Vinkkinä niille, jotka EIVÄT ole raskaana, mutta näkevät naisen,joka ON raskaana!!

A) Maha EI ole sinun, joten voimme elää myös ilman kommenttiasi siitä, onko maha venyny,paisunut tai epämuodostunut. (yhtälailla jos vatsa on pieni,ei sen kokoa tarvitse kuuluttaa.

B)Vaikka olemme raskaana,emme ole muuttunut hormooneiden vuoksi sokeiksi. Näemme erittäin hyvin silmäsi,joten parempi jos tuijotat, kuin että yrität vilkuilla salaa ja luulla ettemme sitä huomaa..(jos et ole tajunnut, niin pääsi kääntyy vaistomaisesti silmiesi jatkeena...)

C)Kyllä farkut ovat jossain vaiheessa erinlaiset ja kyllä niissä on mahan peittävä tissien alle ulottuva joustokangas,nyt kun sen tiedät, voit hyvin keskittyä muuhunkin kuin paitamme ylos nosteluun.

D) Miltä tuntuisi jos joku kaupungilla tulisi ja tervehtisi ensin sinua ja upottaisi sitten sormensa sinun mahaan,ikään kuin tervehtiäkseen sitäkin erikseen..(tämä tökkiminen on ehkä kaikista rasittavinta)

E)Jos syömme suklaata, emme tarvitse luentoa porkkanan terveellisyydestä ja jos taasen syömme porkkanaa,emme halua kuulla herkuttelun sallittavuudesta!!

F)Kuulemme, ajattelemme, elämme . Emme ole sairaita, joten voimme kantaa itse kauppakassimme, ja jos hypimme trampoliinilla, emme kaipaa neuvoja siitä,kuinka lapsi nyt hölskyy edes takaisin.

G) Kiitos,prkle,ja anteeksi :):heart: Lista on loputon!

Niin ja vielä

H) On erittäin epämukavaa kuulla lauseita jotka alkavat näin: "Niin me tossa villen kanssa vähän mietittiinkin,että mahdatko sä odottaa vauvaa kun maha on vähän pyörähtänyt..."
VOIN KERTOA, ETTÄ JOS ILTAISIN EI PARISUHTEESSA OLE MUUTA TEKEMISTÄ KUIN MIETTIÄ TOISEN MUOTOJA, ON PARAS HAKEUTUA PARISUHDETERAPIAAN PIKIMITEN :)

ps. tässä ei ole mitenkään kyse hormooneista,ei mitenkään :)

Saraldo
:hug: Älä välitä muista ihmisistä. Seuraavaksi kun joku tulee taputtelemaan mahaasi, taputa takaisin ja kysy, että "mitäs sitä ollaankaan syöty tänään". Mulle ei onneksi kukaan tullut koskaan sanomaan mitään eikä mulla onneksi ole itsellänikään mitään intressiä lääppiä toisten mahoja eikä itse asiassa niin kauheasti niitä syntyneitä vauvojakaan.

Ja vinkki sitten kun se lapsi on syntynyt. SITÄ VAUVAA EI TODELLAKAAN TARVII TULLA LÄHMIMÄÄN JA KÄPÄLÖIMÄÄN :mad: EIKÄ SUN LAPSEN TARVII TULLA SÖRKKIMÄÄN MUN LASTA VAIKKA SE PIKKU-TIINA MITEN TYKKÄIS VAUVOISTA

...
Mä tunnustan katselevani pyöreitä vauvamasuja. Musta ne on kauniita, tulee omat raskaudet mieleen. Ja mä muuten molmpia oottaessa kyllästyin siihen mahan silittelyyn ja paidan nosteluun ja vastasin samalla mitalla jokaiselle, joka yritti :D

ei-raskaana
JA vinkki teille isomahoille
a) Joo kyllä sen näkee et sun mahas on iso,ei sitä tartte korostaa sivelemällä ja lääppimällä sitä mahaansa koko ajan samalla teatraalisesti huokaillen; "oijoi,uhhuh,oijoi".
b)kuulkaa,ajatelkaa,eläkää ja hyväksykää myös se että maailmaan mahtuu muitakin ihmisiä kuin sinä ja mahasi.Myös sinä voit pitää ovea kohteliaasti muille ihmisille auki,mahasi ei estä sitä ja siinä vessajonossa seisovia kusettaa ihan yhtä kovasti kuin sinuakin. :)

terveisiä
Älä vedä ainakaan minun tuijotukseni takia kilareita, sinä odottava äiti. Minä tuijottelen raskaana olevia naisia ihan vaatteiden vuoksi. Kiinnostaa nähdä, millaista äitiysvaatetta on tarjolla, kun kohta pitää itsekin alkaa niitä kaupoista etsimään.

Minäkin nimittäin odotan, tosin näin viikolla 16 sitä eivät vielä tiedä kuin lähimmät.

...
a) Joo kyllä sen näkee et sun mahas on iso,ei sitä tartte korostaa sivelemällä ja lääppimällä sitä mahaansa koko ajan samalla teatraalisesti huokaillen; "oijoi,uhhuh,oijoi".
b)kuulkaa,ajatelkaa,eläkää ja hyväksykää myös se että maailmaan mahtuu muitakin ihmisiä kuin sinä ja mahasi.Myös sinä voit pitää ovea kohteliaasti muille ihmisille auki,mahasi ei estä sitä ja siinä vessajonossa seisovia kusettaa ihan yhtä kovasti kuin sinuakin. :)
Juu, niin todellakin voi....Mut silti, et oo vissiin ollut raskaana :D

...
Alkuperäinen kirjoittaja Fröbelin palikka;22011129:
Thä, onko joidenkin paitoja oikeesti tultu nosteleen julkisilla paikoilla? En oo moisesta onneks kuullukaan ennen :-O
Kyllä! Se mahahan on julkista omaisuutta, niin miksipä ei. Useamman kerran minulle kävi näin, kerran oikein Jyväskylän kävelykadulla!!!

ton kusetusjutun ymmärrät sitte ku oot raskaana. Oman raskauden jälkeen päästän kyl ohi mahakkaan jos mahollista.

...
Jaa. Ei mulla kyllä ole noin tiukille raskaanaolo ottanut ja vkolla 39 mennään :) Musta on ihan mukavaa kun ihmiset ovat kommentoineet - oon itsekin kovin ylpeä tästä kummustani :) Pari kertaa on tosin tullut vähän valas-olo, kun jo kaukaa on huudettu "voi siis sähän oot vaaaaaaltaava!!! :D

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja terveisiä;22011151:
Älä vedä ainakaan minun tuijotukseni takia kilareita, sinä odottava äiti. Minä tuijottelen raskaana olevia naisia ihan vaatteiden vuoksi. Kiinnostaa nähdä, millaista äitiysvaatetta on tarjolla, kun kohta pitää itsekin alkaa niitä kaupoista etsimään.

Minäkin nimittäin odotan, tosin näin viikolla 16 sitä eivät vielä tiedä kuin lähimmät.
Mä teen ihan samaa!Katon,että kummosii klänningejä nyt on tarjolla vai pitääkö taas itse alkaa tekemään kun sen aika tulee.

Sen lupaan kuitenkin,että kenenkään mahaa en tulee lääppimään. :D

Yhteistyössä