H
harmaa vakkari
Vieras
Käykää allekirjoittamassa. Kun nimiä on tarpeeksi, vaaditaan ylläpidolta vanhan palstan palauttamista Adressi vanhan 2+ palstan puolesta - Adressit.com
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No en mä nyt ymmärrä mikä vika tässä on:snotty:
Mulla on tuo lähimuisti jo niin heikko, että en enää muista, millainen vanha palsta oli.No en mä nyt ymmärrä mikä vika tässä on:snotty:
No en mä nyt ymmärrä mikä vika tässä on:snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;21969940:Mulla on tuo lähimuisti jo niin heikko, että en enää muista, millainen vanha palsta oli.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;21969939:ei sun tarviikkaan, oot mukana vaan :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä;21969941:Mitä muuta tässä on kuin vikaa? :xmas:
Mitä vikoja ?
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä;21969968:Öh, menee loppuyö jos niitä erikseen alkaa luettelemaan![]()
Käviskö se että tää ei yksinkertaisesti toimi.
Hidas ku.. ku.. ku.. *ei keksi edes tarpeeksi kuvaavaa termiä* Puolet ajasta ei toimi ollenkaan. Kirjautumaan ei pääse tai se viskaa pihalle kun yrittää vastata johonkin. Värit ja kaikki ylimääräinen sälä rasittaa silmiä.
Linkit ei toimi, haku ei toimi, sivunumero haku ei toimi, omien viestien haku ei toimi jne. jne. jne.
Mielipidettä tosta "tykkää" jutusta ei varmaan tarvitse edes erikseen kertoa.. :kieh:
*toinen voimahali* :hug:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;21969980:ei muuten heitä ulos, en pääse kirjautumaan ulos edes sillä että sammuttaa koneen. olen tuomittu jäämään tänne ikuisesti :vampire:
Mulla toimii kaikki eikä nopeudessakaan ole valittamista, nopeempi tämä on kuin entinen.
Että missähän vika![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;21969980:ei muuten heitä ulos, en pääse kirjautumaan ulos edes sillä että sammuttaa koneen. olen tuomittu jäämään tänne ikuisesti :vampire: