis meillekin tullut, jos neidin sänky olis ollut tässä samassa huoneessa. Nyt mahdutaan hyvin ja sitten koululaisena kun lapsi kaipaa kavereiden kanssa omaa rauhaa ( ja äiti sillon kun niitä tulee yökylään ), niin on sekin asia jo kunnossa, ettei tarvi alkaa taas ettimään uutta kämppää, kun murkkuikä koittaa ja tila tulee muutenkin ahtaaksi kahden tuittupään olla samassa huushollissa...

[/QUOTE]