Kohtahan se selviää. Voi miksi, miksi mä en aikoinaan tajunnut kuvata kaikkia niitä hörhöjä joiden kanssa liikuin, ois ees jotain hyvää niistä ajoista jos ois tienannut :headwall:katsomisen arvoinen..
Elokuva. Kertoo huumeiden käyttäjistä, eräs porukasta siis kuvannut huumeporukoiden elämää. Siinä näkyy siis ihan kaikki. Suomalainen, rovaniemiläisiä nämä kuvatut.? mikä se on? :ashamed:
hehe, tajusin juur heti laitettuani ton viestin... Muistin, ku tuli mainos...Elokuva. Kertoo huumeiden käyttäjistä, eräs porukasta siis kuvannut huumeporukoiden elämää. Siinä näkyy siis ihan kaikki. Suomalainen, rovaniemiläisiä nämä kuvatut.
Jep, oon samaa mieltä.Juuri katsoin. Oli kyllä ihan hyvä. Ei sellainen huumeita ihannoiva, ja plussaa että kuvattu Rovaniemellä eikä pk-seudulla, tekee tästä jotenkin inhimillisemmän.
Joo, mä oon kans katsonut tollasta menoa jonkun vuoden. Tosta Janista vaan.. lempo soikoon, se muistutti niin mun broidia. Sitä haluis kuitenkin omalle broidilleen vähän parempaa, nyt vaan odotellaan et se lähtee joko linnakierteeseen tai hautaan.Alkuperäinen kirjoittaja Hömpsähdys;22006807:Mä vuokrasin sen tänään. Oli kyllä katsomisen arvoinen. Rankkakin paikka paikoin, vaikka itekkin aikoinaan liikkunut kyseenalasissa porukoissa.