Peesi, minäkin tulen hyvin toimeen kotihoidontuella, tosin ne menee mun ja lasten huvituksiin ja vaatteisiin yms. mies maksaa laskut ja ruoat.menee vähän off topiciksi, mutta aika hauskaa kun mammat täällä hokee omia vähiä tulojaan ja väittävät että kyllä pärjää kaikki tuolla onnettomalla summalla jos vain HALUAA pärjätä. Jätetään nätisti mainitsematta miehen tulot, asumismenot jne jotka voi vaihdella yllättävän paljon... Mutta joo, jatkakaa ja ajatelkaa kaikki vaan mustavalkoisesti. Meillä esim kumpikin tienaa niin vähän, että ei ole mitenkään mahdollista jäädä hoitovapaalla muutamaa kuukautta pidemmäksi ajaksi, ja säästöillä eletään nekin kuukaudet. Kun ei yksinkertaisesti riitä yhdet tulot ja hoitovapaalta saatu raha. Ja juu, lapsi oli kyllä suunniteltu mutta paria vuotta kauempaa ei ehditty säästää, kas ne pienet tulot edelleen... Niin ja siis ihan työssäkäyviä ollaan.
Ap:lle sen verran että kyllä noista raha-asioista sen verran olis kannattanut ottaa etukäteen selvää, kun ne nykyään niin nätisti saa netistä jo kaivettua. Ei olis pitänyt tulla yllärinä, omaa tyhmyyttä oli kyllä nyt.
Niinhän sinäkin nyt teet, eikö totta?menee vähän off topiciksi, mutta aika hauskaa kun mammat täällä hokee omia vähiä tulojaan ja väittävät että kyllä pärjää kaikki tuolla onnettomalla summalla jos vain HALUAA pärjätä. Jätetään nätisti mainitsematta miehen tulot, asumismenot jne jotka voi vaihdella yllättävän paljon... Mutta joo, jatkakaa ja ajatelkaa kaikki vaan mustavalkoisesti. Meillä esim kumpikin tienaa niin vähän, että ei ole mitenkään mahdollista jäädä hoitovapaalla muutamaa kuukautta pidemmäksi ajaksi, ja säästöillä eletään nekin kuukaudet. Kun ei yksinkertaisesti riitä yhdet tulot ja hoitovapaalta saatu raha. Ja juu, lapsi oli kyllä suunniteltu mutta paria vuotta kauempaa ei ehditty säästää, kas ne pienet tulot edelleen... Niin ja siis ihan työssäkäyviä ollaan.
menee vähän off topiciksi, mutta aika hauskaa kun mammat täällä hokee omia vähiä tulojaan ja väittävät että kyllä pärjää kaikki tuolla onnettomalla summalla jos vain HALUAA pärjätä. Jätetään nätisti mainitsematta miehen tulot, asumismenot jne jotka voi vaihdella yllättävän paljon... Mutta joo, jatkakaa ja ajatelkaa kaikki vaan mustavalkoisesti. Meillä esim kumpikin tienaa niin vähän, että ei ole mitenkään mahdollista jäädä hoitovapaalla muutamaa kuukautta pidemmäksi ajaksi, ja säästöillä eletään nekin kuukaudet. Kun ei yksinkertaisesti riitä yhdet tulot ja hoitovapaalta saatu raha. Ja juu, lapsi oli kyllä suunniteltu mutta paria vuotta kauempaa ei ehditty säästää, kas ne pienet tulot edelleen... Niin ja siis ihan työssäkäyviä ollaan.
Ap:lle sen verran että kyllä noista raha-asioista sen verran olis kannattanut ottaa etukäteen selvää, kun ne nykyään niin nätisti saa netistä jo kaivettua. Ei olis pitänyt tulla yllärinä, omaa tyhmyyttä oli kyllä nyt.
No mä voin kyllä omani mainita Eli mun ja miehen kaikki tulot (myös lapsilisät) käteen yhteensä kuussa 2100 euroa mistä asumiskustannukset vie pyöreästi tonnin. Kotona lasten kanssa olen ollut siitä lähtien kun esikoinen syntyi mistä on kohta viisi vuotta. Töihinpaluu on edessä vuodenvaihteessa. Ollaan pärjätty, välillä ollut tosi tiukkaa kun miehellä on ollut lomautuksia, mutta kun miettii menonsa tarkkaan niin yllättävän vähällä pärjää.menee vähän off topiciksi, mutta aika hauskaa kun mammat täällä hokee omia vähiä tulojaan ja väittävät että kyllä pärjää kaikki tuolla onnettomalla summalla jos vain HALUAA pärjätä. Jätetään nätisti mainitsematta miehen tulot, asumismenot jne jotka voi vaihdella yllättävän paljon... Mutta joo, jatkakaa ja ajatelkaa kaikki vaan mustavalkoisesti. Meillä esim kumpikin tienaa niin vähän, että ei ole mitenkään mahdollista jäädä hoitovapaalla muutamaa kuukautta pidemmäksi ajaksi, ja säästöillä eletään nekin kuukaudet. Kun ei yksinkertaisesti riitä yhdet tulot ja hoitovapaalta saatu raha. Ja juu, lapsi oli kyllä suunniteltu mutta paria vuotta kauempaa ei ehditty säästää, kas ne pienet tulot edelleen... Niin ja siis ihan työssäkäyviä ollaan.
Useimmissa marinadeissa on aromivahventeita (natriumglutamaattia), joille ainakin minä olen allerginen. Ja tiedän muitakin jotka ovat. Kariniemen marinadeihin ei enää lisätä sitä, mutta useimmissa marinadeissa on. Kuten muissakin eineksissä.Mikä marinadeissa vikana? Hyvältä maistuu, itse en osaisi edes maustaa lihaa.
Se että kaikki ruoka maistuu sitten aina siltä marinadilta. :x Lihan maustaminen itse ei ole vaikeaa. Sitäpaitsi, maustamatonta lihaa ostaneena olen myös huomannut että marinadeihin hävitetään se huonompi liha, maustamattomat on laadukkaampia paloja.Mikä marinadeissa vikana? Hyvältä maistuu, itse en osaisi edes maustaa lihaa.