Modeja paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja prkl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

prkl

Vieras
Mitä ihmettä tuo on kun normaalit viestit ei mene läpi?

Laitoin Tortilla ketjuun viestin: Sivelen tortillalevyn Guacamolella, sitten ruskistetuja ja marinoituja broilerin fileesuikaleita, kurkkua, tomaattia, ananasta, salaattia ja juustokastiketta. :p

MIKÄ TUOSSA VAATII TARKASTUSTA?

Mulla varmaan joka kymmenes viesti vähintään ei mene läpi. Ihan asiallisia kaikki. Eikä linkkejä tms. Pännii. Nykyään kopioin kaiken kirjoittamani tekstin ja yritän heti uutta samansisältöistä viestiä liimaa-menetelmälllä kun näin käy.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiva ilmiö :(;22016965:
Mulla varmaan joka kymmenes viesti vähintään ei mene läpi. Ihan asiallisia kaikki. Eikä linkkejä tms. Pännii. Nykyään kopioin kaiken kirjoittamani tekstin ja yritän heti uutta samansisältöistä viestiä liimaa-menetelmälllä kun näin käy.

Estää tehokkaasti kaiken keskustelun.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiva ilmiö :(;22016965:

Ja sitten tulee noita tuplasanoja kuten yllä olevassa viestissä. Miten ihanaa...

Et voi vastata ja ainut, mitä voit yrittää on postata kymmenen hieman erilaista viestiä kunnes joku menee läpi

Niin niin, ehkä tämä palsta yritetään hiljentää lopullisesti..

Tuntuu että juuri ne viestit joihin vaivaudut kirjoittamaan pidemmästi jotain asiaakin jää aina "modejen tarkistettavaksi" (eli katoavat netin äärettömyyteen) sitten kun kirjoitat jotain täyttä paskaa niin ne viestit kyllä tulee suoraan palstalle. :kieh:

Niin niin, ehkä tämä palsta yritetään hiljentää lopullisesti..

Tuntuu että juuri ne viestit joihin vaivaudut kirjoittamaan pidemmästi jotain asiaakin jää aina "modejen tarkistettavaksi" (eli katoavat netin äärettömyyteen) sitten kun kirjoitat jotain täyttä paskaa niin ne viestit kyllä tulee suoraan palstalle. :kieh:

Mulla on taas ne lyhyimmät viestit jääneet menemättä läpi. Tyyliin että olen vastannut johonkin kysymykseen "kyllä" tms. niin se on ollut sitten syytä tarkistaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiva ilmiö :(;22017075:
Mulla on taas ne lyhyimmät viestit jääneet menemättä läpi. Tyyliin että olen vastannut johonkin kysymykseen "kyllä" tms. niin se on ollut sitten syytä tarkistaa.

Tuossa nyt riittääkin paljon tarkistamista, että mitä tarkoitat, et kai kettuile.

Yhteistyössä