Adressi vanhan palstarakenteen puolesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa vakkari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;21969940:
Mulla on tuo lähimuisti jo niin heikko, että en enää muista, millainen vanha palsta oli.

Vähän sama juttu mulla ja kun opin kuvien lisäämiset, yms. niin tämähän passaa :xmas:

Mitä vikoja ?

Öh, menee loppuyö jos niitä erikseen alkaa luettelemaan :D
Käviskö se että tää ei yksinkertaisesti toimi.
Hidas ku.. ku.. ku.. *ei keksi edes tarpeeksi kuvaavaa termiä* Puolet ajasta ei toimi ollenkaan. Kirjautumaan ei pääse tai se viskaa pihalle kun yrittää vastata johonkin. Värit ja kaikki ylimääräinen sälä rasittaa silmiä.
Linkit ei toimi, haku ei toimi, sivunumero haku ei toimi, omien viestien haku ei toimi jne. jne. jne.
Mielipidettä tosta "tykkää" jutusta ei varmaan tarvitse edes erikseen kertoa.. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä;21969968:
Öh, menee loppuyö jos niitä erikseen alkaa luettelemaan :D
Käviskö se että tää ei yksinkertaisesti toimi.
Hidas ku.. ku.. ku.. *ei keksi edes tarpeeksi kuvaavaa termiä* Puolet ajasta ei toimi ollenkaan. Kirjautumaan ei pääse tai se viskaa pihalle kun yrittää vastata johonkin. Värit ja kaikki ylimääräinen sälä rasittaa silmiä.
Linkit ei toimi, haku ei toimi, sivunumero haku ei toimi, omien viestien haku ei toimi jne. jne. jne.
Mielipidettä tosta "tykkää" jutusta ei varmaan tarvitse edes erikseen kertoa.. :kieh:

Mulla toimii kaikki eikä nopeudessakaan ole valittamista, nopeempi tämä on kuin entinen.
Että missähän vika :)

Jumittaahan tämä välillä, se on ihan totta. Ja uloskin heittää aika ajoin...enää ei pysy kolmea vuorokautta kirjautuneena sisään. Mikä toisaalta on ehkä ihan hyväkin juttu, en tiedä. Väreihin mä olen jo tottunut, kun en enää muista, minkä värinen vanha palsta oli. Haut olisi kiva saada toimimaan.

Mitkä linkit sulla ei toimi? Toi "tykkää" -juttu ei ole häirinnyt mua yhtään, en ole kokenut tarvetta painaa sitä. Kertoo ehkä vaan sen, että en ole kovin Facebook-addikti :D

ei muuten heitä ulos, en pääse kirjautumaan ulos edes sillä että sammuttaa koneen. olen tuomittu jäämään tänne ikuisesti :vampire:

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;21969980:
ei muuten heitä ulos, en pääse kirjautumaan ulos edes sillä että sammuttaa koneen. olen tuomittu jäämään tänne ikuisesti :vampire:

Haha :D Ai, sulla noin päin.. mä en päässyt kirjoittamaan edes yhtä viestiä kirjautuneena. Viestin kirjoitus tilassa olin kirjautuneena ja kun yritin lähettää viestin niin tuli ilmoitus et sinun on kirjauduttava sisään voidaksesi tehdä tämän toiminnon ja sitten sama uudestaan ja uudestaan :vampire:

Vanhan palstan takaisin saattaminen tuskin vaikuttaisi juuri mitään. Palsta on laantunut. Vanhat käyttäjät ja käyttötottumukset eivät enää aktivoituisi entiselleen silläkeinoin. Jotain muutt / uutta on tapahduttava. Uusien käyttäjien on luota uusi henki, sisältö ja syke. Vanhaa ei enää saa henkiin samanlaisena - ehkä ainoastaan jonkinlaisena zombiena, joka kiinnostaisi yleisöä enää ainoastaan kuriositeettina ja kummajaisena. Ei elävänä sykkivänä ja orgaanina omana persoonanaan, koska sellaista ei enää ole.