Voi jumal*uta!!!!! eikö toi ääliö tippaakaan vois kunnioittaa,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riittää!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Riittää!!!

Vieras
toisen tekemää työtä?!?!?! Mä oon siivonnut koko päivän, rv.38, 2 lasta pyörimässä jaloissa mitä nyt anoppi otti ne sit klo.16 eteenpäin ja tuo aamulla, oon pessy ikkunat, lattiat, 3 koneellista pyykkiä, vaihtanu kaikki petivaatteet, pessy saunan, pessy lattiat, imuroinu huushollin ja VAHANNUT vielä sen tossa kun lapset lähti. Mitä tekee mies???

Per*ele! Ensin töistä tullessaan kuuden jälkeen lampsi multaset saappaat jalassa puoli kämppää (olin kaupassa), sit se oli lämmittäny ruokaa ja kaikki jääny siihen mihin oli laskenu. tiskejä ei edes koneeseen ollu saanu. Sauna päälle ja autotallista oluet kylmään, siinä vissiin samassa tulee kuningas ajatus; leikkaampa kynnet. Missäs muualla kun SOHVALLA??? Minkä sohvatyynytkin hakkasin tänään. puolet sohvalla, puolet lattialla!!!!!

Voitte varmaan kuvitella sen huudon määrän, kun saavun kaupasta, ja ensin eteisessä odottaa paskaset saappaan jäljet, mitkä johtaa keittiöön, sieltä vessaan ja takas eteiseen. Sen jälkeen loistaa juuri siivotun keittiön kohtalo. Ja sit viimenen niitti; ukko leikkaamassa varpaan kynsiä sohvalla.

Antakaa mun kaikki kestää! Mä haluun eron!!!

Niin syvältä, ei ihme että pinnas paloi!
Tota en oo koskaan ymmärtäny, miks miesten pitää aina hakeutua olkkariin tai muuten vaan sopimattomaan paikkaan leikkeleen varpaankyntensä... Iskä teki niin, samoin oma mieheni - paitsi ettei se aina ees vaivaudu leikkaamaan kynsiä, vaan se repii niitä :(
Kai pistit miehen siivoamaan jälkensä? :D

Niin syvältä, ei ihme että pinnas paloi!
Tota en oo koskaan ymmärtäny, miks miesten pitää aina hakeutua olkkariin tai muuten vaan sopimattomaan paikkaan leikkeleen varpaankyntensä... Iskä teki niin, samoin oma mieheni - paitsi ettei se aina ees vaivaudu leikkaamaan kynsiä, vaan se repii niitä :(
Kai pistit miehen siivoamaan jälkensä? :D

Tiekkö oon ollu niin vihanen et ensin raivottuani itkin ja nukahdin ja menin vähin äänin saunaan yksin kun toi tursas oli kylpeny ensin. En ole edes kattonut. Mua niin kiukuttaa ettei mitään rajaa.

Sit se viel hölmistyneenä; ai ootko sä siivonnut?!

.......................!!!!!!!!!!!!!

Mä hengästyin jo pelkästään lukiessani tota sun työlistaa. Voin vaan kuvitella raivosi! Äijä tietysti ihmettelee nyt että mistä sä nyt niin suutuit... aaarrgh!!! Avaa sanainen arkkusi kunnolla - kunhan ensin olet hieman rauhoittunut.

ajattelitko käynnistää synnytyksen? :D

Rauhoitu nainen, ota suklaata.

Ja sitten huomenna tilität miehellesi perin pohjin mistä on kyse, ja käytät vertauksia joita se ymmärtää. Vertaa autoon tai tietokoneeseen tms.

en tajua miksi naiset katselevat tollasia äijiä, ja täällä valittaa joka päivä joku samasta aiheesta. ei muuta kuin mäkeen vain, ei tollaista ole pakko sietää! miksi noita asioita ei tehdä selväksi jo yhteenmuuttovaiheessa? itse olen kaikille kahdelle miehelle joiden kanssa olen asunut tehnyt heti selväksi, että kodinhoito jaetaan tasapuolisesti, ja että jos se ei sovi, niin sitten ei yhteenkään mennä.

[QUOTE="vieras";21999706]ajattelitko käynnistää synnytyksen? :D

Rauhoitu nainen, ota suklaata.

Ja sitten huomenna tilität miehellesi perin pohjin mistä on kyse, ja käytät vertauksia joita se ymmärtää. Vertaa autoon tai tietokoneeseen tms.[/QUOTE]

en :D

aamulla vaan oli tylsää ja ajattelin et pitkään siirtämäni vahaus vois olla hyvä juttu tälle päivälle ja kyselin anopin menoja. sit vaan keksi koko ajan jotain tekemistä ja millään ei malttanut lopettaa :)

ja ei tää vauski täältä vielä tule, ensimmäinen meni viikon yli, toinen kans, tää kolmas varmaan kuukauden :D

hitto että nyt tekis lasi punkkua kynttilänvalossa terää!!!

Hyi helvetti mikä mies. Onneks oma on ihana ja ei todellakaan lampsi kengillä eteistä pidemmälle.. Ja meillä leikataan kynnet wc pöntön reunalla.. Näin isäni opetti ja näin "opetin" tavan myös miehelle.

en tajua miksi naiset katselevat tollasia äijiä, ja täällä valittaa joka päivä joku samasta aiheesta. ei muuta kuin mäkeen vain, ei tollaista ole pakko sietää! miksi noita asioita ei tehdä selväksi jo yhteenmuuttovaiheessa? itse olen kaikille kahdelle miehelle joiden kanssa olen asunut tehnyt heti selväksi, että kodinhoito jaetaan tasapuolisesti, ja että jos se ei sovi, niin sitten ei yhteenkään mennä.

PEEESI!!!
Mä en kertakaikkiaan voi käsittää miten niin monella naisella on tollasia sikoja miehinä.

Omani tekee ison osan kotitöistä ja esim ikkunanpesut,petivaatteiden vaihtamiset ym isommat (mitkä on siis oikeesti kätevämpää tehä kaksin) tehään AINA yhessä,olin mä raskaana tai en. Ja kun olin raskaana mies pesi ikkunat anoppinsa kanssa. Se myös a) riisuu kengät aina heti ovella b) ei ikinä leikkaa kynsiään vessan ulkopuolella,ja sielläkin joko lavuaariin tai roskikseen.

Voisitteko naiset joko tyytyä kohtaloonne tai valita sellasen miehen jonka kanssa siisteyskäsitykset osuu yksiiin? Kiitos.

tunnen valtavaa myötätuntoa ap:ta kohtaan..huoh.täällä ihan sama meno,ei tosin tuu koskaa tupaan kengillä ku lattia naarmuuntuu..mut muulla sit ei ookkaa nii väliä.kun tekee itelleen jotai syötävää,jättää kaiken pöydille,astiat ei vaa mee koneeseen ja pöytiä ei tajua pyyhkiä.ihan pikkujuttuja sille olis noi ja oleellinen asia mm keittiön siisteyden kannalta mut ku ei!!!ei se ees huomaa vaik mä siivoan.mäkin oon raskaana ja maha alkaa oleen aika iso,eipä vaan apua tuu.tänää palo hermo täysin ku altaassa paskaset tiskit ja koneessa puhtaat,ruokaa olis pitäny laittaa ja pöydät helvetin tahmaset.kirosin sit et kuinka täällä on taas näi paskasta.ja arvakkaa mitä se sano.no et eihä tääl mitää oo,muutama roska lattialla.JUST JOO!!mä painelin suoraan sänkyyn ja nukuin pari tuntia,sillä välillä oli kone tyhjätty ja astiat laitettu sinne ja ruokaki tehty.no niitä pöytiä ei edelleenkää oltu pyyhitty eikä rojuja kerätty mut olin iha tyytyväinen jo tohonki mitä se teki :) ja muistin kyl kiittää sitä siitä.en halua et se aattelee et en arvosta sitä ku se jotai tekee.kyl sillon seurustelun alussa siivottii aina yhessä mutta nyt se on laiskistunu,kai mä oon vaa opettanu sen liian hyvälle tai jotain..mutta ku vauva tulee ja mulla on 4 lasta hoidettavana,saa tuo kyllä osallistua enemmän,mun aika&voimat ei riitä iha kaikkeen kuitenkaan.tsemiä sulle!!

sitä paitsi, minkälainen mies leikkaa kyntensä sohvalla! raahaisin sellaisen miessian korvasta pihalle asunnosta. eikös tollanen käytös nyt jo osoita, että äijä pitää sua täysin äitinään/palvelijanaan? hyi helevetti.

Yhteistyössä