Huomenna tulee äiti ja isä kylään. Sunnuntaille ei ole suunnitelmia, paitsi että ajattelin viedä lapset kirkkoon. Isommalla olisi siellä lauluesitys, johon kiristin osallistumaan. En luvannut lukea lapsen kanssa aapista, jos ei lupaa mennä laulamaan. Julma äiti.No kysytään nyt vaikka että mitä meinaat puuhata viikonloppuna?
Äideillä on joskus oikeus olla hiukan julma.Huomenna tulee äiti ja isä kylään. Sunnuntaille ei ole suunnitelmia, paitsi että ajattelin viedä lapset kirkkoon. Isommalla olisi siellä lauluesitys, johon kiristin osallistumaan. En luvannut lukea lapsen kanssa aapista, jos ei lupaa mennä laulamaan. Julma äiti.
Joo, joskus on pakko. Kaikki muut keinot paitsi kiristäminen oli jo aiempien esitysten yhteydessä kokeiltu. Niillä lasta ei saatu osallistumaan. Nyt lupasi mennä, kun halusi yrittää taas lukea (on vasta eskarissa, mutta on ihastunut minun työaapiseeni). Oon ihan varma, että tykkää laulaa siellä edessä, kun vaan jotenkin sinne saadaan...Äideillä on joskus oikeus olla hiukan julma.
Tuo on niin tuttua osalla meidänkin mukuloista. Että on niin kamalan vaikeaa saada houkuteltua johonkin, vaikka tykkäisivätkin siitä. Hyvänä esimerkkinä tuo 4v. Itkua vääntää kun joutuu lähtemään kerhoon, ja tuhertaa vielä kun jääkin sinne. Mutta, aina on kivaa ollut ja itku loppunut samantien kun on jäänyt sinne.Joo, joskus on pakko. Kaikki muut keinot paitsi kiristäminen oli jo aiempien esitysten yhteydessä kokeiltu. Niillä lasta ei saatu osallistumaan. Nyt lupasi mennä, kun halusi yrittää taas lukea (on vasta eskarissa, mutta on ihastunut minun työaapiseeni). Oon ihan varma, että tykkää laulaa siellä edessä, kun vaan jotenkin sinne saadaan...
En ole tuollaisista kuullutkaan. Ei ole televisiota, joten mainokset eivät minua vaivaa. Tuskinpa ostan.Meinaatko ostaa tuollaset kengät jotka muokkaa pakaroita joka askeleella? Se mainos telkassa missä pyörii naisten perseitä, jos olet nähny. Todella arsy mainos
Olen opettaja ja olen töissä. Pitkään olin kotona, mutta nyt olen ollut neljä viikkoa töissä.Mikä olet ammatiltasi? Oletko töissä?