Peesi, niin peesi.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;21961944:Koska olet modena jäävi puolustelemaan tätä.
Eikun jääräpäätAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;21961992:Juntturat.
eipäs aleta syrjimäänEikun jääräpäät
Paljonkos sulle maksetaan siitä, että olet olevinasi tyytyväinen tähän uudistukseen?Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;21962039:Älkää narisko, tää on hyvä palsta. :stick:
Me olemme palsta, eli palsta on yhtä hyvä kuin millaiseksi me sen teemme. :attn:
Eivätkös he saa vain elokuvalippuja? >Eihän mode voi olla tyytymätön.Paljonkos sulle maksetaan siitä, että olet olevinasi tyytyväinen tähän uudistukseen?
Sis olinEivätkös he saa vain elokuvalippuja? >Eihän mode voi olla tyytymätön.
Ja kuka maksaa sulle urpoilusta?Paljonkos sulle maksetaan siitä, että olet olevinasi tyytyväinen tähän uudistukseen?
Tai sitten vaan hop hop: paranna laatua hyvä herra.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;21962111:isompi käyttäjämäärä nykyisin korvais juttujen heikon laadun
tarkotin justiinkin sitä että hauskempaa tämä olis isommalla porukalla. mun palstasuosio ei ole sillä tasolla että yksin onnistuis..Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;21962121:Tai sitten vaan hop hop: paranna laatua hyvä herra.
Tarkoitin juttujen laadun parantamista (mistä valitit). Se lähtee ihan yksilötasolta.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;21962136:tarkotin justiinkin sitä että hauskempaa tämä olis isommalla porukalla. mun palstasuosio ei ole sillä tasolla että yksin onnistuis..
Ei se kaatunut minulla ikinä.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;21961589:Niin että rikkonainen pohja takaisin että järjestelmä voi kaatua tämän tästä?
Paljon oli aloituksia mitä oli siivottu niin ei sitten enää auenneetkaanAlkuperäinen kirjoittaja äiti 44v harmaana;21992671:Ei se kaatunut minulla ikinä.
No ei kaadu tämä uusikaan kun täällä ei juuri koskaan viitsi olla.
Omat aloitukset voi laittaa kirjanmerkkeihin niin löytyy heti, tai muutkin kiinnostavatMua ärsyttää myös se, että omassa profiilissa ei oo niitä viimetteeks olleita keskusteiluita joihin palata.... Täällä on tosi vaikea löytää ees omia aloituksiaan....
Ja miten ihmeestä kerhosta saa poistettua jäseniä???
:stick:Mä en kyllä tykkää tästä uudesta ollenkaan.