D
dddd
Vieras
Kyllä se vauvakin osaa sylkeä.
No ei ne vauvat sitä sylje todellakaan. Antaa vähäsen kerralla, meillä se on alle minuutissa annettu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä se vauvakin osaa sylkeä.
Alkuperäinen kirjoittaja meillä näin;22020597:Meillä ei ole mitään pakkoa, eikä ongelmia tule, ku on hyvänmakuinen mixtuura kyseessä. Meidän 3 vee mankuu lisää sitä Panadolin mansikkamixtuuraa. Mulle ei tulis mieleenkään tunkee peppuun mitään suppoja. Niitä ei enää suositella.
Vauvallekki menee hyvin mixtuura.
No ei ne vauvat sitä sylje todellakaan. Antaa vähäsen kerralla, meillä se on alle minuutissa annettu.
Kiva, että sun lapsi tykkää kaikenmaailman esanssilääkkeistä. Meillä sylkee, kaiken. Ainoa keino antaa on se, että toinen pitää selällään olevasta lapsesta kiinni ja toinen ruiskuttaa lääkkeen pakolla suuhun, jonka jälkeen suu suljetaan väkisin.
Ja mielestäni teho on ollut hyvä. Ainakin paljon parempi kuin silloin kun olen yrittänyt tunkea panadolia suun kautta ja tyttö on sylkenyt parhaansa mukaan kaiken ulos.
Tämä palsta on kyllä ihme paikka. Vanhempi, joka antaa mielummin supon helposti kuin mikstuuraa vastahakoiselle lapselle, on näköjään joku ihme pervo joka ehdottomasti vain haluaa laittaa jotain vauvan peppuun. Aina sitä oppii uutta.
En ole antanut lapsille suppoja. Muistan kun itse olin pieni ja äiti tunki kuumeeseen suppoa persuksiin ja se ei tuntunut kivalta, en ala kyllä mitään tunkemaan lasteni takapuoliin. Nestemäisillä mennään. En todellakaan ymmärrä miksi joku haluaisi tunkea jotain lapsensa pyllyyn jos vaihtoehtona on antaa aine suun kautta...