lastenhuoneen lattia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mä"

Vieras
Olisko ehdotuksia lastenhuoneen lattian materiaaliksi? Laminaattia mulle on ehdotettu, mutta sehän ei kestä vettä, joten lapset tuntien ei kovin hyvä vaihtoehto...

nii minäkin ihmettelen miten sen pitäisi vettä kestää:D

Ja kyllä meillä se laminaatti on keittiössäkin kestäny vaikka tiskari päästi vedet ulos...on myös pukuhuoneessa ja hyvin kestää.

Mielestäni laminaatti on kylmä talvella jos lattialla leikkii joten talveksi laitan lasten huoneisiin isot matot

Meillä on ollut joko laminaatti tai muovimatto ja muovimattoa en ottais enää ikinä mistään hinnasta!!
Laminaatti on hyvä jos vaan viittii panostaa sen laatuun eli kovuusluokka täytyy olla korkea!
Koskaan en ole huomannut että laminaatti olis kylmä, mutta toki on jos jättää aluskatteet pois.

Onko teillä lastenhuoneessa joku tietty paikka (esim. pöytä), jossa lapset vesiväreillä maalaavat? Sen alle voisi ostaa IKEAsta sellaisen suojan, joka on tarkoitettu toimistotuolien alle säästämään parkettia. Hinta on alle parikymppiä. Näin ainakin suurin osa vesistä ei päätyisi lattialle.

Kiitokset tiedosta! Kaveri vaan on ihan hysteerinen, kun heillä laminaattilattiat ja aina konttaa lattiaa pyyhkimässä jos on pieni pisara jostain ilmestyny.. Meillä ei siis laminaattia ole, joten ton kokemuksen perusteella vaan oon luullu olevan erityisen vesiherkkä materiaali =)

Jos on halpaa ostanut ni sit ei välttämättä kestä. ;)
Mutta toki siis tuollaisen kestää mitä mainitsit.

Me laitettiin lastenhuoneeseen ihan muovimatto. On edullinen eli helppo uusia jos tulee joku katastrofi. Pehmeä eli mukava astella eikä kaikki tipahtavat tavarat mene heti rikki. Ja kestää myös kosteutta. Toinen vaihtoehto jota harkittiin oli korkkilattia mutta tässä kohden hinta ratkaisi. Laminaatin jos laittaa niin ei mitään halvinta vaan sellainen jossa KL on paras.

Yhteistyössä