Mies haluaa laihtua. Mässää joka ilta herkkuja ja sitten valittaa kun ei laihdu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap.

Vieras
Olen yrittänyt sanoa monta kertaa, että ei herkuttelisi, koska muuten ei laihtumista tapahdu. Sanoo aina, että "no ei se vähänen määrä missään näy" No joo, ei varmaan jos sillon tällön vähän herkuttelis mutta että joka ilta vähän, ei olekaan enää paljon. Kerrottakoon tässä vaiheessa, että mies haluaa ihan ITSE laihduttaa, minä en ole mitenkään painostanut etc. Ärsyttävintä tässä on se, että koko ajan puhuu laihduttamisesta mutta sitten ihmettelee kun ei laihdu...

Kuulostaa ihan naiselta! www.kiloklubi.fi - siellä voi täyttää ruokapäiväkirjaa yms., joka osoittaa just mikä on liikaa. Jos vaan jaksaa täytellä. Ja vaikkei jaksaisi, niin hyvä palvelu ja ilmainen. Siellä on miehiäkin, tosin selvänä vähemmistönä. Mutta kandee lukea asiantuntijoiden artikkelit ihan ensin, oppii perusjutut.

Kuulostaa ihan naiselta! Kiloklubi - siellä voi täyttää ruokapäiväkirjaa yms., joka osoittaa just mikä on liikaa. Jos vaan jaksaa täytellä. Ja vaikkei jaksaisi, niin hyvä palvelu ja ilmainen. Siellä on miehiäkin, tosin selvänä vähemmistönä. Mutta kandee lukea asiantuntijoiden artikkelit ihan ensin, oppii perusjutut.

Joo, ei ole nainen. Eikä kyllä naiselta edes vaikuta. On ihan perussuomalainen mies, juntti siis, välillä :D Mutta tuo on ärsyttävää silti... Oli sitten naisellista eli ei.

Se on riippuvainen, ja selittelee itselleen miks muka vois syödä.

Pistäkääpä ylös koko viikon herkut, selkeästi, jos siitä sit vaikka sais vähän ajatuksen tynkää että näkyyköhän missään...

Kun tuntuuhan näkyvän.

Syöminen on vain niin siistii ja mässäily :) Onneksi itse olen ihan kuosissa ja pakko on ollut vähentää sitä porsastelua itse kunkin jos haluaa pysyä kuosissa.

Yhteistyössä